regulacja zaworow gsxf600 instrukcje
Posty: 11
• Strona 1 z 1
regulacja zaworow gsxf600 instrukcje
witam,chcualbym sie spytac o regulacje zaworow w gsxf600 rok 93 ma moze ktos obszerny material najlepiej z obrazami pokazujacy jak powinna przebniegac regulacja zaworow bo chce to sam zrobic jestem na tyle zaradny ze powinienem to zrobic i chcem sie nauczyc bo po co mam dawac maszyne komus jak moge to sobie zrobic moze ktos tu taki jest co bedzie mi udzilal niezbednych wskazowek??
- rad15
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 29/4/2006, 15:40
- Lokalizacja: Rudziczka
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
nie moge!! jak kobieta!!!! i po co wracasz do innego postu?te forum stworzyli po to aby inni sie dzielili wiedza i za takei cos juz foch!!!!!gratulacje jak nie chcesz to nie,mysl cos chcesz ale wlasnie dzieki twojej pomocy moge cos zrobic i pomozesz mi,mozesz sie stac bardziej szanowany np przez mnie i przez innych!!!! nie chialem nikogo obrazac ale jak napsiales zeby zatkac i bedzie git to wiesz! jak cie urazilem to sory CZEKAM DALEJ NA PROPOZYCJE TAGZE OD INNYCH pozdo chcem tylko tego aby ktos mi pomogl!!!!
- rad15
- Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 29/4/2006, 15:40
- Lokalizacja: Rudziczka
W sumie to nie jest taki najprostszy proces... większość Ci pewnie powie oddaj do mechaniora i sie niczym nie przejmuj... ja raz dałem i od tamtej pory już będę robił tylko sam... pomimo że mam 18 lat to już się tego nauczyłem bo w sumie to jest żadna filozofia... ja w swoim moto mam regulację na płytkach i wystarczy sie pobawić z wymiana tych płytek ... które można dostać w odpowiednich sklepach... ewentualnie można je też pod szlifować na odpowiedniej maszynie... jedyna zasada to trzeba pamiętać o tym że szlifowana strona ma być od strony szklani a nie wałka rozrządu ! Lecz jeśli tego nie robiłeś to może lepiej żeby Ci pomógł ktoś kto sie na tym zna ... bo chyba lepiej nie uczyć się metodą prób i błędów W sumie narzędzi potrzeba niewiele ... bo odpowiednie szczelinomierze, klucz dynamometryczny + dostęp do płytek regulacyjnych ... bo pewnie część będzie trzeba wymienić. Dobra ja tu już nie będę filozofował... ale chyba najlepiej by było jeśli ktoś Ci raz pokaże jak to się robi
Romet "Polo" >>> WSK Dudek >>> Yamaha XJ550 >>> Honda VFR 750 rc36
- Xemiz
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 3/11/2007, 17:24
- Lokalizacja: Kraśnik
w sumie to tez nie jet trudność ale szczelinomierze to podstawa ... musisz poszukać na necie luzów zaworowych .. tj ssące i wydechowe ... następnie gdzie coś jest nie tak dokręcasz.. kontrujesz i musi być ok ! zaraz poszukam na necie może znajdę jakieś pomocne materiały ... najlepiej odezwij sie na gg. 2588360 jeśli masz możliwość.
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html
Romet "Polo" >>> WSK Dudek >>> Yamaha XJ550 >>> Honda VFR 750 rc36
- Xemiz
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 3/11/2007, 17:24
- Lokalizacja: Kraśnik
?????
Witam,nie pamietam jaka tam jest regulacja ale czuc ze nie wiesz nic na ten temat i mimo ze na wydehcu masz mieć ileś to nie bedziesz nawet wiedział czy szczelinomierz ma przesuwać sie luzno ciasno czy takse a róznica spoko wyjdzie od 5 do 10 setek .Znajdż jak nie masz kumpla który chociaż się uczył jako mechan sam. zrobcie to razem pózniej browar wypijcie albo costam bo niektóre żeczy opisywac to tak jak orgazm u kobiety a mężczyzny.Pozdr
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
???
Sory za ortografię zasnąć nie mogę a na oczy nie widzę .Pozdr
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości