Ze 125 na 600
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Ze 125 na 600
Witam!
Przymierzam sie do zakupu hondy cbr 600f, wczesniej jezdzilem tylko na 125cc (Sachs XTC w sumie tylko ok 4000km) i raz na cbr 900. Moje pytanie jest nastepujace czy to nie za duza przesiadka? Interesuja mnie tylko sporty a cbr jest chyba najlatwieszja w tej klasie do opanowania.
Pozdro
Przymierzam sie do zakupu hondy cbr 600f, wczesniej jezdzilem tylko na 125cc (Sachs XTC w sumie tylko ok 4000km) i raz na cbr 900. Moje pytanie jest nastepujace czy to nie za duza przesiadka? Interesuja mnie tylko sporty a cbr jest chyba najlatwieszja w tej klasie do opanowania.
Pozdro
-
smyk - Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
- Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice
lepiej wsiasc na cos typu bandit, niz pozniej zalowac.nie mowie odrazu, ze jestes kamikaze, lecz roznica jest spora...ale to tylko moje zdanie
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
-
bolokolo - Bywalec
- Posty: 714
- Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
- Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
imo za szybko na 600, ja osobiscie niedlugo kupuje wlasnie Sachs'a XTC, mysle ze pojezdze sezon lub 2 i zmienie na 400 600 potrafia byc jak 1000, bo sa lzejsze :] Mozesz cos napisac o XTC, przyspieszenie do 100, predkosc maxymalna? pozdrawiam
-
^^phantom - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 2/2/2008, 19:39
a myslales nad nowym gs'em? wygladem troche nawiazuje do sportow
- Załączniki
-
- gs.jpeg (27.25 KiB) PrzeglÄ…dane 3438 razy
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
-
bolokolo - Bywalec
- Posty: 714
- Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
- Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
ja przesiadlem sie ze 125 prosto na 600 (dokladniej ze NSR 125 na CBR 600 f2. Ppo pierwsze nie chcialem zmieniac motocykla co sezon i po drugie nie mam tyle pieniedzy na takie operacje. Z opanowaniem motocykla nie mialem wiekszego problemu, aczkolwiek troche sie balem na poczatku. Jestem czlowiekiem rozwaznym, staram sie nigdy nie odkrecac manetki do konca i w zaden sposob nie ryzykowac. Motocykl kosztowal mnie mnostwo wyrzeczen i czasu. Kazda rysa to prawie placz. Jezeli zdajesz sobie sprawe z tego co chcesz zrobic i jestes na tyle opowiedzialny mozesz sie przesiasc.
Nie mniej jednak, jezeli masz dosc duze mozliwosci finansowe zrob jak chlopaki ci radza. Najpierw jakies skromne 500 ccm, pozniej po sezonie sprzedac i cos wiekszego.
Nie mniej jednak, jezeli masz dosc duze mozliwosci finansowe zrob jak chlopaki ci radza. Najpierw jakies skromne 500 ccm, pozniej po sezonie sprzedac i cos wiekszego.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
nie byl bym zwolennikiem zmieniania motoru co sezon po pierwsze to spadek wartosci a po drugie moze wyjsc tak ze nie zdazy sie sprzedac motoru przed sezonem;) ale doradzal bym tobie przesiadke na 600 pojezdzisz troche, wjezdzisz sie w sprzet i z czasem w 100% go opanujesz;)
-
RafalFG - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5/2/2008, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
To jest filmik mojego kolegi a motor to kawasaki zx9 czyli 900 a wyprzedza go i jedzie przed nim 600 kawasaki 636 więc nie ma co sie łudzić że 600 są wolne Przejedź sie i sam zobaczysz czy czujesz sie dobrze z tą mocą czy jeszcze nie. http://www.youtube.com/watch?v=MMBJFZOznK0
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
zrob dokladnie tak jak icid radzi
jezeli masz olej w glowie to mozesz kupic spokojnie 600tke ale jezeli jestes racjonalnym kierowca i sadzisz ze twoje mozliwosci nie sa wystarczajace na 100konne moto to lepiej wsiasc najpierw na 500tke a pozniej dalej
bo lepiej stracic troche kasy na zmianach moto np. po 1 sezonie niz miec wypadek z powodu braku doswiadczenia
doswiadczenia nigdy nie za duzo
pzdr
ps. napisz co wybrales
jezeli masz olej w glowie to mozesz kupic spokojnie 600tke ale jezeli jestes racjonalnym kierowca i sadzisz ze twoje mozliwosci nie sa wystarczajace na 100konne moto to lepiej wsiasc najpierw na 500tke a pozniej dalej
bo lepiej stracic troche kasy na zmianach moto np. po 1 sezonie niz miec wypadek z powodu braku doswiadczenia
doswiadczenia nigdy nie za duzo
pzdr
ps. napisz co wybrales
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Zgodzę się ze Szpicerem - jeżeli potrafisz jeździć i się nie boisz to wsiadaj na 600, sam żałuję ,że nie kupiłem 600 na pierwsze moto. Znam sporo osób które właśnie na sporcie uczyły się jeździć i jakoś żyją. Jeżeli masz opanowane wszystkie manewry, wiesz gdzie hamulec a gdzie gaz to po co w ogóle to pytanie?!
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Ja sie czuje gotowy jedzic kazdym moto bez roznicy Nie jeste pierwszym leprzym na drzewo...
Osobiscie bandita ci nie radze bo jest ciezki strasznie Mam go jakies pare dni i mnie denerwuje obrucic czy obkręcic to jest męczarnia... ale zato ma duzy promien skrętu co ułatwia sprawe... 80 koni na 205 kilo Ale mi tam styknie i tak na czesci go sprzedam niedługo Aha mój to nowszy ten 00-04
Troche sie nim w miescie ciezko jezdzi ale za miastem rura i leci
Fazer znacznie leprzy!!! kolega miał rok temu dokładnie... FZS z 2001 czyli ten starszy.. Regulacje bardzo zadko sie wykonuje ma 100 koni pali 5 litrów Stosunek paliwa do mocy i regulacji i wagi jest znakomity... Moc do wagi również... Fazer ma krótki wachacz dzieki czemu z gazu na koło staje... i tutaj niektórzy sie mogą wystraszyc
I jest bardzo tani mozna kupic juz za jakies 7 tysi motor w bdb stanie technicznym Silniki w tym moto są znakomite. Jest lekki jedyny jego minus to chyba uroda która mi nie leży...
Dla mnie najleprza 600 takaa turystyczno szosowa pozamiejska tak to nazwijmy z jaką miałem do czynienia... Ma nizej siodło w przeciwienstwie do bandita... wogule łatwiej tym cokolwiek.. Yamaha sie postarała musze przyznać
A tak to sobie mozesz kupić i 1000 czy co tam chcesz obyś nie miał kapusty w mózgu bo byle pies który wyleci ci zza tira czy zając z lasu może cie ładnie załatwić czy chociarzby wiatr kiedy wyjezdzasz z lasu trzeba uważać jak na każdym moto. Tak ja pojmuje jazde...
Apropo kolega który kupił tego FZS miał wtedy 16-17 lat przesiadł sie z GS 500 i mówił "ja nie wsiąde jaka to moc musi być pewnie go nie dopale nawet" i takie smuty tam... a jak siadł to 3 dnia juz mi pokazywał jak na kole jedzie do konca 1 biegu jak R6 kupywał to juz tak nie gadał ale teraz znowu gada bo moze pojedziemy po R1 do niemiec w te ferje jeda jest przodem bita druga tyłem i złozymy jedna jak sie powiedzie z $ i wyjazdem...
Osobiscie bandita ci nie radze bo jest ciezki strasznie Mam go jakies pare dni i mnie denerwuje obrucic czy obkręcic to jest męczarnia... ale zato ma duzy promien skrętu co ułatwia sprawe... 80 koni na 205 kilo Ale mi tam styknie i tak na czesci go sprzedam niedługo Aha mój to nowszy ten 00-04
Troche sie nim w miescie ciezko jezdzi ale za miastem rura i leci
Fazer znacznie leprzy!!! kolega miał rok temu dokładnie... FZS z 2001 czyli ten starszy.. Regulacje bardzo zadko sie wykonuje ma 100 koni pali 5 litrów Stosunek paliwa do mocy i regulacji i wagi jest znakomity... Moc do wagi również... Fazer ma krótki wachacz dzieki czemu z gazu na koło staje... i tutaj niektórzy sie mogą wystraszyc
I jest bardzo tani mozna kupic juz za jakies 7 tysi motor w bdb stanie technicznym Silniki w tym moto są znakomite. Jest lekki jedyny jego minus to chyba uroda która mi nie leży...
Dla mnie najleprza 600 takaa turystyczno szosowa pozamiejska tak to nazwijmy z jaką miałem do czynienia... Ma nizej siodło w przeciwienstwie do bandita... wogule łatwiej tym cokolwiek.. Yamaha sie postarała musze przyznać
A tak to sobie mozesz kupić i 1000 czy co tam chcesz obyś nie miał kapusty w mózgu bo byle pies który wyleci ci zza tira czy zając z lasu może cie ładnie załatwić czy chociarzby wiatr kiedy wyjezdzasz z lasu trzeba uważać jak na każdym moto. Tak ja pojmuje jazde...
Apropo kolega który kupił tego FZS miał wtedy 16-17 lat przesiadł sie z GS 500 i mówił "ja nie wsiąde jaka to moc musi być pewnie go nie dopale nawet" i takie smuty tam... a jak siadł to 3 dnia juz mi pokazywał jak na kole jedzie do konca 1 biegu jak R6 kupywał to juz tak nie gadał ale teraz znowu gada bo moze pojedziemy po R1 do niemiec w te ferje jeda jest przodem bita druga tyłem i złozymy jedna jak sie powiedzie z $ i wyjazdem...
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem
-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
vco- polecam ci pisac ksiazki, a za pieniazki kupisz sobie hajabuze tiurbo nitro i wtedy z kumplami na wsi bedziesz na kole latal ps.odpala sie ja normalnie jak inne, wiec kolega nie bedzie miec problemow z tym
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coÅ› do mnie?Z bani?
-
bolokolo - Bywalec
- Posty: 714
- Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
- Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości