Zobacz wątek - <i>[używane]</i> Honda NSR 125 - dla młodych...
NAS Analytics TAG

[używane] Honda NSR 125 - dla młodych...

Komentarze użytkowników
_________

[używane] Honda NSR 125 - dla młodych...

Postprzez Ścigacz » 14/1/2008, 21:58

Dyskusja na temat: Honda NSR 125 - dla młodych zapaleńców sportowej jazdy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NSR 125 - dla młodych zapaleńców sportowej jazdy
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 14/1/2008, 21:58

Nareszcie jakis opis NSRki. Szkoda ze nie ma nic o tuningu, ale takim profesjonalnym zamiast przykrecania wielkiej puszki zamiast oryginalnego tlumika.<br><hr>Tedi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/1/2008, 21:34

SIEMKA SAM POSIADAM TEN MOTOR JAK DLA MLODEGO TO DOBRE NA POCZATEK

<a href="http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR,125/21387" target="blank" class="link">http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR,125/21387</a><br><hr>RADEK
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2008, 15:12

fajny wygląd ale osiagi słabe i trwałosc ja mam aprilie af-1 i ma przejechane 33000km i chodzi bez zarzutów kazda 125 bierze ma 36km jestem bardzo zadowolony tylko nsrka ma lepszy wyglad no ale moja afka jest z 1989r <br><hr>freestyle015
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/1/2008, 22:33

Komentatorzy napisał(a):Nareszcie jakis opis NSRki. Szkoda ze nie ma nic o tuningu, ale takim profesjonalnym zamiast przykrecania wielkiej puszki zamiast oryginalnego tlumika.<br><hr>Tedi<br>
NSR jest super, jedyne co mi się w niej nie podoba to wydech, a najlepsze to chyba te kocie oczy:)<br><hr>luis_van_lopez
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/1/2008, 18:48

Komentatorzy napisał(a):fajny wygląd ale osiagi słabe i trwałosc ja mam aprilie af-1 i ma przejechane 33000km i chodzi bez zarzutów kazda 125 bierze ma 36km jestem bardzo zadowolony tylko nsrka ma lepszy wyglad no ale moja afka jest z 1989r <br><hr>freestyle015<br>
Zgadzam sie z Tym AF1 Wymiata i żadna 125 nie ma startu a jak sie z tym nie zgadzacie to prosze bardzo mozemy sie umowić na Wyścig moje gg 3939090<br><hr>Łukaseeek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/1/2008, 21:31

Komentatorzy napisał(a):fajny wygląd ale osiagi słabe i trwałosc ja mam aprilie af-1 i ma przejechane 33000km i chodzi bez zarzutów kazda 125 bierze ma 36km jestem bardzo zadowolony tylko nsrka ma lepszy wyglad no ale moja afka jest z 1989r <br><hr>freestyle015<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam sie z Tym AF1 Wymiata i żadna 125 nie ma startu a jak sie z tym nie zgadzacie to prosze bardzo mozemy sie umowić na Wyścig moje gg 3939090<br><hr>Łukaseeek<br>
Z miłą chęcią, tylko zmienie koła na SM i przełożenia przy mojej Suzuki RM 125...<br><hr>Motocross
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/1/2008, 13:02

Pier***nie!!! Mam w domu 5 motorów tego modelu i JC22 i JC20 w znacznej części i wiem o nich wszystko praktycznie, i chciałem sprostować że NSR dzieli sie na NSR 125R zabudowaną owiewkami i NSR 125F wersje naked bez owiewek która cały czas była produkowana obok wersji 125R a nie od 99 czy tam ile i nazywana wersją włoską to pieprzenie głupot Każda NSR praktycznie jest włoska bo jest produkowana we włoszech Powszechnie mocniejsza jest wersja produkowana 88-93 czyli JC20 ponieważ prawie każdy motor oznaczony tym modelem miał literke "A" za symbolem JC20 co oznacza ze jest to wersja fabrycznie nie dławiona i ma najwiecej koni Również wersja JC22A jest nie blokowana ale każda inna JC22 czy to będzie B, JC22B czy F będzie blokowana ponieważ to motory na Niemcy tak aby były zgodne z tamtejszym prawem nie mogą przekraczać pewnej wartości mocy bo nie będzie sie dało ich zarejestrować We Włoszech nie było z tym problemu do roku 1993 kiedy to młodzież powodowała sporo wypadków drogowych na tym właśnie motocylu(JC20) spowodowanych zbyt duza mocą motocykla osiągami i brakiem umiejetności z korzystania z mocy, Honda postanowiła wydać NSR 125 oznaczone symbolem JC22 czyli nowe nadwozie tkzw."kocie oczy" która było FENOMENEM w roku 1993 bo żaden motocykl nie miał lamp w układzie "kocie oczy" i nie był tak wystylizowany i unowocześniony pod względem wyglądu Nawet CBR wyglądały przy nim jak 10 lat starsze, w motocyklu już zastosowano blokady mocy w postaci zmiany modułu zapłonowego co ogranicza iskre przy pewnej wartości obrotów np. 10 000, Zwężki w układzie wydechowym, Zwężki w okolicach gaźnika i krućca ssącego, Zmiany ustawień zembatek tak aby były niekorzystne i wolno rozpędzały motocykl . Taka NSR (najczescie w Niemczech) miała 11 koni zamiast tych 28 co klasyfikowało ja do bezproblemowej rejestracji na 125 i umozliwianie jazdy od 16 lat za posrednictwem uprawnień.

Znam te motory bardzo dobrze z zamkniętymi oczami potrafie złożyć i rozłożyć te motory wiem jakie części są najbardziej poszukiwane z jakich motoroów pasuja jakie części do NSR jakie są ustawienia w motorach jakie moduły sa zablokowane jakie nie oznaczenia i kupe innych żeczy i śmiało moge dopier*** tym głupotom co tu zostały wypisane w środkowej części artykułu do początku nic nie mam oczywiście

JC20 i JC22 tak samo jak PC25, RC2 w przypadku CBR 600 i VFR 800, To jest Numer VIN ramy obecny w każdym motorze VIN-Numer identyfikujący. Motocykl po tym numerze mozna sie dowiedzieć wszystkiego o motorze jaki ma silnik jakie blokady i jaką pojemność wystarczy mieć dostep do wiadomości o modelach z kartoteki Hondy i odpowiednio je odczytać i dziwi mnie że taka kartoteka nie jest powszechna. Ale spotkałem sie gdzieś ze spisem modeli oraz oznaczeń motocykli jaki Vin do jakiego moto pasuje<br><hr>Znawca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/1/2008, 13:06

A odnośnie tej Af-1 Mozę i jest świetna ale byle burak Cagivą Mito 125 Evo 7 biegową ciebie obgoni i nie **** głupot Cagiva jest w stanie osiągnąć 205 Km/h i sam widziałem jak koleś obgonił Suzuki GS 500 tą Cagivą to faceta na GS wyśmieli ze sie dał zru**ć komarkowi a cisnął na maxa<br><hr>...
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/1/2008, 11:48

witam ja mam nsr 125/160 clinder polini 160 wymieniony zostal w tamtym roku ja tom nsr nie jezdze tak duzo bo niemam prawka bo mam 13lat ale czasem brat mi daje pojezdzic se i nieuwieze jak piszom ze nsr seryjna co ma 22konie idzie 180km jak mojego brata 160 idzie 160/170km pozdrawiam wszystkich posiadaczy nsr<br><hr>damian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/1/2008, 20:56

Komentatorzy napisał(a):witam ja mam nsr 125/160 clinder polini 160 wymieniony zostal w tamtym roku ja tom nsr nie jezdze tak duzo bo niemam prawka bo mam 13lat ale czasem brat mi daje pojezdzic se i nieuwieze jak piszom ze nsr seryjna co ma 22konie idzie 180km jak mojego brata 160 idzie 160/170km pozdrawiam wszystkich posiadaczy nsr<br><hr>damian<br>
Po pierwsze naucz sie pisać po drugie to twojego brata motor po trzecie aby uzyskać pełnie mocy trzeba znać sie na regulacjach wsadzenie silnika 3 litrowego do malucha nic nieda jak sie go nie wyreguluje tak samo jest i tutaj I powiem że albo motor twojego brata jest zjeżdżony albo zablokowany i podejzewam to drugie... bo na cylindrach polini NSR kolegi leciała ok 200 aż strach było jechać bo lekka strasznie i na wietrze żucało. Az seryjnego silnika JC20A lub JC22A odpowiednio wyregulowanego 170 osiąga bez wiekszego pchania, a jescze jak nowa to... <br><hr>yz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2008, 18:57

Komentatorzy napisał(a):Pier***nie!!! Mam w domu 5 motorów tego modelu i JC22 i JC20 w znacznej części i wiem o nich wszystko praktycznie, i chciałem sprostować że NSR dzieli sie na NSR 125R zabudowaną owiewkami i NSR 125F wersje naked bez owiewek która cały czas była produkowana obok wersji 125R a nie od 99 czy tam ile i nazywana wersją włoską to pieprzenie głupot Każda NSR praktycznie jest włoska bo jest produkowana we włoszech Powszechnie mocniejsza jest wersja produkowana 88-93 czyli JC20 ponieważ prawie każdy motor oznaczony tym modelem miał literke "A" za symbolem JC20 co oznacza ze jest to wersja fabrycznie nie dławiona i ma najwiecej koni Również wersja JC22A jest nie blokowana ale każda inna JC22 czy to będzie B, JC22B czy F będzie blokowana ponieważ to motory na Niemcy tak aby były zgodne z tamtejszym prawem nie mogą przekraczać pewnej wartości mocy bo nie będzie sie dało ich zarejestrować We Włoszech nie było z tym problemu do roku 1993 kiedy to młodzież powodowała sporo wypadków drogowych na tym właśnie motocylu(JC20) spowodowanych zbyt duza mocą motocykla osiągami i brakiem umiejetności z korzystania z mocy, Honda postanowiła wydać NSR 125 oznaczone symbolem JC22 czyli nowe nadwozie tkzw."kocie oczy" która było FENOMENEM w roku 1993 bo żaden motocykl nie miał lamp w układzie "kocie oczy" i nie był tak wystylizowany i unowocześniony pod względem wyglądu Nawet CBR wyglądały przy nim jak 10 lat starsze, w motocyklu już zastosowano blokady mocy w postaci zmiany modułu zapłonowego co ogranicza iskre przy pewnej wartości obrotów np. 10 000, Zwężki w układzie wydechowym, Zwężki w okolicach gaźnika i krućca ssącego, Zmiany ustawień zembatek tak aby były niekorzystne i wolno rozpędzały motocykl . Taka NSR (najczescie w Niemczech) miała 11 koni zamiast tych 28 co klasyfikowało ja do bezproblemowej rejestracji na 125 i umozliwianie jazdy od 16 lat za posrednictwem uprawnień.

Znam te motory bardzo dobrze z zamkniętymi oczami potrafie złożyć i rozłożyć te motory wiem jakie części są najbardziej poszukiwane z jakich motoroów pasuja jakie części do NSR jakie są ustawienia w motorach jakie moduły sa zablokowane jakie nie oznaczenia i kupe innych żeczy i śmiało moge dopier*** tym głupotom co tu zostały wypisane w środkowej części artykułu do początku nic nie mam oczywiście

JC20 i JC22 tak samo jak PC25, RC2 w przypadku CBR 600 i VFR 800, To jest Numer VIN ramy obecny w każdym motorze VIN-Numer identyfikujący. Motocykl po tym numerze mozna sie dowiedzieć wszystkiego o motorze jaki ma silnik jakie blokady i jaką pojemność wystarczy mieć dostep do wiadomości o modelach z kartoteki Hondy i odpowiednio je odczytać i dziwi mnie że taka kartoteka nie jest powszechna. Ale spotkałem sie gdzieś ze spisem modeli oraz oznaczeń motocykli jaki Vin do jakiego moto pasuje<br><hr>Znawca<br>
Prragnę tylko wspomnieć iż jest napisane o wersji F i R, proszę dokładnie przeczytać. Po drugie, jeśli chodzi dokładnie o wersje, to wszystkie NSR w ''nowej budzie'' to wersje JC22, w których siedzi silnik JC20 (stara wersja to JC 20 z takim samym silnikiem jak w JC22)<br><hr>Manhatan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/1/2008, 23:20

Komentatorzy napisał(a):Pier***nie!!! Mam w domu 5 motorów tego modelu i JC22 i JC20 w znacznej części i wiem o nich wszystko praktycznie, i chciałem sprostować że NSR dzieli sie na NSR 125R zabudowaną owiewkami i NSR 125F wersje naked bez owiewek która cały czas była produkowana obok wersji 125R a nie od 99 czy tam ile i nazywana wersją włoską to pieprzenie głupot Każda NSR praktycznie jest włoska bo jest produkowana we włoszech Powszechnie mocniejsza jest wersja produkowana 88-93 czyli JC20 ponieważ prawie każdy motor oznaczony tym modelem miał literke "A" za symbolem JC20 co oznacza ze jest to wersja fabrycznie nie dławiona i ma najwiecej koni Również wersja JC22A jest nie blokowana ale każda inna JC22 czy to będzie B, JC22B czy F będzie blokowana ponieważ to motory na Niemcy tak aby były zgodne z tamtejszym prawem nie mogą przekraczać pewnej wartości mocy bo nie będzie sie dało ich zarejestrować We Włoszech nie było z tym problemu do roku 1993 kiedy to młodzież powodowała sporo wypadków drogowych na tym właśnie motocylu(JC20) spowodowanych zbyt duza mocą motocykla osiągami i brakiem umiejetności z korzystania z mocy, Honda postanowiła wydać NSR 125 oznaczone symbolem JC22 czyli nowe nadwozie tkzw."kocie oczy" która było FENOMENEM w roku 1993 bo żaden motocykl nie miał lamp w układzie "kocie oczy" i nie był tak wystylizowany i unowocześniony pod względem wyglądu Nawet CBR wyglądały przy nim jak 10 lat starsze, w motocyklu już zastosowano blokady mocy w postaci zmiany modułu zapłonowego co ogranicza iskre przy pewnej wartości obrotów np. 10 000, Zwężki w układzie wydechowym, Zwężki w okolicach gaźnika i krućca ssącego, Zmiany ustawień zembatek tak aby były niekorzystne i wolno rozpędzały motocykl . Taka NSR (najczescie w Niemczech) miała 11 koni zamiast tych 28 co klasyfikowało ja do bezproblemowej rejestracji na 125 i umozliwianie jazdy od 16 lat za posrednictwem uprawnień.

Znam te motory bardzo dobrze z zamkniętymi oczami potrafie złożyć i rozłożyć te motory wiem jakie części są najbardziej poszukiwane z jakich motoroów pasuja jakie części do NSR jakie są ustawienia w motorach jakie moduły sa zablokowane jakie nie oznaczenia i kupe innych żeczy i śmiało moge dopier*** tym głupotom co tu zostały wypisane w środkowej części artykułu do początku nic nie mam oczywiście

JC20 i JC22 tak samo jak PC25, RC2 w przypadku CBR 600 i VFR 800, To jest Numer VIN ramy obecny w każdym motorze VIN-Numer identyfikujący. Motocykl po tym numerze mozna sie dowiedzieć wszystkiego o motorze jaki ma silnik jakie blokady i jaką pojemność wystarczy mieć dostep do wiadomości o modelach z kartoteki Hondy i odpowiednio je odczytać i dziwi mnie że taka kartoteka nie jest powszechna. Ale spotkałem sie gdzieś ze spisem modeli oraz oznaczeń motocykli jaki Vin do jakiego moto pasuje<br><hr>Znawca<br>
Mam hondę nsr 125 wersję JC22 z napisem na ramie B, więc jest to chyba wersja blokowana. Tą w nowej budzie.Mam z nią problem wchodzi tylko jeden i dwa. Reszte nie. Wogóle nie można nóżka od zmiany biegów nie chce wejść wyżej. nie wchodzi nawet na miejsce trójki. Jak możesz to prosiłbym o jak najszybsze odpisanie.<br><hr>amator
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2008, 21:41

Komentatorzy napisał(a):Pier***nie!!! Mam w domu 5 motorów tego modelu i JC22 i JC20 w znacznej części i wiem o nich wszystko praktycznie, i chciałem sprostować że NSR dzieli sie na NSR 125R zabudowaną owiewkami i NSR 125F wersje naked bez owiewek która cały czas była produkowana obok wersji 125R a nie od 99 czy tam ile i nazywana wersją włoską to pieprzenie głupot Każda NSR praktycznie jest włoska bo jest produkowana we włoszech Powszechnie mocniejsza jest wersja produkowana 88-93 czyli JC20 ponieważ prawie każdy motor oznaczony tym modelem miał literke "A" za symbolem JC20 co oznacza ze jest to wersja fabrycznie nie dławiona i ma najwiecej koni Również wersja JC22A jest nie blokowana ale każda inna JC22 czy to będzie B, JC22B czy F będzie blokowana ponieważ to motory na Niemcy tak aby były zgodne z tamtejszym prawem nie mogą przekraczać pewnej wartości mocy bo nie będzie sie dało ich zarejestrować We Włoszech nie było z tym problemu do roku 1993 kiedy to młodzież powodowała sporo wypadków drogowych na tym właśnie motocylu(JC20) spowodowanych zbyt duza mocą motocykla osiągami i brakiem umiejetności z korzystania z mocy, Honda postanowiła wydać NSR 125 oznaczone symbolem JC22 czyli nowe nadwozie tkzw."kocie oczy" która było FENOMENEM w roku 1993 bo żaden motocykl nie miał lamp w układzie "kocie oczy" i nie był tak wystylizowany i unowocześniony pod względem wyglądu Nawet CBR wyglądały przy nim jak 10 lat starsze, w motocyklu już zastosowano blokady mocy w postaci zmiany modułu zapłonowego co ogranicza iskre przy pewnej wartości obrotów np. 10 000, Zwężki w układzie wydechowym, Zwężki w okolicach gaźnika i krućca ssącego, Zmiany ustawień zembatek tak aby były niekorzystne i wolno rozpędzały motocykl . Taka NSR (najczescie w Niemczech) miała 11 koni zamiast tych 28 co klasyfikowało ja do bezproblemowej rejestracji na 125 i umozliwianie jazdy od 16 lat za posrednictwem uprawnień.

Znam te motory bardzo dobrze z zamkniętymi oczami potrafie złożyć i rozłożyć te motory wiem jakie części są najbardziej poszukiwane z jakich motoroów pasuja jakie części do NSR jakie są ustawienia w motorach jakie moduły sa zablokowane jakie nie oznaczenia i kupe innych żeczy i śmiało moge dopier*** tym głupotom co tu zostały wypisane w środkowej części artykułu do początku nic nie mam oczywiście

JC20 i JC22 tak samo jak PC25, RC2 w przypadku CBR 600 i VFR 800, To jest Numer VIN ramy obecny w każdym motorze VIN-Numer identyfikujący. Motocykl po tym numerze mozna sie dowiedzieć wszystkiego o motorze jaki ma silnik jakie blokady i jaką pojemność wystarczy mieć dostep do wiadomości o modelach z kartoteki Hondy i odpowiednio je odczytać i dziwi mnie że taka kartoteka nie jest powszechna. Ale spotkałem sie gdzieś ze spisem modeli oraz oznaczeń motocykli jaki Vin do jakiego moto pasuje<br><hr>Znawca<br>
JA MAM MODEL Z SILNIKIEM JC20 90 ROKU I MAM WIELKIE KLOPOTY Z ZAPPALENUEM JAK JUZ ZAPALI TO IDZIE ALE JAK OSTYGNIE TO KONIEC NIECHCE PALIC POMOCY<br><hr>fabiokomputery@vp.pl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez niko160 » 30/1/2008, 20:52

Mam pytanko. Mam Honde NSR 125 97 rocznik i w numerach po jc22 anie am zadnej literki tlyko sa liczb, tj. jc22800...... Wie ktos moze co to znaczy?
;p
niko160
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 20/10/2007, 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz , Solec Kujawski

Postprzez Komentatorzy » 1/2/2008, 16:47

Co za żenujący artykul? Jak mozecie cos takiego umiescic na stronie?<br><hr>Kwiatek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2008, 23:20

Komentatorzy napisał(a):A odnośnie tej Af-1 Mozę i jest świetna ale byle burak Cagivą Mito 125 Evo 7 biegową ciebie obgoni i nie **** głupot Cagiva jest w stanie osiągnąć 205 Km/h i sam widziałem jak koleś obgonił Suzuki GS 500 tą Cagivą to faceta na GS wyśmieli ze sie dał zru**ć komarkowi a cisnął na maxa<br><hr>...<br>
ale z ktorego jest mito evo 7 a z ktorego stara af1 z rotaxem 123 wiec nie pierdul głupot do w tym roku nie znajdziesz szyszej 125 pało pozdro frajerze<br><hr>freestye
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/2/2008, 00:29

odnosnie tej mito ja mowie o af 1 z 89r a nie roku powyzej 2000r znajdzi moto 125cm3 z podobnego roku <br><hr>freestye
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2008, 18:53

Komentatorzy napisał(a):Pier***nie!!! Mam w domu 5 motorów tego modelu i JC22 i JC20 w znacznej części i wiem o nich wszystko praktycznie, i chciałem sprostować że NSR dzieli sie na NSR 125R zabudowaną owiewkami i NSR 125F wersje naked bez owiewek która cały czas była produkowana obok wersji 125R a nie od 99 czy tam ile i nazywana wersją włoską to pieprzenie głupot Każda NSR praktycznie jest włoska bo jest produkowana we włoszech Powszechnie mocniejsza jest wersja produkowana 88-93 czyli JC20 ponieważ prawie każdy motor oznaczony tym modelem miał literke "A" za symbolem JC20 co oznacza ze jest to wersja fabrycznie nie dławiona i ma najwiecej koni Również wersja JC22A jest nie blokowana ale każda inna JC22 czy to będzie B, JC22B czy F będzie blokowana ponieważ to motory na Niemcy tak aby były zgodne z tamtejszym prawem nie mogą przekraczać pewnej wartości mocy bo nie będzie sie dało ich zarejestrować We Włoszech nie było z tym problemu do roku 1993 kiedy to młodzież powodowała sporo wypadków drogowych na tym właśnie motocylu(JC20) spowodowanych zbyt duza mocą motocykla osiągami i brakiem umiejetności z korzystania z mocy, Honda postanowiła wydać NSR 125 oznaczone symbolem JC22 czyli nowe nadwozie tkzw."kocie oczy" która było FENOMENEM w roku 1993 bo żaden motocykl nie miał lamp w układzie "kocie oczy" i nie był tak wystylizowany i unowocześniony pod względem wyglądu Nawet CBR wyglądały przy nim jak 10 lat starsze, w motocyklu już zastosowano blokady mocy w postaci zmiany modułu zapłonowego co ogranicza iskre przy pewnej wartości obrotów np. 10 000, Zwężki w układzie wydechowym, Zwężki w okolicach gaźnika i krućca ssącego, Zmiany ustawień zembatek tak aby były niekorzystne i wolno rozpędzały motocykl . Taka NSR (najczescie w Niemczech) miała 11 koni zamiast tych 28 co klasyfikowało ja do bezproblemowej rejestracji na 125 i umozliwianie jazdy od 16 lat za posrednictwem uprawnień.

Znam te motory bardzo dobrze z zamkniętymi oczami potrafie złożyć i rozłożyć te motory wiem jakie części są najbardziej poszukiwane z jakich motoroów pasuja jakie części do NSR jakie są ustawienia w motorach jakie moduły sa zablokowane jakie nie oznaczenia i kupe innych żeczy i śmiało moge dopier*** tym głupotom co tu zostały wypisane w środkowej części artykułu do początku nic nie mam oczywiście

JC20 i JC22 tak samo jak PC25, RC2 w przypadku CBR 600 i VFR 800, To jest Numer VIN ramy obecny w każdym motorze VIN-Numer identyfikujący. Motocykl po tym numerze mozna sie dowiedzieć wszystkiego o motorze jaki ma silnik jakie blokady i jaką pojemność wystarczy mieć dostep do wiadomości o modelach z kartoteki Hondy i odpowiednio je odczytać i dziwi mnie że taka kartoteka nie jest powszechna. Ale spotkałem sie gdzieś ze spisem modeli oraz oznaczeń motocykli jaki Vin do jakiego moto pasuje<br><hr>Znawca<br>
jesli wiesz wszystko tu może powiesz czemu nie ma iskry?
i jakien oznaczenie ma moduł do nsr jc22 125r,chodzi o moduł odblokowany<br><hr>romek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/2/2008, 19:39

Komentatorzy napisał(a):witam ja mam nsr 125/160 clinder polini 160 wymieniony zostal w tamtym roku ja tom nsr nie jezdze tak duzo bo niemam prawka bo mam 13lat ale czasem brat mi daje pojezdzic se i nieuwieze jak piszom ze nsr seryjna co ma 22konie idzie 180km jak mojego brata 160 idzie 160/170km pozdrawiam wszystkich posiadaczy nsr<br><hr>damian<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze naucz sie pisać po drugie to twojego brata motor po trzecie aby uzyskać pełnie mocy trzeba znać sie na regulacjach wsadzenie silnika 3 litrowego do malucha nic nieda jak sie go nie wyreguluje tak samo jest i tutaj I powiem że albo motor twojego brata jest zjeżdżony albo zablokowany i podejzewam to drugie... bo na cylindrach polini NSR kolegi leciała ok 200 aż strach było jechać bo lekka strasznie i na wietrze żucało. Az seryjnego silnika JC20A lub JC22A odpowiednio wyregulowanego 170 osiąga bez wiekszego pchania, a jescze jak nowa to... <br><hr>yz<br>
witam
mam problemy z iskra,możesz coś poradzic?
no i chciał bym odblokowac moja NSR-ke wiesz coś o tym?
<br><hr>romn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr