Niezależni importerzy nowych motocykli
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Niezależni importerzy nowych motocykli
skÄ…d je biorÄ…?
czy to nie są jakieś wybrakowane maszyny? Bo na pewno nie z salonów na zachodzie?
czy to nie są jakieś wybrakowane maszyny? Bo na pewno nie z salonów na zachodzie?
-
MisterBIG - Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 11/11/2007, 20:32
- Lokalizacja: Sosnowiec
niektorzy mowia ze biorą je prosto z fabryki i dzieki temu omijają te wszystkie marże, z kolei jeszcze inni, że są to tzw. "odpady produkcyjne", czyli motocykle nie sprawdzone pod wzgledem technicznym, a wiec jedziesz na wlasna odpowiedzialnosc
Kawasaki ZX-6R
-
harry89 - Bywalec
- Posty: 647
- Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
- Lokalizacja: Piotrowice/Lublin
harry89 napisał(a):niektorzy mowia ze biorą je prosto z fabryki
Czy fabryka sprzedaje osobom prywatnym ? Wydaje mi sie że trzeba miec Firme/salon, lub Działalność Gospodarczą.
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250
22.10.08 ====> Zdałem Prawko
22.10.08 ====> Zdałem Prawko
-
zdzichu123 - Bywalec
- Posty: 869
- Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
- Lokalizacja: Chodzież
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
zdzichu123 napisał(a):harry89 napisał(a):niektorzy mowia ze biorą je prosto z fabryki
Czy fabryka sprzedaje osobom prywatnym ? Wydaje mi sie że trzeba miec Firme/salon, lub Działalność Gospodarczą.
No to przecież, że jak chcesz sprzedawać motocykle (nowe) musisz założyć działalność gospodarczą (firmę handlową) i rozliczać się z z ZUS'em. Czyli oprócz tego, że dojdzie Ci podatek 22%, dochodzi dodatkowo marża (wiadomo, sprzedający musi coś z tego mieć) Kwestią jest tylko to ile naliczają sobie autoryzowane salony, a ile np. taki Bogusławski (bo chyba o niego między innymi chodzi?) No i wtedy podejrzewam, że można dogadać się (podpisać umowę) na zakup iluś tam motocykli i wtedy normalnie w kontenerach mu przypływają nówki sztuki prosto od producenta...
Tak ja to widze, a jak jest dokładnie, nie wiem...
EDIT: Poprawione
Ostatnio edytowano 27/12/2007, 12:56 przez Manhatan, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Manhatan napisał(a):zdzichu123 napisał(a):harry89 napisał(a):niektorzy mowia ze biorą je prosto z fabryki
Czy fabryka sprzedaje osobom prywatnym ? Wydaje mi sie że trzeba miec Firme/salon, lub Działalność Gospodarczą.
No to przecież, że jak chcesz sprzedawać motocykle (nowe) musisz założyć działalność gospodarczą (firmę handlową) i rozliczać się z ZUS'em. Czyli oprócz tego, że dojdzie Ci podatek 22% od ZUS'u dochodzi dodatkowo marża (wiadomo, sprzedający musi coś z tego mieć) Kwestią jest tylko to ile naliczają sobie autoryzowane salony, a ile np. taki Bogusławski (bo chyba o niego między innymi chodzi?) No i wtedy podejrzewam, że można dogadać się (podpisać umowę) na zakup iluś tam motocykli i wtedy normalnie w kontenerach mu przypływają nówki sztuki prosto od producenta...
Tak ja to widze, a jak jest dokładnie, nie wiem...
Manhatan... zajmij siÄ™ crossami lepiej
-
gelo007 - Administrator
- Posty: 2731
- Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
- Lokalizacja: Radom
Słuchajcie.Żadna renomowana firma nie pozwoli sobie na to żeby jakiś tam pan Józio w szopie sprzedawał markowy sprzęt.Toż to jest hańba dla firmy.
Producent stawia wymagania co do miejsca w jakim ma to być sprzedawane.
Wyobraźcie sobie idziecie kupić nówkę sztukę DUCTI 1098 macie kabone .Dojeżdżacie do miejsca a tam stoi szopa gdzie biegają kury i stoi Dukat tylko lekko osrany bo kura przed chwilą wskoczyła i zrobiła sobie dobrze ale pan Józio wyciera już rękawem.(Toż to totalna lipa).
Czarny import bazuje na egzemplarzach testowych które można kupić po niższych cenach lekko poprawić jesli zajdzie taka potrzeba i sie opycha.
Dużo sztuk przychodzi ze stanów bo ceny są zajebiste.Dajmy na to SUZUKI GSXR 1000 K8 w Polsce kosztuje niecałe 52Tyś zł. W stanach koszt tego pojazdu oscyluje na poziomie 11500$ i to wszystko wyjaśnia czemu jest taniej.
Producent stawia wymagania co do miejsca w jakim ma to być sprzedawane.
Wyobraźcie sobie idziecie kupić nówkę sztukę DUCTI 1098 macie kabone .Dojeżdżacie do miejsca a tam stoi szopa gdzie biegają kury i stoi Dukat tylko lekko osrany bo kura przed chwilą wskoczyła i zrobiła sobie dobrze ale pan Józio wyciera już rękawem.(Toż to totalna lipa).
Czarny import bazuje na egzemplarzach testowych które można kupić po niższych cenach lekko poprawić jesli zajdzie taka potrzeba i sie opycha.
Dużo sztuk przychodzi ze stanów bo ceny są zajebiste.Dajmy na to SUZUKI GSXR 1000 K8 w Polsce kosztuje niecałe 52Tyś zł. W stanach koszt tego pojazdu oscyluje na poziomie 11500$ i to wszystko wyjaśnia czemu jest taniej.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
gelo007 napisał(a):Manhatan... zajmij się crossami lepiej
Dobra dobra, nie kozacz mi tu Poje**** mi się, ZUS swoją drogą a podatek swoją. No to ewidentnie mój błąd, ale i tak myśle, że każdy wie o co chodzi...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Pomian napisał(a):Pewnie, że każdy wie to wygląda podobnie jak Ty to opisałeś tylko całkiem innaczej :):P
W du*** mam was, nie gadam z wami...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
harry89 napisał(a):skwy - ale jaki wniosek? co z faktycznym stanem technicznym, mozliwosci rejestracji itp.? sam jestem ciekawy.
Kupujesz moto z 12000$(Nowe) opłacisz cło w wysokości 30% podatki i inne duperele idziesz do wydziału komunikacji i rejestrujesz.
Koszt całkowity nie przekroczy 75-80%ceny nowego pojazdu kupionego w salonie w Polsce.
Jedyna wada to to że nie masz gwarancji.W stanach owszem ale w europie już nie obowiązuje.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
skwy napisał(a):Czarny import bazuje na egzemplarzach testowych które można kupić po niższych cenach lekko poprawić jesli zajdzie taka potrzeba i sie opycha.
No tak ale "Bogusławski" sprzedaje motocykle nowe, z gwarancją. Więc to nie mogą być testowe. Przeczytaj sobie opisy aukcji Bogusławskiego: odbiór w salonie Intermotors, może to jest jakies jego tylne wejście do producentów?
Co do motocykli ze Stanów. Może i cena jest niższa ale dolicz transport, cło, i inne duperele opłaty i nie wychodzi dużo taniej a taki "importer" tez chce zarobić. Poza tym wersje USA czasem nieco się różnią od wesji europejskich.
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
-
mlody-pawel - Świeżak
- Posty: 343
- Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
- Lokalizacja: Kraków
tak, Bogusławski ma nowe które montuje u siebie, bierze od producenta (ale gdzie?)
jest od niedawna przepis w uni ktory umozliwia powstawanie multidealerow niezaleznych, posiadajacych kilka marek w salonie oraz zakazujacych monopolu sieci na danym terenie w sprzedazy marki.
Czyli mozna teraz jako firma zakupic moto u producenta , jakby tylnia furtka, wysylaja go kurierem pod adres i importer sprzedaje go nam.
Wkurzyłem sie jednak bo Pan (nieodpowiedzialny zreszta) z moto - importera dal cene o 12 % wyzsza niz ktos inny.
O co tu chodzi? Znowu pasożyci co chcą zbijać kokosy???
jest od niedawna przepis w uni ktory umozliwia powstawanie multidealerow niezaleznych, posiadajacych kilka marek w salonie oraz zakazujacych monopolu sieci na danym terenie w sprzedazy marki.
Czyli mozna teraz jako firma zakupic moto u producenta , jakby tylnia furtka, wysylaja go kurierem pod adres i importer sprzedaje go nam.
Wkurzyłem sie jednak bo Pan (nieodpowiedzialny zreszta) z moto - importera dal cene o 12 % wyzsza niz ktos inny.
O co tu chodzi? Znowu pasożyci co chcą zbijać kokosy???
-
MisterBIG - Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 11/11/2007, 20:32
- Lokalizacja: Sosnowiec
skwy napisał(a):harry89 napisał(a):skwy - ale jaki wniosek? co z faktycznym stanem technicznym, mozliwosci rejestracji itp.? sam jestem ciekawy.
Kupujesz moto z 12000$(Nowe) opłacisz cło w wysokości 30% podatki i inne duperele idziesz do wydziału komunikacji i rejestrujesz.
Koszt całkowity nie przekroczy 75-80%ceny nowego pojazdu kupionego w salonie w Polsce.
Jedyna wada to to że nie masz gwarancji.W stanach owszem ale w europie już nie obowiązuje.
hmm... wynika z tego, ze stan techniczny jest OK i nie powinien budzic watpliwosci. z kolei kupowanie motocykla takimi "kanałami" budzi jednak wątpliwosci...
-
harry89 - Bywalec
- Posty: 647
- Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
- Lokalizacja: Piotrowice/Lublin
Na slasku dziala motoimporter i nikt tu nie podejzewa go o jakies machloje, bynajmniej ja sie nie spotkalem.
Sprowadza wylacznie nowe na gwarancji motocykle... tylko ze dodatkowych kosztow od posrednikow... no i dlatego jest taniej.
http://www.moto-importer.eu/
Sprowadza wylacznie nowe na gwarancji motocykle... tylko ze dodatkowych kosztow od posrednikow... no i dlatego jest taniej.
http://www.moto-importer.eu/
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości