Zobacz wątek - RS 50 od ilu obrotow?
NAS Analytics TAG

RS 50 od ilu obrotow?

i inne małe pojemności
_________

RS 50 od ilu obrotow?

Postprzez freax » 30/9/2007, 07:06

Witam, mam apke rs 50 i ona dostaje kop dopiero od 7 tys. obrotow, jak to jest u was? Mi sie zdaje ze to troche duzo i dlatego pytam.
freax
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/8/2007, 07:37


Postprzez CeBeRek » 30/9/2007, 09:39

To normalne ze ciagnie od tak wysokich obrotow
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia


Postprzez patrykmulek » 30/9/2007, 09:41

moja tez od7 a to wina tego ze to 2t
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
patrykmulek
Bywalec
 
Posty: 562
Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
Lokalizacja: Osieck

Postprzez freax » 30/9/2007, 10:02

Mam jeszcze taki problem z moją RSką. Gdy jest zimna i ja zapale, i jade, to po kilkuset metrach zaczyna sie dusic i gasnie. Dopiero po jakims czasie z trudem zapali i pozniej znow pojawia sie ten problem z 2 razy. Dopiero potem chodzi normalnie. Co moze byc nie tak?
freax
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17/8/2007, 07:37

Postprzez CeBeRek » 30/9/2007, 13:30

regulacja gaznika
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Marian1992 » 30/9/2007, 14:54

To jest normalne w 2T bo od około 7tyś/obr otwiera sie zawór wydechowy i wtedy właśnie czuc tego "kopa" a co zatem idzie jest też większe spalanie :D
Marian1992
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/7/2007, 16:00
Lokalizacja: Osiek k\Oświęcimia

Postprzez ezin » 30/9/2007, 18:20

CeBeRek napisał(a):regulacja gaznika



G**** prawda. Dziecko - nie znasz sie to nie pisz. Gaźnik nie ma nic wspólnego z tym że gaśnie gdy jest zimny. Gdyby zawsze gasł to owszem - zła mieszanka. Ale takie objawy to ja mam np. w Pocket Bike'u [niby gówienko z auto sprzęgłem ale to też 2T]. I niestety u mnie jest to najprawdopodobniej zacierający się tłok. Z tym że u mnie to objawia się w taki sposób że gdy jest zimny i troszkę mocniej mu dodam gazu to od razu gaśnie i potem trzeba czekać żeby znów odpalić. Ale jak go odpalam, chwile pochodzi, i po tym na spokojnie ruszam, trochę nim pojeżdżę na niskich obrotach i potem stopniowo coraz wyżej i wyżej to tłok się układa i jest ok, z tym że na maksa już nie da się cisnąć jak kiedyś bo znów gaśnie :)

I niestety na 99% to jest to zacierający się tłok. Pomyśl ile twój ma przebiegu, czy był robiony jakiś remont, może go nie dotarłeś po wymianie tłoka, może ma przejechane już trochę i ktoś go katował?


PS. A ty CeBeReK to tak jak ktoś napisał: "kolega VCO - i wszystko jasne". Poprostu nie znasz sie to nie pisz głupot że regulacja gaźnika.
ezin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 27/9/2007, 22:52
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez Fenek16 » 30/9/2007, 23:39

OMG :shock: :shock: Ludzie....

Po pierwsze to każdy 2takt z tych nowszych epok jest wysoko obrotowy i bierze od 7-8tys obr.

Po drugie, Marian w RS nie ma zaworu wydechowego :lol: :lol: :lol:

Po trzecie nie musi być to wcale wina tłoka,ze tak gasnie, ale np możesz źle rozgrzewac motor albo źle używac ssania i takie sa objawy...

Na koniec - JAK KU*** NIE WIECIE O CO CHODZI TO PO CO PISZECIE TAKIE GŁUPOTY NA FORUM????
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez cdsMarcin » 1/10/2007, 14:28

Te ssanie w RS jest idiotyczne, ja sobie ustawiłem tak, żeby nie zaskakiwało i tylko przy odpalaniu jak zimno docisne aż odpali, przygazuje troche i czekam aż się nagrzeje na niskich obrotach.
<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">Obrazek</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
Avatar użytkownika
cdsMarcin
Bywalec
 
Posty: 526
Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez Fenek16 » 1/10/2007, 16:53

ja też z nim miałem nie lada problemy, ale teraz już go tak rozplanowałem, ze wszystko gra :wink:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez pawlak200192 » 1/10/2007, 19:53

ezin napisał(a):
CeBeRek napisał(a):regulacja gaznika



G**** prawda. Dziecko - nie znasz sie to nie pisz. Gaźnik nie ma nic wspólnego z tym że gaśnie gdy jest zimny. Gdyby zawsze gasł to owszem - zła mieszanka. Ale takie objawy to ja mam np. w Pocket Bike'u [niby gówienko z auto sprzęgłem ale to też 2T]. I niestety u mnie jest to najprawdopodobniej zacierający się tłok. Z tym że u mnie to objawia się w taki sposób że gdy jest zimny i troszkę mocniej mu dodam gazu to od razu gaśnie i potem trzeba czekać żeby znów odpalić. Ale jak go odpalam, chwile pochodzi, i po tym na spokojnie ruszam, trochę nim pojeżdżę na niskich obrotach i potem stopniowo coraz wyżej i wyżej to tłok się układa i jest ok, z tym że na maksa już nie da się cisnąć jak kiedyś bo znów gaśnie :)

I niestety na 99% to jest to zacierający się tłok. Pomyśl ile twój ma przebiegu, czy był robiony jakiś remont, może go nie dotarłeś po wymianie tłoka, może ma przejechane już trochę i ktoś go katował?


PS. A ty CeBeReK to tak jak ktoś napisał: "kolega VCO - i wszystko jasne". Poprostu nie znasz sie to nie pisz głupot że regulacja gaźnika.


nie porównuj kosiarki do aprili :lol:
pockecie to normalka ze gasnie i po pewnym czasie słabo ciągnie- poprostu chinszczyzna

co do tej rs to rozgrze ja przed kazdą jazdą i bedzie gites
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez ezin » 2/10/2007, 00:35

Pawlak - chińszczyzna czy nie - objawy są chyba takie same prawda? Po prostu w pockecie zacznie się to dziać po 200km a w zwyklym moto po 20tyś...
ezin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 27/9/2007, 22:52
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez CeBeRek » 2/10/2007, 17:40

Brawo ezin a ja Ci powiem jeszcze raz.
To jest wina zlej regulacji gaznika.
Freax jak sam nie potrafisz, niech Ci ktos wyreguluje gaznik i bedzie wszystko w porzadku. Oczywiscie najpierw sam dokladnie przeczysc kazdy kanal i dopiero pozniej daj do regulacji.
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez icid » 2/10/2007, 22:22

O prosze VCO wypuścił swojego fafika na dział skuterów :):):)
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez ezin » 2/10/2007, 23:21

CeBeReK szkoda ze tobie gaznika w mozgu po urodzeniu nie wyregulowali bo widac ze nie dosc ze masz mozg zlasowany to jeszcze ci sie muli non stop albo nie chce wogole odpalic i pomyslec.


Jak w wieku 80lat bedziesz mial problemy z potencja to tez sobie gaznik wyregulujesz?
ezin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 27/9/2007, 22:52
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez jogiseq » 5/10/2007, 19:58

CeBeRek napisał(a):Brawo ezin a ja Ci powiem jeszcze raz.
To jest wina zlej regulacji gaznika.
Freax jak sam nie potrafisz, niech Ci ktos wyreguluje gaznik i bedzie wszystko w porzadku. Oczywiscie najpierw sam dokladnie przeczysc kazdy kanal i dopiero pozniej daj do regulacji.


o mój Boże.... idź utnij se łeb. :?


Tu chodzi o ssanie ;]
w RS-ce też jest ręczne? ;]

ja na początku też się z tym motałem.. ale jak się kombinuje to się w końcu dojdzie jak to ustawić.. ;)
Yamaha TZR 50 + V6.
Dobrze jest :)
Avatar użytkownika
jogiseq
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 28/6/2007, 00:18
Lokalizacja: Iława

Postprzez Fenek16 » 5/10/2007, 21:16

Dokładnie tak...

Ustawiaj róznie i dojdziesz do tego...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr