Zobacz wÄ…tek - <i>[testy]</i> Honda CBR 600 RR kontra Triumph...
NAS Analytics TAG

[testy] Honda CBR 600 RR kontra Triumph...

Komentarze użytkowników
_________

[testy] Honda CBR 600 RR kontra Triumph...

Postprzez Åšcigacz » 18/12/2007, 19:26

Dyskusja na temat: Honda CBR 600 RR kontra Triumph Daytona 675
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CBR 600 RR kontra Triumph Daytona 675
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 18/12/2007, 19:26

Jak zawsze super teks ekstra zdjęcia tak dalej !!!!!! ;)<br><hr>sewek77
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/12/2007, 19:46

Komentatorzy napisał(a):Jak zawsze super teks ekstra zdjęcia tak dalej !!!!!! ;)<br><hr>sewek77<br>
No co prawda to prawda. Aż miło popatrzeć na te motocykle. Oby więcej takich publikacji przez zimę. Oby do wiosny ... <br><hr>gr$
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2007, 17:16

Świetny tekst okraszony bardzo profi wyglądającymi fotkami i stylowymi filmami! Szkoda tylko, że Ci kierowcy jacyś tacy niemrawi... ;) <br><hr>Beavis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2007, 11:51

Heh a jaki patent z kluczykiem na filmie z hondÄ… :):)<br><hr>msebek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2007, 16:04

super filmiki i motorki!! respect dla twórców<br><hr>krycha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2007, 18:41

Komentatorzy napisał(a):Świetny tekst okraszony bardzo profi wyglądającymi fotkami i stylowymi filmami! Szkoda tylko, że Ci kierowcy jacyś tacy niemrawi... ;) <br><hr>Beavis<br>
po cięzkim wikendzie byli :D <br><hr>RoN
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez mierzwin » 23/12/2007, 18:21

"...i brak amortyzatora skrętu, bardzo przydatnego na naszych dziurach..."

hmmm a to co jest ?!

Obrazek
Obrazek

sorki za jakosc ale ciemno jest na podworku i robilem telefonem :P

mozna by sie przyczepic do jeszcze paru komentarzy autora ale kazdy ma swoje zdanie. ja swoja D675 kocham i nie zmienilbym na jakiegos japonczyka :P

pozdrawiam
mierzwin
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 26/5/2007, 17:50
Lokalizacja: London

Postprzez dame » 25/12/2007, 22:23

a dlaczego na zdjęciach daytony nie ma ciężarka na prawej manetce? Widze, ze zdjecia sa tak wybrane zeby prawa strone daytony pokazac jak najmniej, ale jednak widac wyraznie ze brak elementu:

http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/t ... a.jpg.html
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/t ... l.jpg.html
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/t ... n.jpg.html
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/t ... r.jpg.html

co to za test na niesprawnym motocyklu? ...
dame
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/10/2006, 23:20

Postprzez Yuurei » 26/12/2007, 15:50

dame napisał(a): Widze, ze zdjecia sa tak wybrane zeby prawa strone daytony pokazac jak najmniej


Źle widzisz :-)
Your ability to brake is Your right to speed
Avatar użytkownika
Yuurei
Świeżak
 
Posty: 484
Dołączył(a): 26/8/2005, 18:56
Lokalizacja: 0-22

Postprzez mierzwin » 26/12/2007, 20:58

no rzeczywiscie czegos tam brakuje. ale nie ma co sie czepiac. w pl penie nie ma za duzo tych moto...
mierzwin
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 26/5/2007, 17:50
Lokalizacja: London

Postprzez Komentatorzy » 26/12/2007, 20:59

brak amortyzatora skretu ? a to co jest ? gratis dostalem w swojej ?

<a href="http://mierzwin.com/IMAGE_040.jpg" target="blank" class="link">http://mierzwin.com/IMAGE_040.jpg</a><br><hr>mierzwin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/1/2008, 10:54

zajebiste ścigacze<br><hr>mari
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/1/2008, 20:15

Komentatorzy napisał(a):brak amortyzatora skretu ? a to co jest ? gratis dostalem w swojej ?

<a href="http://mierzwin.com/IMAGE_040.jpg" target="blank" class="link">http://mierzwin.com/IMAGE_040.jpg</a><br><hr>mierzwin<br>
Amortyzator skrętu wyeliminuje ,,shimmy" !!!
Kiedyś nie było tego cuda, ale skoro to wynaleźli to trzeba korzystac !!!<br><hr>Dawca
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2008, 20:31

Motory świetne, miło się patrzy. Kapitalne filmiki. :D
a wie ktoś może jak sie nazywa piosenka w pierwszym filmiku?<br><hr>Frodo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/1/2008, 18:27

Komentatorzy napisał(a):Motory świetne, miło się patrzy. Kapitalne filmiki. :D
a wie ktoś może jak sie nazywa piosenka w pierwszym filmiku?<br><hr>Frodo<br>
ta piosenka sie nazywa cobra style czy cos takiego<br><hr>dvhsbgwvywbev
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/8/2009, 01:24

witam. jezdze daytona 600 od poczatku sezonu 2009. :) to nie 675 ale takze triumph. chcialem powiedziec na czym polega roznica miedzy tymi moto. wiec. polega na tym ze bardzo duzo jezdze a nie spotkalem jeszcze takiego samego moto tj triumpha 600(ani 675) :) wszystko z japoni tak triumphow brak. to doslowne dane. z reguly maja mniej koni. jesli komus zalezy na byciu "1" na liczniku kupujcie japonce ( choc to i jakosc czesto wieksza niz w triumphie czy np ducati/aguscie nie mowie ze nie). tak czy inaczej TRPH czy wloskie moto to cos dla indywidualisty ktory takze czasem moze poszalec chocby w cieniu japonczyka:) Bo liczy sie prestig :) pozdrawiam wszystkich ktorzy chca byc "inni" <br><hr>Daytona600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/5/2012, 10:00

Komentatorzy napisał(a):witam. jezdze daytona 600 od poczatku sezonu 2009. :) to nie 675 ale takze triumph. chcialem powiedziec na czym polega roznica miedzy tymi moto. wiec. polega na tym ze bardzo duzo jezdze a nie spotkalem jeszcze takiego samego moto tj triumpha 600(ani 675) :) wszystko z japoni tak triumphow brak. to doslowne dane. z reguly maja mniej koni. jesli komus zalezy na byciu "1" na liczniku kupujcie japonce ( choc to i jakosc czesto wieksza niz w triumphie czy np ducati/aguscie nie mowie ze nie). tak czy inaczej TRPH czy wloskie moto to cos dla indywidualisty ktory takze czasem moze poszalec chocby w cieniu japonczyka:) Bo liczy sie prestig :) pozdrawiam wszystkich ktorzy chca byc "inni" <br><hr>Daytona600<br>
W odpowiedzi na Twój komentarz pochwalę się swoją Daytoną 600 - również jeżdżę nią już spory kawałek czasu i opony pode mną zwiedziły trochę asfaltu, a doświadczeń które ten motocykl pozwolił mi zaznać nie zamieniłbym za żadne inne. Nie zgodzę się do końca z tym, że Daytona 600 jest "słabsza" w trasie - wartości książkowe nijak mają się do rzeczywistości, a wystarczy wsiąść na ten motocykl by się przekonać, że ani na drodze, ani spod świateł Triumph nie zostaje z tyłu. Gabarytowo D600 jest większa np. od Fireblade 929 - nie mówiąc o 1000RR - więc dla kogoś, kto ma więcej niż 185cm wzrostu ten motocykl jest po prostu idealnym wyborem. Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - motocykl w moim przypadku obalił wszystkie związane z tym mity - z sezonu na sezon wystarczają tylko wymiany serwisowe. Poza tym jest jeszcze coś, na co zwróciłeś uwagę - indywidualizm i niepowtarzalność. Niektórzy płacą za tuning motocykla jego dwukrotną wartość - kupując Triumpha Daytonę 600 masz niemalże pewność nietuzinkowości swojej maszyny i jej niesamowitego charakteru, owianego mgiełką angielskiej "royal family" :)<br><hr>Ex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/5/2012, 10:00

Komentatorzy napisał(a):witam. jezdze daytona 600 od poczatku sezonu 2009. :) to nie 675 ale takze triumph. chcialem powiedziec na czym polega roznica miedzy tymi moto. wiec. polega na tym ze bardzo duzo jezdze a nie spotkalem jeszcze takiego samego moto tj triumpha 600(ani 675) :) wszystko z japoni tak triumphow brak. to doslowne dane. z reguly maja mniej koni. jesli komus zalezy na byciu "1" na liczniku kupujcie japonce ( choc to i jakosc czesto wieksza niz w triumphie czy np ducati/aguscie nie mowie ze nie). tak czy inaczej TRPH czy wloskie moto to cos dla indywidualisty ktory takze czasem moze poszalec chocby w cieniu japonczyka:) Bo liczy sie prestig :) pozdrawiam wszystkich ktorzy chca byc "inni" <br><hr>Daytona600<br>
W odpowiedzi na Twój komentarz pochwalę się swoją Daytoną 600 - również jeżdżę nią już spory kawałek czasu i opony pode mną zwiedziły trochę asfaltu, a doświadczeń które ten motocykl pozwolił mi zaznać nie zamieniłbym za żadne inne. Nie zgodzę się do końca z tym, że Daytona 600 jest "słabsza" w trasie - wartości książkowe nijak mają się do rzeczywistości, a wystarczy wsiąść na ten motocykl by się przekonać, że ani na drodze, ani spod świateł Triumph nie zostaje z tyłu. Gabarytowo D600 jest większa np. od Fireblade 929 - nie mówiąc o 1000RR - więc dla kogoś, kto ma więcej niż 185cm wzrostu ten motocykl jest po prostu idealnym wyborem. Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie - motocykl w moim przypadku obalił wszystkie związane z tym mity - z sezonu na sezon wystarczają tylko wymiany serwisowe. Poza tym jest jeszcze coś, na co zwróciłeś uwagę - indywidualizm i niepowtarzalność. Niektórzy płacą za tuning motocykla jego dwukrotną wartość - kupując Triumpha Daytonę 600 masz niemalże pewność nietuzinkowości swojej maszyny i jej niesamowitego charakteru, owianego mgiełką angielskiej "royal family" :)<br><hr>Ex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê