[Aktualności] Jaki kask motocyklowy? Szczękowiec z...
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] Jaki kask motocyklowy? Szczękowiec z...
Dyskusja na temat: Jaki kask motocyklowy? Szczękowiec z blendą czy integral?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Jaki kask motocyklowy? Szczękowiec z blendą czy integral?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Jaki kask motocyklowy? Szczękowiec z blendą czy integral?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Skad wy wzieliscie tego Michala? I czemu pozwalacie mu wypisywac takie bzdety? Zmarnowaliscie 5 minut mojego zycia.<br><hr>AS
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I tak najpopularniejszym kaskiem są jety, zresztą na siłę marketingowo wpychanym przez sprzedawców wszelkiej maści Cafe Racerów i Scramblerów, o skuterach nie wspominając.
Jak mam porównywać zabezpieczenie szczęki i jeta, to już wolę szczękę.<br><hr>mufka
Jak mam porównywać zabezpieczenie szczęki i jeta, to już wolę szczękę.<br><hr>mufka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Rozumiem, że autor robił badania co do tego jak wpływają uderzenia w kask z blendą i bez blendy i po prostu podsumował wyniki tego badania, a nie opisuje tylko to co mu się wydaje. Skoro więcej styropianu oznacza bezpieczniej to czemu kaski nie mają większych rozmiarów ?
Co do otwierania się szczęki to jak rozumiem energia którą pochłonie kask podczas otwierania się szczęki też nie wpływa na bezpieczeństwo ?
Jak dla mnie to jest zbyt skomplikowany proces, żebym go poddawał ocenie - ale autor uznał że może się tego podjąć - dlatego prosiłbym o jakieś dowody tych tez .Tylko nie chodzi mi o otwieranie szczęki kolanem, raczej konkretny wpływ na bezpieczeństwo w trakcie kolizji.
<br><hr>eNgine
Co do otwierania się szczęki to jak rozumiem energia którą pochłonie kask podczas otwierania się szczęki też nie wpływa na bezpieczeństwo ?
Jak dla mnie to jest zbyt skomplikowany proces, żebym go poddawał ocenie - ale autor uznał że może się tego podjąć - dlatego prosiłbym o jakieś dowody tych tez .Tylko nie chodzi mi o otwieranie szczęki kolanem, raczej konkretny wpływ na bezpieczeństwo w trakcie kolizji.
<br><hr>eNgine
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ty tak serio? Naprawdę myślisz, że kask ze szczęką lepiej chroni (albo tak samo) jak kask integralny? Wiesz, że część kasków szczękowych ma homologację na kask otwarty? Znaczy to tylko tyle, że szczęka chroni cię tylko przed wiatrem i deszczem... <br><hr>ViceKomentatorzy napisał(a):Rozumiem, że autor robił badania co do tego jak wpływają uderzenia w kask z blendą i bez blendy i po prostu podsumował wyniki tego badania, a nie opisuje tylko to co mu się wydaje. Skoro więcej styropianu oznacza bezpieczniej to czemu kaski nie mają większych rozmiarów ?
Co do otwierania się szczęki to jak rozumiem energia którą pochłonie kask podczas otwierania się szczęki też nie wpływa na bezpieczeństwo ?
Jak dla mnie to jest zbyt skomplikowany proces, żebym go poddawał ocenie - ale autor uznał że może się tego podjąć - dlatego prosiłbym o jakieś dowody tych tez .Tylko nie chodzi mi o otwieranie szczęki kolanem, raczej konkretny wpływ na bezpieczeństwo w trakcie kolizji.
<br><hr>eNgine<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to prawda z tym, że gunwo prawda. tyle błędów logicznym w tym jakkolwiek to nazwać, że aż boli. Wzięliście typka i zapłaciliście mu od słowa, że wypocił tyle bzdur w jednym temacie ?<br><hr>FiFi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe kto sponsorował ten "artykuł", bo sprawa jest oczywista, trzeba zachęcić ludzi do kupowania najgorzej sprzedających się kasków. A najsłabiej sprzedają się kaski integralne, bez blendy i zapięciem DD, bo są to lekkie i drogie kaski torowe, które w codziennym użytkowaniu słabo się sprawdzają, dlatego autor podejmuje próbę zniechęcenia czytelników do pozostałych rozwiązań. Jak zwykle, jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.<br><hr>Mrozek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie. Część redakcji motocyklowych przeprowadza testy, w których mierzona jest ilość energii przedostająca się przez wszystkie warstwy. Prosiłbym o porównanie tej wartości dla dwóch kasków podobnej klasy i udowodnienie, że wersja z blendą przepuściła więcej. Bez tego jest to zwykłe gdybanie, w którym brakuje jeszcze konkluzji, że najlepsze są Araie, bo mają kształt jaja. <br><hr>vvKomentatorzy napisał(a):Rozumiem, że autor robił badania co do tego jak wpływają uderzenia w kask z blendą i bez blendy i po prostu podsumował wyniki tego badania, a nie opisuje tylko to co mu się wydaje. Skoro więcej styropianu oznacza bezpieczniej to czemu kaski nie mają większych rozmiarów ?
Co do otwierania się szczęki to jak rozumiem energia którą pochłonie kask podczas otwierania się szczęki też nie wpływa na bezpieczeństwo ?
Jak dla mnie to jest zbyt skomplikowany proces, żebym go poddawał ocenie - ale autor uznał że może się tego podjąć - dlatego prosiłbym o jakieś dowody tych tez .Tylko nie chodzi mi o otwieranie szczęki kolanem, raczej konkretny wpływ na bezpieczeństwo w trakcie kolizji.
<br><hr>eNgine<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Człowieku, o czym tu piszesz... Jest całkowicie odwrotnie, najpopularniejsze i najłatwiej sprzedażowe kaski to kaski integralne z blendą. Pierwszy raz wiedzę artykuł, który idzie pod prąd marketingowcom, którzy myślą co dodać do kasku, żeby sprzedawca mógł powiedzieć, że ma jeszcze to, to i to... Sam widziałem, co dzieje się z platikowymi opuszczanymi szczękami w kaskach po 2000tyś. Nawet jak kask jest z kompozytu, to szczęka plastikowa na plastikowych zamkach, gróbuści 1mm. Wytrzymałość na uderzenie dłonią. Brawo dla autora za artykuł. Pierwszy raz od dawna, tak dobry artykuł na ścigaczu. <br><hr>ZawodnikKomentatorzy napisał(a):Ciekawe kto sponsorował ten "artykuł", bo sprawa jest oczywista, trzeba zachęcić ludzi do kupowania najgorzej sprzedających się kasków. A najsłabiej sprzedają się kaski integralne, bez blendy i zapięciem DD, bo są to lekkie i drogie kaski torowe, które w codziennym użytkowaniu słabo się sprawdzają, dlatego autor podejmuje próbę zniechęcenia czytelników do pozostałych rozwiązań. Jak zwykle, jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.<br><hr>Mrozek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Weź kask szczękowy, uderz nim o cokolwiek i zobacz co się stanie... Kiedyś w sklepie w Krakowie ekipa pokazała mi, jak wszystkie szczęki otwierają się od uderzenia o ladę... Więcej badań i testów nie potrzebuję.... Nic się wyłamało, po prostu się otwierał... Wytrzymal tylko taki ze szczęka odwijną do tyłu ale on ważył prawie 2kg, jak dobrze pamiętam. Największą wtopą był najdroższy Shubert.Komentatorzy napisał(a):Rozumiem, że autor robił badania co do tego jak wpływają uderzenia w kask z blendą i bez blendy i po prostu podsumował wyniki tego badania, a nie opisuje tylko to co mu się wydaje. Skoro więcej styropianu oznacza bezpieczniej to czemu kaski nie mają większych rozmiarów ?
Co do otwierania się szczęki to jak rozumiem energia którą pochłonie kask podczas otwierania się szczęki też nie wpływa na bezpieczeństwo ?
Jak dla mnie to jest zbyt skomplikowany proces, żebym go poddawał ocenie - ale autor uznał że może się tego podjąć - dlatego prosiłbym o jakieś dowody tych tez .Tylko nie chodzi mi o otwieranie szczęki kolanem, raczej konkretny wpływ na bezpieczeństwo w trakcie kolizji.
<br><hr>eNgine<br>
Co do EPS, to nie chodzi o jego ilość ale integralną część ze skorupą. Żeby nie pękał jak o coś przydzwonimy, tylko wyhamował naszą głowę. <br><hr>Zawodnik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Brawo dla autora! W końcu, ktoś ze świata dziennikarstwa napisał artykuł pod prąd... Zwykle dziennikarze wymijająco opisują problemy kasków szczękowych, no bo co powiedzą reklamodawcy a tu taki tekst!!! I to na ścigaczu! Ostatni już chciałem Was odlajkować, bo sam marketingowy "shit", a tu taki artykuł! Zajmuję głos, po tym jak udzielałem pomocy po wypadku mojego kolegi, który przydzwonił w bok busa. Miał na głowię drogą szczękę, nie będę pisał marki, bo zaraz usuniecie wpis a wolę, żeby ludzie to przeczytali, bo wszystkie szczęki mają ten sam problem. Szczęka leżała kilka metrów dalej, a twarz Jacka zmasakrowana. Przeżył ale to po dziś ma blizny na brodzie i wardze a przeszedł 2 operacje. W kasku integralnym, raczej nie byłoby takich konsekwencji. Zgadałem się o tym kiedyś w sklepie i ekpia była w temacie i przyznali rację w 100% pokazując jak te kaski się otwierają. Opowiadam to ludziom, ale jak w gazetach piszą, że takie kaski są ok, to ludzie nie chcą słuchać. Często słyszę, jak je****** to i tak pozamiatane. Masakra. <br><hr>Zawodnik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Rozumiem, że autor robił badania co do tego jak wpływają uderzenia w kask z blendą i bez blendy i po prostu podsumował wyniki tego badania, a nie opisuje tylko to co mu się wydaje. Skoro więcej styropianu oznacza bezpieczniej to czemu kaski nie mają większych rozmiarów ?
Co do otwierania się szczęki to jak rozumiem energia którą pochłonie kask podczas otwierania się szczęki też nie wpływa na bezpieczeństwo ?
Jak dla mnie to jest zbyt skomplikowany proces, żebym go poddawał ocenie - ale autor uznał że może się tego podjąć - dlatego prosiłbym o jakieś dowody tych tez .Tylko nie chodzi mi o otwieranie szczęki kolanem, raczej konkretny wpływ na bezpieczeństwo w trakcie kolizji.
<br><hr>eNgine<br>
a i jeszcze jedno... tak, otwarcie szczęki pochłania energię, tylko ile? Jak wylecisz za kierownicę, to opór powietrza też pochłania energię... Widziałem, jak kaski otwierają się od uderzenia o ladę z kilkunast centymetrów...
skoro blenda nie ma negtywnego wpływu na bezpieczeństwo w takcie uderzenia, to dlaczego producenci mający kaski z blendą w ofercie, nie wkładają to moedli sportowcyh blend tylko ciemne szyby? Wszyscy, jak jeden... Przecież w trakcie zawodów, często jedziesz pod słońce a za chwilę masz je za plecami... Nawet nie na torze ale w trakcie TT, nie widziałem odważnego, co założyłby kask z blenda... A tam raz deszcz, raz słońce, raz ciemno i nic nie widać między drzewami... Kiedyś się nad tym zastanawiałem. <br><hr>Zawodnik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Rozumiem, że autor robił badania co do tego jak wpływają uderzenia w kask z blendą i bez blendy i po prostu podsumował wyniki tego badania, a nie opisuje tylko to co mu się wydaje. Skoro więcej styropianu oznacza bezpieczniej to czemu kaski nie mają większych rozmiarów ?
Co do otwierania się szczęki to jak rozumiem energia którą pochłonie kask podczas otwierania się szczęki też nie wpływa na bezpieczeństwo ?
Jak dla mnie to jest zbyt skomplikowany proces, żebym go poddawał ocenie - ale autor uznał że może się tego podjąć - dlatego prosiłbym o jakieś dowody tych tez .Tylko nie chodzi mi o otwieranie szczęki kolanem, raczej konkretny wpływ na bezpieczeństwo w trakcie kolizji.
<br><hr>eNgine<br>
a i jeszcze jedno... tak, otwarcie szczęki pochłania energię, tylko ile? Jak wylecisz za kierownicę, to opór powietrza też pochłania energię... Widziałem, jak kaski otwierają się od uderzenia o ladę z kilkunast centymetrów...
skoro blenda nie ma negtywnego wpływu na bezpieczeństwo w takcie uderzenia, to dlaczego producenci mający kaski z blendą w ofercie, nie wkładają to moedli sportowcyh blend tylko ciemne szyby? Wszyscy, jak jeden... Przecież w trakcie zawodów, często jedziesz pod słońce a za chwilę masz je za plecami... Nawet nie na torze ale w trakcie TT, nie widziałem odważnego, co założyłby kask z blenda... A tam raz deszcz, raz słońce, raz ciemno i nic nie widać między drzewami... Kiedyś się nad tym zastanawiałem. <br><hr>Zawodnik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wróć do gimnazjum, poducz się podstaw języka polskiego i ew. wtedy wróć na forum. To Ciebie nie da się czytać. A dla Autora artykułu - zimne piwko za mądry tekst!<br><hr>ChrisKomentatorzy napisał(a):to prawda z tym, że gunwo prawda. tyle błędów logicznym w tym jakkolwiek to nazwać, że aż boli. Wzięliście typka i zapłaciliście mu od słowa, że wypocił tyle bzdur w jednym temacie ?<br><hr>FiFi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Głupoty piszesz. Aby wypowiadac sie o tym czy cos jest bezpieczne, czy nei trzeba miec twarde dane. Statystyki wypadkow, dane z testow laboratoryjnych, baze danych z typowymi obrazeniami, itd, itp. Nie zmienia tego nawet przypadek twojego kolegi Jacka, bo jego na jego wypadek moglo miec wplyw 1000 czynnikow o ktorych nie masz pojecia. Np. urywajaca sie szczeka MUSIALA przejac czesc energii. A gdyby jej nie przejela to moze ta energia poszlaby w szyje Jacka i dzis Jacek zamiast blizny na brodzie mialby zlamany kregoslup. To tak jak z opowiesciami ze zapinanie pasow jest niebezpieczne bo sie mozna udusic albo splonac w palacym sie samodzie. Bez twardych danych i to w duzej ilosci nie ma zadnych kompetentnych wnioskow. To co powyzej napisal autor to gdybanie i widziamisiowanie czyli kompromitacja z pounktu widzenia rzetelnego redaktora.<br><hr>QbaKomentatorzy napisał(a):Brawo dla autora! W końcu, ktoś ze świata dziennikarstwa napisał artykuł pod prąd... Zwykle dziennikarze wymijająco opisują problemy kasków szczękowych, no bo co powiedzą reklamodawcy a tu taki tekst!!! I to na ścigaczu! Ostatni już chciałem Was odlajkować, bo sam marketingowy "shit", a tu taki artykuł! Zajmuję głos, po tym jak udzielałem pomocy po wypadku mojego kolegi, który przydzwonił w bok busa. Miał na głowię drogą szczękę, nie będę pisał marki, bo zaraz usuniecie wpis a wolę, żeby ludzie to przeczytali, bo wszystkie szczęki mają ten sam problem. Szczęka leżała kilka metrów dalej, a twarz Jacka zmasakrowana. Przeżył ale to po dziś ma blizny na brodzie i wardze a przeszedł 2 operacje. W kasku integralnym, raczej nie byłoby takich konsekwencji. Zgadałem się o tym kiedyś w sklepie i ekpia była w temacie i przyznali rację w 100% pokazując jak te kaski się otwierają. Opowiadam to ludziom, ale jak w gazetach piszą, że takie kaski są ok, to ludzie nie chcą słuchać. Często słyszę, jak je****** to i tak pozamiatane. Masakra. <br><hr>Zawodnik <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości