Zobacz wątek - CB500 '97 6.000zł czy to dobra okazja ?
NAS Analytics TAG

CB500 '97 6.000zł czy to dobra okazja ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

CB500 '97 6.000zł czy to dobra okazja ?

Postprzez wolverine-x » 2/2/2008, 23:18

Witam!

Zdecydowałem się, że moim pierwszym motocyklem będzie Honda CB500. Znalezienie takowej w kwocie jaką dysponuję nie jest takie proste.. Jako że dopiero teraz mogę zacząć iść przez życie wraz z motocyklem, nie znam się na cenach/wartości motocykli... i proszę o pomoc...

Mam na oku Hondę CB500. Rocznik 1997. Od dwóch lat w Polsce. Po naszych drogach przejechał wg. posiadacza około 3.000km. Aktualny stan licznika 40.000km.
Dopiero w zeszłym roku została zdjęta 'blokada mocy' (tulejka, itd..) - myślicie że to dobrze, że wcześniej jeździł 'zdławiony', to znaczy czy silnik przez to jest mniej zużyty ??
W zeszłym sezonie kupiona nowa opona, kask.
Cena motocykla myślę że zeszła by do 6.000zł.

Myślicie że to dobra okazja, biorąc pod uwagę powyższe informacje ??
Avatar użytkownika
wolverine-x
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28/1/2008, 19:18
Lokalizacja: Sosnowiec


Postprzez igor46 » 3/2/2008, 01:02

Jeśli to wszystko co napisałeś jest prawdą, to myśle ze ja bym się skusił na twoim miejscu, przebieg nie jest mocno zaniżony jak na ten wiek, czyli możliwe jest że nie był cofany, był zablokowany, nowa opona, kask itp. myśle że to dobra okazja. a stan? przyglądałeś się z bliska? bo one mają słabe tylnie amortyzatory, i łozysko w głowce ramy, a po 3 tys. na polskich drogach mogło sie to zużyc ;)
igor46
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 11/11/2007, 12:45
Lokalizacja: Kalisz


Postprzez zephyr47 » 3/2/2008, 01:12

Spoko motor. 58 km , 0-100 4,8 sek, naprawdę jek na pierwsze moto wystarczy :wink: PS pomyśl jeszcze nad GS 500.
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59