Pytania O RSke 125 Rocznik 98 99 ?
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Pytania O RSke 125 Rocznik 98 99 ?
Czesc,
Słuchajscie dużo myszkuje po necie szukajac jakis dobrych ofert pierwszego motorka, kase sciskam w łapie i niewiem w co "ja wsadzec" :] niewiem co myslec o Rs 125?! jest sliczniutkim motorem szczególnie 98 r. z tym ze podobno strasznie awaryjna, co chwile cos sie z nia dzieje niewiem jak to z nia jest? powiedzce mi co z nia moze byc nie tak. Jesli chodzi o jej niezawodnosc i ewentualne propozycjie innej 125 !
Słuchajscie dużo myszkuje po necie szukajac jakis dobrych ofert pierwszego motorka, kase sciskam w łapie i niewiem w co "ja wsadzec" :] niewiem co myslec o Rs 125?! jest sliczniutkim motorem szczególnie 98 r. z tym ze podobno strasznie awaryjna, co chwile cos sie z nia dzieje niewiem jak to z nia jest? powiedzce mi co z nia moze byc nie tak. Jesli chodzi o jej niezawodnosc i ewentualne propozycjie innej 125 !
- Pafcio
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/11/2005, 11:28
jezeli chcesz jakiegos sciga 125 i stac cie na rsk to lepiej w szwajcarii poszukaj suzuki rgv 125 ma duzo mocy i jest jedna z najmocniejszych 125-tek(jest nieduzo gorsza niz rs) a do niej dostaniesz czesci w przeciwienstwie do rs. Zastanawialbym sie tez nad yamaha tzr 125.
YaMaHa TzR 125 R BeLgArDa
- Padas
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 27/10/2005, 16:51
- Lokalizacja: Olecko
powiem tak jak ktoś szanował sprzęt to bendzie jeszce długie lata jeżdzić ale wiadomo jakc to jest z takimi motocyklami (ludzie je żyłują ) i nie da się tego oszukać wiadomka ze bendzie się psuła ale teraz w polsce coraz łatwiej o częśći do aprili a rgv i tzr są dużo gorsze od rs jak na mój gust a rs ma takiego kopa że to masakra oczywiście na tą pojemność jak wiadomo ma około 35 koników no i jest piękna i jak na tą klase to wyjątkowo wygląda jak dorosła maszyna w porównaniu do konkuręci np nsr , cbr, mito, tzr czy też rgv i sam miałem okazje jeżdzić. i stwierdzam tu jest już czym poszaleć pozdrawiam
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
RS zatarłem w 15 minut. Nsr nie poddała się przez 2 lata... Jak chcesz bezawaryjny sprzęt to bierz dobrą nsr. Osiągi są bardzo porównywalne. RS ma mocniejszą górę, NSR ciągnie od niższych obrotów. Do jednej i do drugiej brak problemów z częściami.
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
makus napisał(a):RS zatarłem w 15 minut. Nsr nie poddała się przez 2 lata... Jak chcesz bezawaryjny sprzęt to bierz dobrą nsr. Osiągi są bardzo porównywalne. RS ma mocniejszą górę, NSR ciągnie od niższych obrotów. Do jednej i do drugiej brak problemów z częściami.
Makus, bez urazy, ale nie wierzę w możliwość zatarcia fury w ciągu 15 min przy jej poprawnej eksploatacji.
Poza tym gdyby oba motocykle miały podobną przeszłość, były regularnie serwisowane i śmigane na dobrych olejach to napewno aż tak dużej różnicy by nie było.
Nie da się ukryć, że spora ilość rs`ek na naszym rynku jest zaniedbana, co nie oznacza, że nie ma też i takich nsr`ek. Na początku sezonu 2005 zjeździłem praktycznie pół Polski w poszukiwaniu fury i zanim znalazłem tą właściwą conajmniej 4 kolesi próbowało mnie puścić ze szrotem. To jest Polska, a nie Francja elegancja...
2T, czyli praktycznie 90% plastikowych 125, wymaga bardzo dużej dbałości o montowane części, zalewane oleje, płyny, a przede wszystkim regularny serwis. Jak na swoją pojemność są bardzo wysilone i stąd np. tłoczek należy sprawdzić/wymienić już po 16-20 tys km.
Uwierz mi, że trzymając się wyżej wymienionych czynności sprzęt nie ma prawa się sypać, choć byś nie wiem jak bardzo go katował.
Świetnym w tym momencie przykładem są typowo wyczynowe motocykle 2T, np. exc, wr 125/250. Tam kompletne zestawy tłokowe, a nieraz i nawet korbowody z łożyskami wymienia się średnio dwa razy na sezon. Zawodnicy, a tymbardziej ich mechanicy wiedzą co robią i sprzęty same z siebie się im nie psują.
Dlatego jeżeli ktoś decyduje się na taką małą 125 ścigawkę to niech przede wszystkim zwróci uwagę na samego właściciela i jego podejście do sprzętu, bo to właśnie od niego będzie zależeć żywotność oglądanej sztuki.
Co do wyższości 125... Nie ma reguły.
Nsr`ka 125 - dobre prowadzenie, wygodna, ładnie się kręci od samego dołu;
Rs`ka 125 - bardzo dobre prowadzenie, wzorowe osiągi; sportowy charakter, stąd niestety mniej wygodna od nsr`ki;
Mito 125 - chyba najlepsze osiagi, sportowy charakter, design Ducati (modele od 96 roku);
Tzr 125 -
Cbr`kę 125 ciężko odnieść do konkurencji, bo to w końcu 4T - całkowicie inna charakterystyka silnika, znacznie mniejsza od konkruencji; małe spalanie.
- Słabek
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/12/2005, 12:29
- Lokalizacja: Chełm City
cbr-ka 125 to wogłule jest smieszne stworzenie na jedynce to zachowuje sie jak kros a na dwujce już jak (scigacz) no mniej więcej hehe a polega to na tym że wkleszczasz jedynke i co max do 10 km/h a na dwujce już 40 w sumie to całkiem fajny motorek ale za mały jak na swoją pojemnośc no i moc 12 km to też nie szczyt możliwości ale dobry do miasta . i wszyscy zapominacie jeszce o nowym niesamowitym derbi gpr 125 który na pewno nie jest gorszy od rs czy nsr znając jesgo mniejeszego braciszka to może się w nim kryc naprawde dużo no i o nowej rs 125 na rok 2006 to jest dopiero maszyna dla tych co nie widzieli toradze poszukać i zobaczyć . pozdrawiam
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
to słuchajcie tego
ja ma włoszczyzne 125 ale ani nie mito, czy rs tylko MXR, słyszeliscie o czyms takim jak Gilera???ona nie tylko robi skutery. w latach 80 i 90 robiła niezłe sprtówki 2T.nie mam pojęcia dlaczego sa tak rzadko spotykane na tynku. Ja mam model z roku 1989 a powiem wam szczerze ze mi sie najbardziej podoba ze wszystkich 125!!!no jeszcze na rowni u w moich gustach stoi Aprilia 125 z 92. w af1 i nsr i nawet rs nie podoba mi sie bardzo to ze te bajki sa ........chude. moja biuti ma szerokie plastiki ze mozna nogi schowac i w kolana nie wjeje, zbiornik paliwa umieszczono pod moto co daje dobre efekty przy składania na zakrętach. od 5500 obr/min otwiera sie zawór wydechowy i moto dostaje niesamowitego kopa.no moze tylko z wydechem pod siedzeniem troche stylisci przesadzili.pozatym mój MXR nie kreci na biegu obrotów rzedu 13000 jak inne 125, moduł odcina przy 11000. mimo to osiągów nie ma wcale duzo gorszych. 160 km/h szła nówka, mój idzie te 140 ale gaźnik mam na minimum ustawiony bo sami wiecie ile te 125 potrawią paliwa żebrać!!! przebieg w niej to 25500km. i cylinder, tłok sa w bardzo dobrym stanie. jedynie co wymienilem to pierścienie i iglice. no i trzza ten wał zrobic bo ma luzy. ale to normalne przy tych przebiegach. ale jak patrze ogłoszenia RS 125 z pzebiegiem 10-12000 km i kapitalnym remontem silnika(wał, tłok, pierscienie) to az mnie dziwi. sprzegło i skrzynia sa w 100% OK.a częsci?? mimo ze bardzo zadki model to zaden problem. tłok i pierscieni sa na rozmiar a nie model, podobnie łańcuch i zembatki. wytarte sprzegło sie regeneruje nowymi tarczami, na wale wymienia sie łozyska w kazdym dobrym servisie, gaźnik standardowy Dellorto 28. wystarczy szukac i wiedziec gdzie szukac. dla mnie moto jest przepiekny, na dodatek w pieknym czarnym metaliku:-)na ulicy nikt mu nie dał na 125, kazdy sadził ze ma 250-400ccm. ja mam 180cm wzrostu i miejsca mi nie brakuje. pozdro..........
ja ma włoszczyzne 125 ale ani nie mito, czy rs tylko MXR, słyszeliscie o czyms takim jak Gilera???ona nie tylko robi skutery. w latach 80 i 90 robiła niezłe sprtówki 2T.nie mam pojęcia dlaczego sa tak rzadko spotykane na tynku. Ja mam model z roku 1989 a powiem wam szczerze ze mi sie najbardziej podoba ze wszystkich 125!!!no jeszcze na rowni u w moich gustach stoi Aprilia 125 z 92. w af1 i nsr i nawet rs nie podoba mi sie bardzo to ze te bajki sa ........chude. moja biuti ma szerokie plastiki ze mozna nogi schowac i w kolana nie wjeje, zbiornik paliwa umieszczono pod moto co daje dobre efekty przy składania na zakrętach. od 5500 obr/min otwiera sie zawór wydechowy i moto dostaje niesamowitego kopa.no moze tylko z wydechem pod siedzeniem troche stylisci przesadzili.pozatym mój MXR nie kreci na biegu obrotów rzedu 13000 jak inne 125, moduł odcina przy 11000. mimo to osiągów nie ma wcale duzo gorszych. 160 km/h szła nówka, mój idzie te 140 ale gaźnik mam na minimum ustawiony bo sami wiecie ile te 125 potrawią paliwa żebrać!!! przebieg w niej to 25500km. i cylinder, tłok sa w bardzo dobrym stanie. jedynie co wymienilem to pierścienie i iglice. no i trzza ten wał zrobic bo ma luzy. ale to normalne przy tych przebiegach. ale jak patrze ogłoszenia RS 125 z pzebiegiem 10-12000 km i kapitalnym remontem silnika(wał, tłok, pierscienie) to az mnie dziwi. sprzegło i skrzynia sa w 100% OK.a częsci?? mimo ze bardzo zadki model to zaden problem. tłok i pierscieni sa na rozmiar a nie model, podobnie łańcuch i zembatki. wytarte sprzegło sie regeneruje nowymi tarczami, na wale wymienia sie łozyska w kazdym dobrym servisie, gaźnik standardowy Dellorto 28. wystarczy szukac i wiedziec gdzie szukac. dla mnie moto jest przepiekny, na dodatek w pieknym czarnym metaliku:-)na ulicy nikt mu nie dał na 125, kazdy sadził ze ma 250-400ccm. ja mam 180cm wzrostu i miejsca mi nie brakuje. pozdro..........
Gilera MX-125R
"ŻyCiE tO nIe JeSt BaJkA, mOjE tO sZyBkA jAzDa nA bAjKaCh"
"ŻyCiE tO nIe JeSt BaJkA, mOjE tO sZyBkA jAzDa nA bAjKaCh"
-
angelx - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 5/6/2006, 23:10
- Lokalizacja: łódź
Aprilia Ten włoski złom!!!! Najlepsza 125 jest yamaha TZR BELGARDA 1996-2000r rozwija predkosc 180-190 km/h i pszyspiesza do 100km/h w niecałe 7 sekund. Aprilia Rs jest bardzo awaryjna poniewaz jej silnik jest bardzo wyrzyłowany aprilia zaopatrzona jest w silnik dwusuwowy ktory nadaje sie do kosiarki. Za to Yamaha TZR BELGARDA silnik czterosuwowy(szesciosow) jest to silnik 4DL bardzo żywotny. Włoskie motory sa do niczego najlepszymi producentami sa japonczycy. Jesli masz zamiar kupic 125 radze cos japonskiego.Aprilia rs jak bedziesz ostro jezdził do 10 tys i remont. a yamaha spokojnie 30-40 tys km I NIE GADAJCIE WIECEJ ZE RS JEST DOBRYM MOTOREM!!!!!
- Treja
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/2/2008, 22:03
- Lokalizacja: Łódz
no fajnie, ale temat z przed 2 lat...
zx12r-sprzedane.w dalekich planach zx14. | www.fight-club.pl | Don Bolo | Masz coś do mnie?Z bani?
-
bolokolo - Bywalec
- Posty: 714
- Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
- Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk
I jeszcze jedno aprilia z prowadzeniem do Yamahy nie ma startu BELGARDA TZR tylni wachacz ma Zwany jako (BANAN) do jej daje niezwykło przyczepnos i pewnosc jazdy. Ogladałem rowniez nie jedne wyscigi TZR I RS Aprilia BEZ POLOTU. Mosiałem napisac bo pierdo.. głupoty az głowa mała....
- Treja
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/2/2008, 22:03
- Lokalizacja: Łódz
Treja napisał(a):Aprilia Ten włoski złom!!!! Najlepsza 125 jest yamaha TZR BELGARDA 1996-2000r rozwija predkosc 180-190 km/h i pszyspiesza do 100km/h w niecałe 7 sekund. Aprilia Rs jest bardzo awaryjna poniewaz jej silnik jest bardzo wyrzyłowany aprilia zaopatrzona jest w silnik dwusuwowy ktory nadaje sie do kosiarki. Za to Yamaha TZR BELGARDA silnik czterosuwowy(szesciosow) jest to silnik 4DL bardzo żywotny. Włoskie motory sa do niczego najlepszymi producentami sa japonczycy. Jesli masz zamiar kupic 125 radze cos japonskiego.Aprilia rs jak bedziesz ostro jezdził do 10 tys i remont. a yamaha spokojnie 30-40 tys km I NIE GADAJCIE WIECEJ ZE RS JEST DOBRYM MOTOREM!!!!!
Ty masz chyba w głowię silnik dziesięciosuwowy...
Przeczytałeś kilka broszur i myślisz, że pozjadałeś wszystkie rozumy
Pozdro
Ps: TZR 125 BELGRADA słyszałem, że leci 250km/h jak się ją troche dłużej bujnie i przytrzyma na dobrych obrotach
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
Treja!!! Ale z ciebie baran! musze ci to powiedzieć, bo chrzanisz takie głupoty że aż żal mi cie. Pierwsza rzecz że Tzr Belgarda to nie jest 4t tylko tylko dwusów. Po drugie co ty możesz wiedziec o aprillii rs. ja mam Aprilke rocznik 99 i jest zajebbista, nic sie nie psuje wygar ma jak prawie jak 600 i jest o wiele łądniejsza od tzr. co prawda yamaha to yamaha ale jak sie nie znasz człowieku to sie nie wyp[owiadaj na forum!
- Teodov
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 27/9/2007, 18:56
TEODOV CO ty wiesz o motorach!!!!! jak ja jezdziłem motorem to twoi starzy mieli wpadke i wyszedles ty. Wydymał bym twoja aprilke moja stara tzr napewno leciała 190km/h a aprilia niech powroci do produkcji hulajnóg. Yamaha Belgarda ma silnik 4 suwowy baranie a nie jak wyrzyłowana rs dwusów. Jezdzji dalej tym młynkiem do kawy i jesli nie znasz Yamahy to k***a nie pisz o niej na forum baranie.
- Treja
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/2/2008, 22:03
- Lokalizacja: Łódz
Treja czy Cie pojebalo?? Moze zaraz zaczniesz gadac ze tzr to osmiosow ?? Weź skoncz , bo tylko ludzi w błąd wprowadzasz . Tzr to tak samo jak rs , mito czy nsr dwusow. Leje sie olej do mieszanki i kopci jak kazdy dwusow . I napewno bez przeróbek nie pojedzie 190
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości