Zobacz wątek - Serwer CS @ Scigacz.pl
NAS Analytics TAG

Serwer CS @ Scigacz.pl

O wszystkim
_________

Postprzez palua » 1/4/2008, 21:32

SzpiceR napisał(a):eh te kobiety :D

No dobra mondralo :lol:
wcisnęłam uaktualnij , napisało mi że jest nowa wersja czy chce pobrać itd. wcisnęłam ok i co i nic...sxe sie zamknęło i koniec nic sie nie aktualizuje więc co teraz???????/
Avatar użytkownika
palua
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 278
Dołączył(a): 7/1/2008, 22:44
Lokalizacja: Sochaczew


Postprzez Piankowy Marynarzyk » 1/4/2008, 21:35

Kupic STEAM version i cieszyc sie gra :D hehe

BTW kto sciaga nieladne filmy dla doroslych ,bo mi net haczy xD
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia


Postprzez palua » 1/4/2008, 21:38

Chciałam naprawdę ściągnąć steam'a przez net, wszystko już miałam tylko się niestety okazało że moja karta nie da się zapłacić i d*** :(
Avatar użytkownika
palua
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 278
Dołączył(a): 7/1/2008, 22:44
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez melvin » 1/4/2008, 21:55

palua napisał(a):
SzpiceR napisał(a):eh te kobiety :D

No dobra mondralo :lol:
wcisnęłam uaktualnij , napisało mi że jest nowa wersja czy chce pobrać itd. wcisnęłam ok i co i nic...sxe sie zamknęło i koniec nic sie nie aktualizuje więc co teraz???????/



może ci sXe focha strzelił :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez simonw » 2/4/2008, 02:10

Obrazek (otwórz link)

Prosze, nie bylo to trudne. Cale 18 sekund... :)
No ale dla Pauli zrobie wyjatek, zeby nie bylo ze taki okropny dla kobiet jestem, malo ich wiec niech maja dzien dziecka :)


Obrazek
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez palua » 2/4/2008, 20:01

Dziękuję bardzo ja nieszczęśliwa, nie potrafiąca sobie tego sama znaleźć...dzięki za dzień dziecka :P
Avatar użytkownika
palua
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 278
Dołączył(a): 7/1/2008, 22:44
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez simonw » 2/4/2008, 23:57

Dobra, a`propos SXE
SzpiceR i Janusz zglosili ze sxe potrafi wygasic proces hl.exe (launchera) i wywala gre. Pewnikiem jest to podobna sytuacja jak miala miejsce na 4.4 wersji ktora szybko zafixowano. Chwilowo zdjalem sxe z serwera, dodajac mocniejsze reguly walidacji dla soundchecka i hlguarda wiec mozna wbijac bez sxe.

Przy moich testach, nie widze o czym mowa, jednakze jesli 2 osoby mowia tak, a u mnie dziala (na bardzo stujowanym XP sp2) znaczy ze moga miec racje:)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 3/4/2008, 09:05

Moja przygoda z sxe wyglada tak :

Gram sobie ,a po 10-20 min ,error sxe sie zawiesilo ,wylaczam sxe ,a i tak moge grac na naszym serwie (moglem tak robic zanim Simon wylaczyles sxe) ,jednak gdy dochodzilo do zmiany mapki to boom zawiecha i tylko reset ,dlatego ostatnio nie gralem na serwerach z sxe i tyle :P.
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez simonw » 3/4/2008, 13:13

ma wlaczona walidacje map to nowy ficzer w 4.7 i najwyrazniej serwer waliduje mape wysyla crc do klienta a klient sie wywala.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez simonw » 5/4/2008, 15:13

Krotki przeglad gatunku First Person Perspective Shoot`em UP

Witam serdecznie. Dzisiaj chcialbym w szlenczym widzie, pokrotce przedstawic historie jednego z bardziej popularnych i cenionych gatunkow gier, mianowicie tych gdzie widzimy koniec lufy dowolnej broni, ewentualnie takze celownik. Przez wiele lat ten wlasnie nurt gier byl udoskonalany, gdyz wlasnie widok "z oczu" kierowanej postaci daje maksimum doznan oraz pozwala na pelne zatracenie w danej produkcji.

Cofnijmy sie w czasie do roku 1989 kiedy to mlody Carmack zaczal tworzyc podstawy swojego imperium - wraz z kilkoma znajomymi tworzyli podstawy przelomowej gry Wolfenstein 3D ktora w latach pozniejszych dala nazwe calemu gatunkowi tego typu produkcji. Wersja Alfa zostala publicznie przedstawiona w 1991 roku i byla od razu okrzyknieta przelomem w dziedzinie komputerowej rozrywki. Historia nie byla moze zbyt porywajaca, nawiazywala klimatem do czasow II wojny swiatowej, gdzie amerykanski oficer, B.J Blaskovic rozpoczyna samotna krucjate przeciwko samemu Adolfowi. Nie bylo by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iz Rzesza za pomoca wloczni Longinusa przywolala sily piekla, by odmienic bieg historii. W pozniejszych produkcjach ID Software, bo tak nazywac sie bedzie firma Carmacka, motywy religijne beda dosc czesto uzywane. Po wydaniu gry w 1992 roku (aczkolwiek data ta jest plynna) pojawilo sie wiele gier podobnych takich jak Terminator Rampage, Kens Labirynt, Corridor 7, Blake Stone a caly gatunek jak juz nadmienilem wczesniej, zaczelo sie okreslac mianem wolfensteinów. Grafika zrealizowana byla za pomoca sprite`ow (duszkow) czyli mowiac jasniej, gra nie zawierala elementow 3D oprocz samej mapy, ktora byla jedno wymiarowa.

Starajac sie skupic na kamieniach milowych, glownie bedzie chodzilo o "silnik" nazywany engine. Pomine mniej znaczace tytuly i skupie sie jedynie na tych o ktorych kazdy powinien wiedziec.Kilka lat pozniej, po kilku sequelach Wolf3D, pojawila sie znow kolejna produkcja ze studia ID o mrocznej nazwie DOOM. Tak, zaglada totalna, to wlasnie to, co oferowala nam ta gra. Fabula nieco trywialna,sily piekla przylecialy z kosmosu by zaatakowac ziemian w bazie miltarnej na marsie. Wszyscy zgineli, ty zyjesz. Oklepane ale nikomu to nie przeszkadzalo. Gra byla dopracowana graficznie, generowala obraz w pelnej rozdzielczosci 320x40 i 256 kolorach (dodam ze w tym czasie monitory kolorowe nie byly standardem). Silnik pozwalal na tworzenie wiekszych i mniejszych komnat, schodow wind, jedyne co bylo niemozliwe to dwa pomieszczenia dokladnie nad soba. Potworki generowano uzywajac duszków. Ta gra byla przelomowa glownie dla tego, ze powstal pakiet edytorow map, potworow, broni, tekstur. Gre mozna bylo calkowicie przerobic, wlacznie z glownym jej menu i przez kolejne lata (paradoksalnie az do dzisiaj) powstaja konwersje i dodatkowe poziomy do Dooma. Ten silnik zostal uzyty w Doom, Doom II , Final Doom, Ultimate Doom, Z Doom, Heretic, Hexen, oraz fantastyczna gra RPG opowiadajaca historie przypadkowego zlodzieja, Strife Velocity. Najslynniejsza konwersja bylo Doom: 3 Mr.Smiley Head Safari (kto to mr.smiley? ot po prostu usmiechnieta mordka, taki emotek). Mozna by dlugo pisac o design poziomow, klimacie etc ale po prostu ciezko bylo by wyrazic te odczucia slowami.

Kolejnym kamieniem milowym w dziedzinie gier nazywanych juz teraz Doomowate, byl Dark Forces - gra opowiadajaca przygody Kyle Katarna oraz jego uroczej pomocniczki, ktorzy oplaceni przez rycerzy Jedi maja wykonac kilka karkolomnych zlecen wlacznie z uszkodzeniem linii produkcyjnej cyborgow Sonic Trooper ktorych zastepy zrzucano jako desant na jedna z planet. Gra ta doskonale oddawala klimat gwiezdnych wojen, perfekcyjnie dopracowane lokacje znane z filmu, czulo sie az ruch statku i grawitacje. Do tego bardzo interesujaca fabula - juz nie jestesmy jedynymi zbawcami galaktyki, tylko skromnymi przestepcami dzialajacymi dla klienta. Pojawily sie zadania, nawet parenascie na jedna misje i gra byla uznana za gre roku i zebrala mase nagrod. Jednakze
zapytacie, czemu jest to kamien milowy? Otoz zmieniono silnik - teraz mapa jest w pelni trojwymiarowa a pomieszcznia moga byc jedno nad drugim, ba najczesciej wlasnie tak bylo. Nie powstal zaden edytor do tej gry, ani mission pack ani konwersja.

Kolejnym szokiem, tak to dobre slowo, byl Terminator Future Shock - pierwsza gra w ktorej potworki wykonano w calosci w 3D nie uzywajac dwuwymiarowych duszków. Co prawda byly bardzo kanciaste, postrzepione, ale ze glownie walczylo sie z roznymi terminatorami, generalnie bardzo bardzo zadko pojawial sie jakis czlowiek. Gra byla nieco anemiczna, w sumie srednio grywalna, po oberwanie w noge mozna sie juz bylo smialo zabic, gdyz pedzilismy z predkoscia zolwia anemika z astma. Na tym samym silniku jako Sequel powstal Skynet ktory tak na prawde moglby byc nowymi planszami a nie osobna gra. Poprawiono nieco tempo gry, aczkolwiek obie gry mialy swoje jedynie kilka miesiecy slawy

Tak na prawde w tym miejscu dochodzimy do kamienia ktory zgniotl wszystkie dotychczasowe produkcje, zabil je swoim ciezarem gatunkowym i jakoscia jakiej na swiecie dotychczas nie bylo. Pech chcial ze w tym czasie pojawilo sie kilka gier jeszcze w starej technologii, lecz bardzo grywalnych takich jak Duke Nukem 3D i blizniaczy Shadow Warrior - dedykowane dla sadystow i posiadajace do dzisiaj wielu fanow, w tym takze nizej podpisanego. Jednak, co bylo tym kamieniem, ktorego upadek rozbil w pyl marzenia wiekszosci programistow i plany wydawnicze wiekszosci developerow. Bylo to najnowsze dziecko ID Software, pisane jak zwykle rekami Carmacka. QUAKE. To byl wtrzas na miare ID, wyznaczajacy nowe horyzonty dla gier fpp. Fabula Quake byla dosc ciekawa, natomiast w wersji pudelkowej i shareware a takze demo byla ona nieco inna, tak wiec ogolnie - znow mamy sily ciemnosci i piekla,
znow gotycki zamek w zaswiatach i znow jednego bohatera, jak zwykle przypadkowego zbawce swiata. Quake byl pierwsza gra wykonana w pelni 3D, gdzie kazdy obiekt w tym takze bron, odprysk materialu, ciecz byla obiektem 3D. Dynamiczne swiatla, wsparcie dla akceleratorow graficznych, ogromne jak na tamte czasy wymagania. 486 DX2/33 i 4MB ramu czy nawet 8 i gra ciela. To takze byl wstrzas, gdyz pierwszy raz chyba gra implikowala maszyne dla gracza. Nauczeni doswiadczeniem ludzie z ID stworzyli gre w otwartej architekturze,od razu dajac mozliwosc
zmiany dzwieku, map, tworzac na jej potrzeby specjalny jezyk QuakeC w ktorym mozna bylo pisac jej rozszerzenia. Gra ta posiadala takze tryb wielograczowy, i chyba od niej zaczal sie prawdziwy multiplayer (w doom najczesciej byly to 2 osoby badz 4 w sieci LAN) tutaj mozna bylo grac w 8 a pozniej nawet i w 16 osob na jednej planszy. Mroczny design, krzyze, krew, zwisajace wnetrznosci i piekielny ogien sprawialy ze gra do dzisiaj jest grywalna w swojej nowej wersji QuakeWorld. Na jej silniku powstaly takze i inne produkcje, m.in kontynuacja Hexena (do wyboru 4 rozne postacie) wiele dodatkow oraz calkowicie nowe produkcje jak Abbys of Panodemonium.

Bardzo mocno bije sie z myslami, gdyz Quake2 nie byl kamieniem milowym, nie wniosl nic nowego poza poprawnionym silnikiem, jednakze multum pozniejszych produkcji uzywalo tego silnika tak wiec, niech bedzie...

Quake 2 - prawie sequel. Dla czego prawie ? Poniewaz nie ma on zupelnie nic wspolnego ze swoim poprzednikiem, inne realia, kosmos, walka z obca cywilizacja (Stroggami) zupelny brak klimatu grozy, taka pusta strzelanina gdzie ilosc rekompensowala jakosc. Nie bylo to nic porywajacego a i gra wielograczowa raczej byla uprawiana jedynie w kawiarenkach internetowych, a to z powodu bardzo pasmożernego sinlika. Gra na modemie badz o zgrozo, przez internet byla praktycznie niemozliwa. Silnik ten zostal kupiony przez wiele firm, jego architektura takze byla otwarta, powstalo wiele dodatkow i konwersji. M.in ChaosDM ktory jakis czas temu opisalem. Na bazie tego silniczka powstal takze Half Life grupy Valve, sponsorowanej przez Sierre. Duze zmiany w engine sprawily ze half life stal sie niekwesionowanym faworytem wsrod gier 3D a liczne dodatki, konwesrsje, gry oparte o ten silnik sa grwalne do dzisiaj i tak na prawde, ciezko powiedziec czy silnik Source jest bezkonkurencyjnie lepszy.

Wybieglismy jednak nieco w przyszlosc, gdyz w tak zwanym miedzyczasie od Quake2 do Half Life, pojawialy sie takze i inne produkcje. Wyroznic tutaj mozna Thief: The Dark project nawiazujaca do Strife gre ktora w duzej mierze polegala na tym by nie strzelic. Tytulowy zlodziej dostal zlecenie, ktore okazuje sie jedynie jego proba przed czyms na prawde wielkim. Ciekawostka jest engine, ktory Looking Glass napisalo specjalnie dla Thiefa. Charakterzuje sie on w pelni behawioralnym zachowaniem - co to znaczy? Ze wytrzymalosc obiektu zalezy np od jego grubosci, a nie danych zawartych w mapie. Jesli drzwi maja peknac od uderzenia topora moga miec grubosc 15 pikseli, jesli potrzeba czegos mocniejszego moze 32 piksele. Gra pozwala laczyc przedmioty, tak wiec czesto wspinamy sie po linie, przyczepionej do strzaly, ktora wbija sie w drewniana czesc konstukcji dachowej. Ogolnie jest to jak piekna ksiazka badz film, a obecna cena Thief PACK to 18 złoty tak wiec moge jedynie polecic szybka
wizyte w sieci Empiku. Ciekawym silnikiem jest napisany przez Microsoft silnik LiTech, na ktorym oparto gre Shogo : Mobile Armor Devision oraz pozniejsze Blood 2. LiTech nie rozni sie moze wiele od sinlika Quake2, oferuje ladniejsze efekty wolumetryczne oraz srodowiskowe (dym, mgla, odbicia). Pozwala na tworzenie wiekszych lokacji etc, w sumie nie bylo by w nim nic nowego, gdyby nie fakt dynamicznej muzyki. Tak, w zaleznosci od tego co widzimy na ekranie badz co ma sie wydarzyc, odgrywane sa inne sample. Ten system wraz z obsluga EAX zagwarantowal Microsoftowi
sprzedaz silnika firmie Monolith ktora te gry pisala (wczesniejsza wersja Blood oparta byla o silnik Dooma).


... i Carmack widzial i bylo to dobre ...
... powiedzial slowo i tak sie stalo ...

A dokladnie to ID Software wypuscilo gre Quake3 ARENA pierwsza dedykowana multiplayerowi gre, ktorej silnik graficzny generowal niespotykane efekty wizualne, wszystko w wysokiej rozdzielczosci, wspierane moca dopalaczy 3D. Muzyka to ciezki industrial, klimat futurystyczno-gotycko-obcy, predkosc gry zastraszajaca. A nowe
innowacyjne wrecz algorytmy generowania obrazu sprawiaja iz wiekszosc map tworzona jest z uzyciem krzywych. Jak zwykle architektura gry otwarta, a predkosc gry na modemie 56kbps oszalamiajaca. Ta precyzja gry sieciowej i szybkoscia nadal mozna byc zszokowanym.

Niestety Quake3 nie byl tak oszalamiajacy jak UNREAL firmy Epic Megagames. Oparty o autorski silnik FIrE, Unreal powalal. Nigdy dotychczas (i tak na prawde az do dzisiaj) nie powstala gra oferujaca taka feerie barw, taka szybkosc, takie niebo i takie efekty jak unreal. Nie mowiac juz o zupelnie dynamicznej muzyce zaleznej nawet od
oswietlenia planszy. Hisotira mistyczna, osadzona w dalekiej przyszlosci, nawiazujaca jednak do czasow sredniowiecza, z duza dawka przeslan religijnych. Po prostu czegos takiego nie bylo. Jednakze o ile gra w singlu
byla pasjonujaca jak niejeden film Spielberga, tak gra multiplayer zostala totalnie spartaczona. Multum pomyslow, fantastycznych dodajmy jak np DarkMatch, zostala pogrzebana przez pamiecio i pasmo zerny silnik. Po
prostu byla niegrywalna zarowno w LAN jak i w internecie. Widzac sukces Quake3 Areny, szybko doklepano Unreal Turnament i jego kolejne wersje, delikatnie modujac silniczek Fire.

Nadchodzi czas totalnego boom`u online, juz nikt nie gra sam, kazdy szuka jedynie gry sieciowej, w dodatku szybkiej, pompujacej adrenaline litrami. W tym czasie zostal wydany DOOM 3 - gra na podstawie ktorej nakrecono film DOOM, delikatnie nawiazujaca do perwsze wersji gry. Ta gra potrafila napompowac wiecej adrenaliny niz niejeden multiplayer, jednak sieciowo nie byla dobrze dopracowana, nie doczekala sie dodatkow itp bajerow, to byl jedynie przedsmak mozliwosci silnika, ktory zostal uzyty w kolejnych grach stricte multiplayerowych.

Widzac nieslabnacy sukces gier multiplayer, w tym Counter Strike, Valve i Ritual postanawiaja pod skrzydlami Sierry rozpoczac prace nad nowym silnikiem, ktory ma w sposob realistyczny oddawac fizyke swiata. W informacjach prasowych podano, iz zatrudniono grupe fizykow uniwersyteckich celem opracowania dokladnego modelu fizycznego
swiata. Czy sie udalo... prawdopodobnie tak, jednakze ani Half Life 2 ani CS:S nie oferowal i nie pokazywal co drzemie pod jej maska. Dopiero promocyjna gra Portal dala przedsmak tego, do czego zdolny jest silnik Source. Obecnie Valve wydalo epizod drugi i trzeci dla Half Life 2 oraz kilka innych gierek jak Team Fortress Source czy Day of Defeat Source.

Czekamy na kolejny ruch ID Software - czym zaskoczy nas niesmiertelny, stawiany na rowni z Bogiem, J.Carmack
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SzpiceR » 5/4/2008, 15:55

ale przecierz to nie na temat

generalnie historia gatunku i zmiany daja nam wiele do myslenia w doborze platformy elektronicznej rozrywki, natomiast CS mimo iz klon quake2 nie jest jedyna gra w ktora mozemy wspolnie pograc na serwerze. Mozna cos dorzucic zawsze, a przeglad ma dac pewna wiedze, oglade i pojecie w co mozna sprobowac i w jaki sposob.
simonw
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez simonw » 6/4/2008, 12:45

UWAGA !!!
Postawilem na scigaczu nowy, steam-only silnik do CSa. Oczywiscie userzy wersji legalnych inaczej nie wejda (sorry, chwilowo) natomiast mam nieodparte wrazenie ze jest nieco inna fizyka. Mniej laguje zupelnie inaczej (imo) zachowuja sie kule i tak jak marcin pisal, wchodza jak w maselko, czego wczesniej nie bylo.
Wydaje mi sie ze roznica wersji z 2004 a z 2006 roku + nowe poprawki jednak cos daje ale... ocencie sami.

VAC jest aktywny, sxe nie. Wiec uwazajcie
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mar111cin » 11/4/2008, 16:46

no co jest?:P server już nie budzi u was zainteresowania?:P Dalej umawiać się na gre, proponuje dzisiaj wieczór gdzieś tak od 21 zacząć : )

Zakupywać steama napewno inwestycja się opłaci.
Sam się zdziwiłem jak włączyłem gre, odrazu podmieniło mi modele postaci na te z condition zero , naprawde dużo lepiej to wyglada.

Do tego to na co już wcześniej Szymonowi zwracałem uwage - fizyka.
Wchodziłem wcześniej na inne servery i zauważyłem że tam jakoś łatwo wchodzą mi HS, Szymon mnie w tym teraz upewnił i też tak stwierdził. Tak że naprawde opłaca się zainwestować w steama i cieszyć się najnowszą wersją gry, do tego dodawać kumpli i widzieć kto gdzie gra.


PS. zabieram sie za czytanie tego przydługiego tekstu Szymka ; )
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez mar111cin » 11/4/2008, 17:14

No to teraz moge się już faktycznie zapytać dlaczego w zestawieniu nie ma ani MoH ani CoD szczególnie CoD. Każde CoD jakie wychodziło zawsze mnie zaskakiwało. Zawsze bardzo wciągające.

w CoD2 często grałem po sieci (zresztą wcześniej gdzieś na poczatku jeszcze tego tematu mówiłem nawet o tym). Jednak ostatnio mam pewne trudności mimo że posiadam łacze dialogu, to na serwerze dialogu mam pingi niczym gluty z nosa. Praktycznie niegrywalne.. nie wiem dlaczego jakieś 2 lata temu było lepiej. Do tego serwer niestety przejeła neostrada, zavotowali search&destroy i już nie da się normalnie pograć w Team Deathmatch. Niestety nie wiem kto administruje ten serwer, ale strasznie mnie wkurza że przerobili do na S&D i rządzą nim dzieci. Do tego cały czas jest tam jedna mapa- carentan (kto grał ten napewno ją zna; ) ). Dosłownie sądze że Ci ludzie tam są zboczeni.
Kiedyś można było sobie fajnie pograć TDM na różnych mapach, szczególnie fajne są rosyjskie.

Co do nowości CoD4 VS MoH:airborne , wygrywa CoD4, mimo to że zawsze lubiłem klimat 2wojny (w grach) to medal uważam za nic specjalnego, już lepiej pograć w jego pierwszą częśc któa była naprawde długa i wciągająca.
CoD4 natomiast to świetna gierka, myślałem że przeniesienie jej w teraźniejszość zepsuje rozrywke, jednak na szczęście się tak nie stało. Jedyna jej wada to znowu za krótka (tak samo jak CoD2 ;( )
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez simonw » 11/4/2008, 18:42

Marcinie - poniewaz powiedz mi - CO pojawilo sie nowego technologicznie. Czy samo to ze engine uzywa shadera3.0 sprawi ze jest innowacyjny? Spojdzmy prawdzie w oczy, gry przestaly byc ciekawe w 1998 roku, nikt juz nie mysli tylko robia gry minimalnie grywalne, glupie, nieciekawe naszpikowane tylko masa efektow generowanych przez dopalacze. Pisalem o engine - o czyms przelomowym co jak sie wydaje, powinno powstac. Niestety ani QuakeWars ani CoD nie ma innowacyjnego engine, ktory robi cos czego nie bylo nigdy wczesniej, przenosi gre w 4rty wymiar itp... po prostu. System lokalizacji trafienia HLS znany jest od 1995 roku a mimo to nadal po trafieniu w noge, np nie odpada ona itp ... fantastycznie w Blood2 na Microsoftowym silniku LiTech widac bylo jak mozna odstrzelic noge, zobic sobie z wroga Czarnego Rycerza. Czemu podobnie jak w Thief, nie ma jeszcze w pelni wdrozonego systemu behawioralnego, czemu nie zrobilo tego Valve w ::Source, czemu czemu czemu... widzisz ile ejst tych pytan. Niestety - NIE - ma rozwoju, sa odgrzewane stare pomysly, ze zmiana broni, postaci, ew historii chociaz i te sa naciagane...
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mar111cin » 11/4/2008, 19:16

to prawda, jednak czasami wiesz co bym chciał, pograć np w Medal of Honor: Alied Assault ale z engine CoD4 , poprostu czasem mi brakuje gdzieniegdzie klimatu


PS. prosze o dodanie do servera ścigacza mapy de_kabul
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez simonw » 12/4/2008, 13:07

Ktos kiedys powiedzial iz klimat wazny jest w toalecie a nie przed komputerem - natomiast owszem fajnie by bylo zagrac w remake jakies gierki, na nowym lepszym silniczku :) Sam bardzo ale to bardzo mocno oczekuje powrotu Strife wydanego jako mod do Q2 i niestety chlopcy nieco sie wylozyli i zadanie ich przeroslo (mimo iz zarowno strife jak i doom mialy ten sam silnik).

Moglbym postawic metafizyczno - paramagiczne zapytanie - Quo Vadis swiecie gier komputerowych, gatunku FPP, bo juz bylo wszystko. Nawet genialny Bioshock i SS2 nie wniosly nic drastycznie odmiennego, oprocz bardzo ciekawej fabuly i masy elementow rpg :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SzpiceR » 12/4/2008, 13:59

w Q3 na raile tez bym poskakal na dm17
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez CalibraHunter » 12/4/2008, 14:09

:shock: :shock: :shock:

Szpicu vs. Punk :lol:
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez SzpiceR » 12/4/2008, 14:57

haha :D

stare to jak swiat
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na gr