regulacja Bandit 650
Posty: 7
• Strona 1 z 1
regulacja Bandit 650
Witam.Panowie może już ktoś samodzielnie regulował zawory w Suzuki Bandit 650N model K5.Wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi
ognisty podmuch
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
- Backdraft
- Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 18/4/2006, 22:14
- Lokalizacja: Radom
A nie lepiej tak wydać te 200 zł i mieć święty spokój ? w PzMocie w Chorzowie sobie liczą 170zł o ile sie nie myle... Założe sie że w serwisach w Radomiu bedzie podobnie...
Boże spraw żeby mi się chciało tak, jak mi się nie chce...
-
Domineh - Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 2/6/2007, 10:23
- Lokalizacja: okolice Bytomia
U mnie jest tylko jeden serwis autoryzowany YAMAHA(ale obsługują także inne marki).A teraz napiszę w czym rzecz.Jak się zapytałem przez telefon czy mi wyregulują zawory to się mnie wcześniej zapytał czy bandit jest na płytkach czy ,,śrubkach''
Tak więc to pytanie świadzczy o dużej znajomości tego modelu
Tak się składa że jestem mechanikiem samochodowym i nie jest mi obca ta czynność dlatego w pytaniu jest ,,czy ktoś regulował model 650''
Jeżeli 650 reguluje się tak samo jak ,,starą 600'' to nie ma problemu
Nie posiadam danych diagnostycznych do motocykli np AUTODATA dlatego chcę się upewnić czy tak samo się reguluje 600 i 650.
W 600 luzy na wydechu 0,18-0,23 ssący 0,10-0,15 zawory reguluje się w dwóch położeniach tłoka.Aktualnie wyszła nowa książka Service Manual do ,,Bandziora'' ale jest tylko mała wzmianka na temat tego modelu 650.Z tego też powodu nie wiem czy ustawiać tak samo jak w modelu 600. I w tym właśnie problem
Może ktoś na forum pracuje w serwisie,,SUZUKI''? lub posiada np aktualną AUTODATĘ na 2007 rok?
Tak więc to pytanie świadzczy o dużej znajomości tego modelu
Tak się składa że jestem mechanikiem samochodowym i nie jest mi obca ta czynność dlatego w pytaniu jest ,,czy ktoś regulował model 650''
Jeżeli 650 reguluje się tak samo jak ,,starą 600'' to nie ma problemu
Nie posiadam danych diagnostycznych do motocykli np AUTODATA dlatego chcę się upewnić czy tak samo się reguluje 600 i 650.
W 600 luzy na wydechu 0,18-0,23 ssący 0,10-0,15 zawory reguluje się w dwóch położeniach tłoka.Aktualnie wyszła nowa książka Service Manual do ,,Bandziora'' ale jest tylko mała wzmianka na temat tego modelu 650.Z tego też powodu nie wiem czy ustawiać tak samo jak w modelu 600. I w tym właśnie problem
Może ktoś na forum pracuje w serwisie,,SUZUKI''? lub posiada np aktualną AUTODATĘ na 2007 rok?
ognisty podmuch
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
- Backdraft
- Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 18/4/2006, 22:14
- Lokalizacja: Radom
Witam! Dołączę się do tematu, ponieważ mam podobny problem. Mianowicie: kupiłem Bandita 600N z 97 roku i chcę mu zrobić regulację zaworów i gaźników, gdyż moto jest z niemiec i nie wiem kiedy ostatnio w nim było coś robione. Mam pytanie czy przy regulacji zaworów trzeba wymieniać też uszczelkę pokrywy klawiatury, czy wkłada się tą samą. Mam jeszcze jedno pytanie: przy połączeniu pokrywy z blokiem jest wykruszony kawałek odlewu z boku w miejscu gdzie idzie uszczelka i trochę ją widać, pewnie po małym upadku na prawą stronę, czy to nie przeszkadza w dalszej eksploatacji i czy nic się z tym nie bedzie działo po zrobionej regulacji, jak na razie nic tam nie puchnie i nie cieknie. Na rys. widać to wykruszenie.
- Załączniki
-
- 3.jpg (146.96 KiB) PrzeglÄ…dane 7459 razy
-
sonthin - Świeżak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Jeśli chodzi o zawory możesz wyregulować sam jeśli masz trochę pojęcia o mechanice.Z gaźnikami lepiej jechać do fachowaca żeby zrobił synchronizację(samemu bez wakuometru nic nie kombinuj)
Co do uszczelki to powinna być wymieniona na nową ale mozna zaryzykować ze starą(jak będzie się pociła wtedy wymienisz na nnową)
Ja u siebie nawet nie mam gdzie kupić (np filtr powietrza do mojego Bandziora 650 na Allegro jest nie dostępny chyba pozostaje mi tylko serwis)
Co do twojego ,,uszczerbku'' to nie przeszkadza w jeździe.Jednak po zdjęciu pokrywy i założeniu starej uszczelki( może ale nie musi się pocić)
Sam będziesz regulował zwory czy oddajesz do mechaniora?Bo jeśli sam to mogę ci przesłać jak powinna wyglądać regulacja zaworów.
Co do uszczelki to powinna być wymieniona na nową ale mozna zaryzykować ze starą(jak będzie się pociła wtedy wymienisz na nnową)
Ja u siebie nawet nie mam gdzie kupić (np filtr powietrza do mojego Bandziora 650 na Allegro jest nie dostępny chyba pozostaje mi tylko serwis)
Co do twojego ,,uszczerbku'' to nie przeszkadza w jeździe.Jednak po zdjęciu pokrywy i założeniu starej uszczelki( może ale nie musi się pocić)
Sam będziesz regulował zwory czy oddajesz do mechaniora?Bo jeśli sam to mogę ci przesłać jak powinna wyglądać regulacja zaworów.
ognisty podmuch
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
Suzuki Bandit 650 N , Yamaha FZ1,aktualnie Suzuki B-King
- Backdraft
- Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 18/4/2006, 22:14
- Lokalizacja: Radom
Dzięki za wskazówki! Jeśli masz chwilkę to prześlij mi na: sonthin@wp.pl spróbuje sam to zrobić, a z gaźnikami pojadę do mechanika. Jeszcze raz wielkie dzięki-pozdrawiam:)
-
sonthin - Świeżak
- Posty: 124
- Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość