Kawasaki Ninja 250
Sorbinian napisał(a):http://moto.allegro.pl/item561249972_kawasaki_ninja_250_na_50_tzr_nsr_gpr_rs.html
kwiatek dal zainteresowanych
Właśnie zauważyłem tą aukcję. Rejestrowanie na 5 razy mniejszą pojemność? Ludzie nie mają umiaru
ER-6f
-
Richard - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 28/6/2008, 18:20
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Hej.
Odkopuję temat by zadać kilka pytań dotyczącej małej ninji:
1. Z danych tech. niecałe 10 cm na wysokości siedzeń pomiędzy 250 a ZX6R. a jak to się ma do rzeczywistości? Może ktoś dysponuje jakimiś zdjęciami 250 obok ZX6r?
2. Jest ktoś może o wymiarach podobnych do mnie ( 190 cm wzrostu 80 kg ) kto może opisać wygodę jazdy i powiedzieć czy nie wygląda się na niej jak by się siedziało na psie?
3. Jak wygląda sprawa z pasażerem? Mocno spadają osiągi? Wygodny dla plecaczka?
4. Jak się ma w stosunku do dłuższych wypadów ( powiedzmy raz na miesiąc miałbym trasę 300 km)? Da się gdzieś umieścić jakiś bagaż?
Z góry dzięki za odpowiedzi, chcę w końcu kupić motocykl z racjonalnym podejściem co do własnych umiejętności ale jednocześnie mam jakieś zboczenie na punkcie plastików i jeszcze ten odcień zieleni..
Odkopuję temat by zadać kilka pytań dotyczącej małej ninji:
1. Z danych tech. niecałe 10 cm na wysokości siedzeń pomiędzy 250 a ZX6R. a jak to się ma do rzeczywistości? Może ktoś dysponuje jakimiś zdjęciami 250 obok ZX6r?
2. Jest ktoś może o wymiarach podobnych do mnie ( 190 cm wzrostu 80 kg ) kto może opisać wygodę jazdy i powiedzieć czy nie wygląda się na niej jak by się siedziało na psie?
3. Jak wygląda sprawa z pasażerem? Mocno spadają osiągi? Wygodny dla plecaczka?
4. Jak się ma w stosunku do dłuższych wypadów ( powiedzmy raz na miesiąc miałbym trasę 300 km)? Da się gdzieś umieścić jakiś bagaż?
Z góry dzięki za odpowiedzi, chcę w końcu kupić motocykl z racjonalnym podejściem co do własnych umiejętności ale jednocześnie mam jakieś zboczenie na punkcie plastików i jeszcze ten odcień zieleni..
- Plomien
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 27/10/2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
Powinieneś w miarę komfortowo podróżować z pasażerem na krótkich odcinkach. A trasa dla Ciebie samego z bagażem też raczej nie będzie uciążliwa. Zależy też jaki bagaż chcesz. Sądzę że podstawą jest tankbag a jeśli chcesz więcej to jakieś torby boczne.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Plomien napisał(a):Hej.
Odkopuję temat by zadać kilka pytań dotyczącej małej ninji:
1. Z danych tech. niecałe 10 cm na wysokości siedzeń pomiędzy 250 a ZX6R. a jak to się ma do rzeczywistości? Może ktoś dysponuje jakimiś zdjęciami 250 obok ZX6r?
Było zdjęcie na tym forum lub innym trzeba poszukać.
2. Jest ktoś może o wymiarach podobnych do mnie ( 190 cm wzrostu 80 kg ) kto może opisać wygodę jazdy i powiedzieć czy nie wygląda się na niej jak by się siedziało na psie?
Sorbinian może ci coś odpowie.
3. Jak wygląda sprawa z pasażerem? Mocno spadają osiągi? Wygodny dla plecaczka?
Zależy jaki plecaczek (waga,wzrost), a czy wygodny ? jak kocha to wytrzyma
4. Jak się ma w stosunku do dłuższych wypadów ( powiedzmy raz na miesiąc miałbym trasę 300 km)? Da się gdzieś umieścić jakiś bagaż?
Ja robię traskę ok 150km ( jedna strona) i jest ok, bagaż = tankpad lub plecaczek, a czy są jakieś torby na siedzenie tylne to nie wiem.
Z góry dzięki za odpowiedzi, chcę w końcu kupić motocykl z racjonalnym podejściem co do własnych umiejętności ale jednocześnie mam jakieś zboczenie na punkcie plastików i jeszcze ten odcień zieleni..
Pozdrawiam.
[/b]
- TOM67
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27
Dzięki TOM67. Z tym foto to kurcze przejrzałem z 1000 obrazków na google pics i nie znalazłem :/ kiedyś widziałem nawet taki filmik chyba produkcji kawasaki gdzie jechały obok siebie 250, 636 i 1000 ale kurcze też niemoge teraz go znaleść
- Plomien
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 27/10/2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
Plomien napisał(a):kiedyś widziałem nawet taki filmik chyba produkcji kawasaki gdzie jechały obok siebie 250, 636 i 1000 ale kurcze też niemoge teraz go znaleść
Prosze http://www.youtube.com/watch?v=ekZX3UQiiZ4
ER-6f
-
Richard - Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 28/6/2008, 18:20
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Richard napisał(a):Prosze http://www.youtube.com/watch?v=ekZX3UQiiZ4
Jak widać 250 jest najszybciejsza
- TOM67
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27
przy wysoki jesteś lekko, ja mam 183 a wyprawa jakaś dłuższa bywa męcząca
co do prędkości to licznikowe 170 samemu i jakieś 155( 160 jak płasko i bez wiatru w mordę:D) z plecaczkiem, ale o dość drobnych wymiarach. do do kufrów bagażu to jak sobie zrobię stelaż to kupie sakwy i dam znać ile leci:P
ja mam 183 i obie nogi podgięte stykają gleby, co do samej wygody to jedne narzekają ze ciasno a innym to nie przeszkadza.
asortyment jest aby coś zamocować, ale sakwy boczne to sobie trzeba dobrać i jakiś stelaż zmajstrować
co do prędkości to licznikowe 170 samemu i jakieś 155( 160 jak płasko i bez wiatru w mordę:D) z plecaczkiem, ale o dość drobnych wymiarach. do do kufrów bagażu to jak sobie zrobię stelaż to kupie sakwy i dam znać ile leci:P
ja mam 183 i obie nogi podgięte stykają gleby, co do samej wygody to jedne narzekają ze ciasno a innym to nie przeszkadza.
asortyment jest aby coś zamocować, ale sakwy boczne to sobie trzeba dobrać i jakiś stelaż zmajstrować
- Sorbinian
- Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30
To i ja się przyłączę do dyskusji, bo przymierzam się do tego modelu.
Jak się sprawuje to cacko w warunkach miejskich, korki, przeciskanie się między samochodami? Czy może lepszy byłby to tego jakiś naked?
Jak się sprawuje to cacko w warunkach miejskich, korki, przeciskanie się między samochodami? Czy może lepszy byłby to tego jakiś naked?
- rafal9
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 9/1/2009, 14:14
- Lokalizacja: Warszawa
rafal9 napisał(a):Jak się sprawuje to cacko w warunkach miejskich, korki, przeciskanie się między samochodami? Czy może lepszy byłby to tego jakiś naked?
Wg. mnie to moto właśnie na miasto - wąski = 2 gary (ograniczenie to kierownica i lusterka), lekki ok 150 kg. Jakiś mały wypad za miasto też może być, trasy też bo przecie można i na 125 ccm. Naked ? chyba to samo kwestia szerokości moto, no i inna pozycja za kierownicą to już trzeba sprawdzić organoleptycznie.
Salon Kawasaki W-wa Al. Jerozolimskie jest testówka pojeździć i sprawdzić.
- TOM67
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27
Co myślicie o tej Ninji, ale sprowadzonej z USA z rocznika np. 2006/2005?
Czy można to serwisować bezproblemowo u nas, czy z częściami jest duży problem?
Czy sprowadzane sÄ… tylko zajechane i bite sztuki, czy zdarzajÄ… siÄ™ normalne?
Czy można to serwisować bezproblemowo u nas, czy z częściami jest duży problem?
Czy sprowadzane sÄ… tylko zajechane i bite sztuki, czy zdarzajÄ… siÄ™ normalne?
- rafal9
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 9/1/2009, 14:14
- Lokalizacja: Warszawa
rafal9 napisał(a):Co myślicie o tej Ninji, ale sprowadzonej z USA z rocznika np. 2006/2005?
Czy można to serwisować bezproblemowo u nas, czy z częściami jest duży problem?
Czy sprowadzane sÄ… tylko zajechane i bite sztuki, czy zdarzajÄ… siÄ™ normalne?
Z USA 2006/2005 wygląd kwestia gustu, ale 2008 było już parę zmian http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_250R
Serwisować pewnie można tylko mogą być długie terminy oczekiwania na niektóre części ( eksploatacyjne - np.filtry raczej powinny być dostępne).
Jakie są sprowadzane to nie wiem, ale oglądając filmiki to 80-90% na dotarciu a już jadą ile fabryka dała ( chyba że to takie docieranie?). Przed kupnem trzeba sprawdzić i wtedy będzie wiadomo.
- TOM67
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości