Zobacz wątek - słabnący romet
NAS Analytics TAG

słabnący romet

i inne małe pojemności
_________

słabnący romet

Postprzez PajÄ…k » 5/8/2006, 02:23

zaczne od tego że pytam ludzi którzy się naprawdę na tym znają a nie tych którzy widzieli jak coś takiego kiedyś rdzewiało w szopie dziadka

więc tak jest to kadecik silnik 0.23 cylinder i tłok nowy ale tłok o średnicy 40mm a nie 38 jak to jest w standardzie
zapłon ustawiony świec na garście kondensatorów też więc nie w tym problem przewód też wymieniony na silikonowy z wkładem węglowym czy jakoś tak
gaźnik od jawki i wszystko niby pięknie pali jóż od pierwszego obrotu wałem pięknie wkręca się na obroty ale brak mocy zwyczajnie nie chce jechać znaczy jedzie ale licho i to tylko chwile bo jak się zagrzeje to kicha ktoś wie co jest podejżewam puchnący tłok ale żeby to tak szybko się sypneło ?
dodam że docierałem maszyne krótkie pżejażdzki po około 1km i nie szybko tak z 25km/h
no i raz wybrałem się dalej w las jechałem sobie i zachciało mi się dać czadu więc gazu opór (odkryłem że prędkościomież chyba działa do 35)
na odcinku jakiś 50 może 80 metrów gnam ale czuje że moto może dalej (na oko jakieś 55na godzine)i klops moto staneło sgasł i tyle przytomnie w czasie chamowania silnikiem pozostawiłem otwartą przepustnice aby się nie zatarł ale to udupiło mi świece więc wracam do domu (2km fajnie się szło) wymieniam świece i moto zapala ale brak mocy więc mam pytanie
czy jeśli to tłok to czy jakość tych wyrobów tak drastycznie spadła czy ja jakiś dziwny jestem bo miałem stary zestaw państwowy i gnało się i gnało i nic a tu co klops?
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław


Postprzez TroyaN1984 » 5/8/2006, 07:22

ekhm? spuchł?
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
Avatar użytkownika
TroyaN1984
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
Lokalizacja: Elk/ Białystok


Postprzez mar111cin » 5/8/2006, 08:38

a powiedz, czy nie założyłeś przypadkiem jakiegoś tłoka na 3 pierścienie? bo jak tak a zapewne powinien być na dwa, to od tego też może być wbrew pozorom niezły spadek mocy :/ (3 pierścien to nie jest tak cudownie jak wszyscy myślą :/)

pozatym tłok zapewne produkcji polskiej :/ ja mam przykre doświadczenia z kupowaniem akurat do simsona, polskich części, zawsze był z nimi problem :/ zawsze była dużo słabsza jakość...
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez PajÄ…k » 6/8/2006, 01:16

nie tłok mam na 2 pierścienie
i chyba musze go wymienić ale nie mam zielonego pojęcia jak uniknąć takich niespodzianek na przyszłość może ktoś wie ?
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez Bunny » 6/8/2006, 10:04

1 - kup tłok 38mm jak oryginał
2 - pokombinuj z zapłonem, obrotami itp.
3 - sprawdź czy nie masz luzów na wale i czy przeciwwagi są dobre
4 - sprzedaj omege i kup sobie porzÄ…dne moto ;p
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?

Postprzez PajÄ…k » 6/8/2006, 22:05

hehehe tłok wymienie najwyżej na nowy 40mm bo jakoś niezbyt widzi mi się kupowanine nowego cylindra a wał i zapłon jest git
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez Bunny » 7/8/2006, 20:47

aa to szlif był i dlatego tłok większy :p
kurde u kumpla jak takie coś było to miał zwalone przeciwwagi.
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?

Postprzez PajÄ…k » 12/8/2006, 23:37

NIe to nie będzie szlif tylko kupiłem zestaw tunningowy na 60 cm
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez miki1002 » 13/8/2006, 20:44

jeśli masz 60ccm to nie kupuj tłoka 38mn, bo po prostu bedzie za mały, z sklepie z motorowerami powinny byc tłoki hartowane, albo kup nowy, wlej do garnka olej i i włóż tłok , tak aby cały był zanurzony, gotuj około2 2,5 godziny i problem powinien ustąpic
miki1002
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10/8/2006, 16:29

Postprzez mar111cin » 13/8/2006, 20:54

heh sorrka, ale przepis mnie rozwalił :lol: a olej solić, czy nie??:D

a tak do tematu, jak to jest produkcji tej samej firmy co robi taki tuning simsonów, to się nie dziwie, a pierścienie to chyba rzemieślnicze daja...
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez miki1002 » 14/8/2006, 18:30

trezba troche osolić ( tylko ociupinke) i popieprzyc
jesli tak w trabantach i wsk robia to tu też można sie o cos takiego pokuści
http://republika.pl/wsk_fenix/olej_tlok.html
miki1002
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10/8/2006, 16:29

Postprzez mar111cin » 15/8/2006, 08:50

ha widzisz??:P jak zgadłem :P w poprzednim poście napisałem o rzemieślniczej produkcji ;P a teraz otwieram linka którego podesłałeś, pierwsze zdanie i co widać? :lol: produkcji rzemieślniczej to sie nadają do d*** i jakoś nikomu bym tego nie polecał.
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Marcin16 » 18/8/2006, 15:23

Jak mozna o takich motorach mówic!!!??? To największe gó...no ze masakra!!!
Marcin16
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18/8/2006, 14:04

Postprzez Pisiu » 18/8/2006, 15:53

Ale każdy mówi o tym co ma i tu można gadać o wszystkich motorach i sie nie czepiaj :evil:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Bunny » 18/8/2006, 20:11

ciekawe co ty masz...
Pająk jak Twoje 'dziecko' wymyśliłeś już co nie trybi?
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?

Postprzez PajÄ…k » 1/9/2006, 01:03

nie wymyśliłem chociaż podejrzewam że to wina kiepskiej jakości powietrza a serjo to gówno chyba z moto będzie chociaż chodził chwilę i możliwe że to paliwo wini stare troche jest i dużo w nim oleju a swoją drogą Marcin16 masz mnie za idjote ?
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez mar111cin » 1/9/2006, 10:57

jedź na ślask :D tam przynajmniej widać że jest powietrze :lol: wtedy będzie pewne że powietrza to nie brakuje heh
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez ziutek15bdg » 2/2/2009, 18:23

no wsumie to moze byc to przyczyna starego paliwa i oleju ;p
ziutek15bdg
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/2/2009, 18:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez wiklad » 2/2/2009, 18:31

Dziękujemy za odświeżenie tematu z 2006 roku -> REGULAMIN
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê