jazda na jednym kółku
A ile taki amorek moze kosztować klocki hamulcowe to jakie najlepiej byś polecił, jakiej firmy
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Jak się dojdzie do odpowiedniego punku, to jak się pusci hebel to przez pewien czas sie urzyma.
Zapraszam na http://www.bikepics.com/members/kuba9449/
-
kuba9449 - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41
Dużą popularnością cieszą się EBC i RMS-y. Niewiem jakie będą dobre do twojej Yamahy. Cena amorka skrętu zalerzy od jego jakości wykonania, firmy i ilości stopni amortyzacji. No niestety one też kosztują, myślę że nowy do 600zł powinieneś kupić.
kuba9449 tak to może można zrobić ale na czymś bardziej wywarzonym, i musiałby być lepszy kierowca, bo chwila nieuwagi i moto by jechało na nim.
Pzdr
kuba9449 tak to może można zrobić ale na czymś bardziej wywarzonym, i musiałby być lepszy kierowca, bo chwila nieuwagi i moto by jechało na nim.
Pzdr
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
http://sklep.scigacz.pl/tuning-amortyza ... 56_71.html
przynajmniej 1200zł oczywiście nowy
przynajmniej 1200zł oczywiście nowy
eagle
GSX-R 600 K6
GSX-R 600 K6
-
orlik1981 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 504
- Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
- Lokalizacja: Siemianowice Śl. Aktualnie Londyn
To ja se dam spokuj z tym amorkiem Na przednim poganiam jak może w przyszłości kupie sobie cos lepszego bo DT to nie sprzet do stopali ale whelie będe sie uczył
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Witam . tak wracając do tematu gsxf. mam takie coś i się strasznie zdziwiłem z tym co Wy tu piszecie. mianowicie w moim głowica jest już tak wy....na że czasem kompresji nie trzyma i dmucha przez gaźniki ( mam nową to czekam tylko do zimy). mianowicie na tej ciulatej głowicy idzie moto z gazu na pierwszym biegu na kolo postawić ( najlepiej to wychodzi jak jest rezerwa w baku) ale idzie na 2 strzał ze sprzęgła i lecimy na kole bez problemu. pokaże fatki jak tylko owiewki założe bo miałem małą glebe
motor jest bogiem prędkość nałogiem życie zabawą suzuki podstawą (gsx600f)
- ferdas
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 22/1/2007, 19:14
- Lokalizacja: Bytom
Mój qmp ma gsx750f i powiem szczerze, że marnie wypadają próby na gume. Z siodła kierowcy moto nie pójdzie wyżej niż 15 cm. w górę (na jedynce) z gazu. Z klamy prędzej straci przyczepność niż poderwie przód.
Tyle, że jeszcze nie upuszczał powietrza z koła nigdy.
Ale w ogóle dziwny jest ten piec. W sumie niby kręci ładnie, ale w żadnym momencie nie czuć dużego przyrostu mocy. Może gaźniki by trzeba wyregulować. Albo co..
Przecie to 750
Tyle, że jeszcze nie upuszczał powietrza z koła nigdy.
Ale w ogóle dziwny jest ten piec. W sumie niby kręci ładnie, ale w żadnym momencie nie czuć dużego przyrostu mocy. Może gaźniki by trzeba wyregulować. Albo co..
Przecie to 750
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Właśnie przydałoby się porównać chociaż z jakąś inną eF'ką. Ale na razie nie było jeszcze okazji.
Bo niby to jedzie dobrze. Po głosie silnika też nie mam mu nic do zarzucenia, ale jego temperament jest do znudzenia przewidywalny.
Trzeba by faktycznie przejrzeć mu trzewia Łącznie z pomiarem ciśnienia na garnkach. Chociaż oleju nie ubywa, ani nie dymi.
W każdym razie gumy jakoś za bardzo nie lubi
Bo niby to jedzie dobrze. Po głosie silnika też nie mam mu nic do zarzucenia, ale jego temperament jest do znudzenia przewidywalny.
Trzeba by faktycznie przejrzeć mu trzewia Łącznie z pomiarem ciśnienia na garnkach. Chociaż oleju nie ubywa, ani nie dymi.
W każdym razie gumy jakoś za bardzo nie lubi
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
kurde co wy piszecie. jak to jest wogóle możliwe że nie idzie na koło z gazu. moja suzi ma jakieś 70 tkm i idzie olej bierze bo co chwila dolewam. wałki są tak wytarte że się na złom nadawają. ( czekam na zime i głowice wymieniam). kurde musze fotki zrobić bo to nie możliwe co wy opowiadacie. mam narazie tylko jak kapcia spaliłem bo wymieniałem i robiłem przelądzik garażowy [przed badaniem technicznym
- Załączniki
-
- prawy profil.JPG
- (74.96 KiB) Pobrane 297 razy
motor jest bogiem prędkość nałogiem życie zabawą suzuki podstawą (gsx600f)
- ferdas
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 22/1/2007, 19:14
- Lokalizacja: Bytom
nie ma bata żeby nie poszła.
patrz i płacz a to tylko 600cm3
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=2
patrz i płacz a to tylko 600cm3
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=2
- Grześ
- Świeżak
- Posty: 172
- Dołączył(a): 27/8/2006, 11:48
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
wiem że spaliłem bo wymieniałem gume.. a tak wogóle to tu pisali czy IDZIE Z GAZU ja wam pisze że mój przeeksplatowany silniczek potrafi. kurde zrobiłem te fotki i byłem posrany po ostatniej glebie jeszcze się maje rany na psychice nie pogoiły , zresztą wynik gleby widać na foto brakuje tylko kilku pierdołków
- Załączniki
-
- po.JPG
- fotek
- (93.13 KiB) Pobrane 529 razy
motor jest bogiem prędkość nałogiem życie zabawą suzuki podstawą (gsx600f)
- ferdas
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 22/1/2007, 19:14
- Lokalizacja: Bytom
Ja właśnie wiem, że 600 idzie. Dlatego piszę, że dziwne, że 750 nie daje.
Widocznie z tym piecem coś jest nie tak. Ale to nie moje "jajko" więc nie będę sie narzucał.
Moja Cebra to miód do tej efki. (tyle, że to 1000 )
EDIT: Ale piszesz, że brakuje tylko kilku pierdułek, a na fotce nie ma czachy wogóle. Ta 750 jest oryginał. A w jajku ten przód trochę duży i pewnie dosyć ciężki.
Zresztą. Co ja piszę. Usprawiedliwiam silnik 750 ciężką czachą z przodu
Widocznie z tym piecem coś jest nie tak. Ale to nie moje "jajko" więc nie będę sie narzucał.
Moja Cebra to miód do tej efki. (tyle, że to 1000 )
EDIT: Ale piszesz, że brakuje tylko kilku pierdułek, a na fotce nie ma czachy wogóle. Ta 750 jest oryginał. A w jajku ten przód trochę duży i pewnie dosyć ciężki.
Zresztą. Co ja piszę. Usprawiedliwiam silnik 750 ciężką czachą z przodu
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Ja endo pierwszy raz wyczaiłem pare dni temu, bo jakiś koleś ćwiczył na światłach (był z kumplem który jechał chyba bmw, moze to ktoś z was) i na następnych sam postanowiłem spróbować, jakimś cudem się udało hehe i teraz idzie co raz wyżej ale kiedyś parę razy opona mi pojechała po asfalcie uff:/
A na koło to spoko na razie wyczuwam ale koło też już w górze.
A na koło to spoko na razie wyczuwam ale koło też już w górze.
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
tomi291 napisał(a):a mozesz bardziej to opisać jak mozna to zrobić ??
Więc mozna na dwa sposoby:
Sp.1
Siadasz na miejscu pasażera. toczysz sie 10km/h i strzal ze sprzęgła..[jedna noga na Tylnim hamulcu w razie Pionu]
Sp.2
Stajesz Lewa nogą na podnóżku pasazera a prawa na Kierowcy [poto aby w razie pionu mógłbys operować hamulcem] No i toczysz sie i sprzęgło Gaz Lekko i strzał.. potem próbuj coraz większe obroty łapać i tak sie napewno nauczysz;d
Smierć jeździ Szybko. Wiec nie daj sie wyprzedzić.;]
- jakub12355
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 14/7/2007, 23:35
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości