Zobacz wÄ…tek - JJ2S X4 500, co o tym sÄ…dzicie
 
NAS Analytics TAG

JJ2S X4 500, co o tym sÄ…dzicie

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

JJ2S X4 500, co o tym sÄ…dzicie

Postprzez konan » 1/10/2007, 20:09

Jak w temacie Co sądzicie o tym moto :?: moim zdaniem naprawde niezły pomysł miał J. JACKA SYNAKIEWICZA. http://www.jjsdesign.net/jj2sx4500/jj2sx4500.html
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań


Postprzez marcinhc » 1/10/2007, 20:34

Stylistycznie to dla mnie skrzyzowanie Buella i monstera, czyli... bomba!

Jedno mi nie pasi: dlaczego dwusuw?

Chyba w zla strone ida konstruktorzy. To tak jakby zrobili auto z silnikiem parowym.

Jednak tak czy siak watpie zeby weszlo do rpodukcji. Jak wszystko w Polsce. Wola skaldac tanioche z Chin.
Nienawidzę głupich ludzi.
marcinhc
Świeżak
 
Posty: 196
Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez jasql » 1/10/2007, 20:41

Chyba nie doczytales do konca.
2t z powodu osiagow i kosztow produkcji.
Nawiasem mowiac jak ogladalem przekroj silnika to wydaje sie bardziej skomplikowany niz 4t, ale moze mi sie zdaje.
Odnosnie wygladu to prawie idealny. Jezeli naprawde bedzie jeszcze mial dzwiek zblizony do ducati to zaczynam zbierac kase ;)
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez GregorMoto » 1/10/2007, 20:48

pikny, super styl
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim

Postprzez mlody » 1/10/2007, 21:19

oryginalnie,nie powiem ze nie,ale nie moj styl.
tak czy siak,wyrazy uznania.
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez gumis » 1/10/2007, 21:31

ten czerwony, krotki zadupek troche mi sie nie podoba...ale tak to cacy..ciekawe jak brzmi
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez marcinhc » 1/10/2007, 21:40

Wiem z jakich powodow zastosowali 2t. Ale czy to dobry pomysl? Raczej odchodzi sie od 2t (wyjatkiem jest cross), sa nieekonomiczne, nieekologiczne, nieelastyczne, smierdzace, glosne i dymiace. Potem musza robic 24 litrowy zbiornik paliwa do sportowej 500 bo bedzie zarl 10/100. Troche to archaiczne wg mnie.

Chyba juz lepszym rozwiazaniem byloby kupienie jakiegos silnika od zagranicznej produkcji (np. ducati, japonce czy inne wlochy).
marcinhc
Świeżak
 
Posty: 196
Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jasql » 1/10/2007, 21:44

gumisss napisał(a):..ciekawe jak brzmi


Tutaj jest odpalony prototyp 6,5ccm. Slyszalem takie "standardowe" i tem jest zupelnie inny. W wiekszym formacie powinno byc ok.

http://www.jjsdesign.net/jj2s/prototyp.html

Co do ekologii to "pogoogluj".

Z innej beczki konstruktorzy maja w planach kilka wersji tych silnikow

Proponuje nazywac ten silnik silnikiem krzyzowym. Rzeczywiscie takiego ukladu nie cwiczono do tej pory w motocyklu. Logicznie rzecz ujmujac powinny pwstac trzy modele silnikow do motocykli:
1. czterocylindrowy o poj. skokowej 500 ccm i mocy okolo 100 - 110 KM
2. osmiocylindrowy o poj. skokowej 1000 ccm i mocy okolo 160 - 180 KM
3. dwunastocylindrowy o poj. skokowej 1500 ccm i mocy okolo 200 - 250 KM
Pierwszy z nich bedzie mial poza podcisnieniowymi zaworami membranowymi cztery czesci ruchome, drugi siedem czesci ruchomych a trzeci ten dwunastocylidrowy tylko dziesiec czesci ruchomych. Wszystkie beda bazowaly na silniku 500 ccm.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez konan » 1/10/2007, 21:57

widze, że kolega jasql mnie uprzedził miałem zamiar właśnie dodać ten link :) 8)
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez skwy » 7/10/2007, 09:43

miałem możliwość zamienić klika dobrych słów z konstruktorem tej rewolucyjnej konstrukcji.Muszę stwierdzić ze idea jest jak najbardziej na czasie i wcale nie prawda jest ze 2t śmierdzi dużo zużywa paliwa i jest mało elastyczny.Wystarczy odpowiednio podejść do tematu i już sprawa załatwiona.Tylko jest jeden poważny problem czyli kapusta.Na badania tego silnika jest potrzebne naprawdę dużo siana,a firmy które mogą to zrobić sa chyba krótko wzroczne bo nie widzą dużego że może to podbić świat.Myślę że mogło by nawet poniekąd wyprzeć z rynków silniki czterosuwowe.Może to strach przed nowym???????
Choć jak twierdzi autor nasi pseudo inżynierzy nie mogą sobie wyobrazić że coś takiego może działać,mówią że to jest nie możliwe.Ale chciałbym aby temu gościowi udało sie wcielić w życie ten silnik,nawet niech sprzeda licencje innym krajom a wtedy polacy będą się podniecać ze to wymyślił polski konstruktor ale jak przychodził o pomoc w badaniach to każdy "idz nie mamy czas na głupoty"!!Taka jest właśnie polska.(Trocze sie rozpisałam ale wkur...ia mie że w naszym kraju tak traktuje sie poważne sprawy)
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Kris2k » 7/10/2007, 10:48

O samym silniku pisalo wlasnie w Swiecie Motocykli juz dosc dawno temu, fajnie widziec ze ten projekt dalej funkcjonuje. A 2t... dlatego ze udalo sie oddzielic funkcje smarowania i zasilania, takie 2t to juz pelna konkurencja dla 4t... i ja tez nie rozumie firm ktore olewaja ten projekt.. przeciez to zyla zlota jest. Zrobia ten silnik do porzadku... to modele motocykli same zaczna powstawac na ich bazie... sport tez bedzie, daje sobie za to lape uciac.
Narazie jest naked.... i wcale sie nie dziwie, w koncu tylko w taki mtocyklu widac silnik ;) ...na owiewki przyjdzie jeszcze pora.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Leitho » 7/10/2007, 11:09

jak dla mnie bomba :D
Na kolana chamy !
Avatar użytkownika
Leitho
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1321
Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
Lokalizacja: SKL

Postprzez Kedar-88 » 7/10/2007, 17:38

jak dla mnie sama idea silnika jest ciekawa...ale jeśli chodzi o całość jako motocykl to wygląda śmiesznie wręcz porażka...ale to kwestia gustu
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez woowie_zoowie » 16/10/2007, 14:00

Kedar-88 napisał(a):jak dla mnie sama idea silnika jest ciekawa...ale jeśli chodzi o całość jako motocykl to wygląda śmiesznie wręcz porażka...ale to kwestia gustu


Dla takich mądrali jak Kedar-88 uruchomili dział, w którym można pokazać jaki wygląd nie jest "śmieszny".

http://jjsdesign.net/jj2sx4500/design.html

na rysunkach jest tylko podwozie i układ napędowy - resztę można dorysować samemu...

P.S. Zawsze zastanawia mnie skąd się biorą takie typy jak Kedar-88, które uważają, że mogą czyjąś ciężką pracę skwitować dwoma epitatami, nie siląc się nawet na podanie jakichkolwiek konkretów.
Skoro "o gustach się nie dyskutuje" to dlaczego taki typ się wypowiada na temat wyglądu motocykla, który jest wynikiem "gustu" twórcy?

_________________________

Głosujcie na UPR (z listy KW LPR) - jedyna partia, która chce znaczącego obniżenia akcyzy na paliwo (i nie tylko). www.upr.org.pl
woowie_zoowie
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16/10/2007, 13:42

Postprzez siekson » 16/10/2007, 19:38

wooowie co z toba jest nie tak?
Temat jest wlasnie po to aby kazdy przedstawil swoja opinie na temat tego motocykla. Nie rozumiem o co Ci chodzi. Jednemu sie podoba innemu nie. No chyba ze nie mozesz sie pogodzic z faktem ze ktos ma inne zdanie niz ty.
Avatar użytkownika
siekson
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez icid » 16/10/2007, 20:04

Wygląd jest nieważny ważne jest to że ktoś w polsce po raz pierwszy od niepamiętnych czasów wymyślił motocykl, w dodatku jeśli faktycznie udało się oddzielić smarowanie od zasilania to silnik ten połączy zalety 2T z 4T będzie ekologiczny, mały, prosty, lekki, i tani w produkcji w dodatku przy takiej mocy silnik 2T powinien być na starcie bardziej zrywny od sportowego litra. Jeśli plan sie goścoowi powiedzie to będzie prawdziwa rewolucja.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez woowie_zoowie » 17/10/2007, 11:35

siekson napisał(a):wooowie co z toba jest nie tak?
Temat jest wlasnie po to aby kazdy przedstawil swoja opinie na temat tego motocykla. Nie rozumiem o co Ci chodzi. Jednemu sie podoba innemu nie. No chyba ze nie mozesz sie pogodzic z faktem ze ktos ma inne zdanie niz ty.


Siekson - po prostu uważam, że o designie da się dyskutować inaczej niż używając słów typu "porażka". Można prowadzić tzw. konstruktywną krytykę.
(Poza tym przeczytaj mój wpis a zobaczysz, że nie wyrażam tam swojego zdania)

_________________________

Głosujcie na UPR (z listy KW LPR) - jedyna partia, która chce znaczącego obniżenia akcyzy na paliwo (i nie tylko). www.upr.org.pl
woowie_zoowie
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16/10/2007, 13:42



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na górê