nie moge odpalic KTM EXC 250
Posty: 7
• Strona 1 z 1
nie moge odpalic KTM EXC 250
witam wszystkich serdecznie
ostnio przywiozlem KTM EXC 250 2003r -silnik po remoncie i za cholere nie moge go odpalic !!! strasznie ciezko sie kopie -ponoc jest gdzies tam jakis dekompresator by latwiej bylo go odpalic ale koles szukal i nie znalazl (a ja jestem calkiem zielony w motorach)
moze ktos wie jak to odpalic???
pozdrawiam
ps. motorek jest do sprzedania jak ktos by reflektowal![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ostnio przywiozlem KTM EXC 250 2003r -silnik po remoncie i za cholere nie moge go odpalic !!! strasznie ciezko sie kopie -ponoc jest gdzies tam jakis dekompresator by latwiej bylo go odpalic ale koles szukal i nie znalazl (a ja jestem calkiem zielony w motorach)
moze ktos wie jak to odpalic???
pozdrawiam
ps. motorek jest do sprzedania jak ktos by reflektowal
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Załączniki
-
- 4.jpg (120.26 KiB) Przeglądane 705 razy
- ktmgt
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 12/12/2007, 16:15
- Lokalizacja: Szczecinek/Ried (A)
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
w koncu bede musial oddac jakims sprytnym chlopakom zeby sprawdzili -ale myslalem ze ktos podpowie jakis 'cwancyk' zeby lzej go bylo kopac bo to niemozliwe zeby tak ciezko odpalac go za kazdym razem -myslalem ze jesz jakis dekompresator lub cos w tym rodzaju ze po nacisnieciu magicznego przycisku lub dzwigienki latwiej go kopnac
pozdr
pozdr
- ktmgt
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 12/12/2007, 16:15
- Lokalizacja: Szczecinek/Ried (A)
heh.. a myślisz że 4T łatwiej odpalić ?
Wygląda na to, że przez dłuuugi czas "gnił" w garażu..
Pozdr
Wygląda na to, że przez dłuuugi czas "gnił" w garażu..
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
W 2suwach dekompresatora nie ma to nie 4T:) gdzie dzwigasz zawor wylotowy zeby obnizyc kompresje. W 2T musisz miec technike kompnąc naprawde nie jest cieżko( To nie jest kwestia siły tylko techniki) Jest jeden punkt kiedy to zawsze wychodzi nie jestem ci w stanie powiedziec ale ja to wyczowam jakos po sprezaniu jeszcze jeden przeskok kopki i wtedy KOPA i pyka motor:) czy to 250 czy nawet 500! naprawde kwestia techniki nie SIŁY
- marekjasiok
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 11/9/2007, 19:05
- marekjasiok
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 11/9/2007, 19:05
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości