Motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cego
• Strona 1 z 1
Motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cego
Cześć, mam pytanie od pewnego czasu zacząłem się interesować crossami ale jest jeden problem ma 13 lat i 150 wzrostu i nie wiem jaki model wybrać. Proszę o szybką pomoc
Paweł
Przesunę do offradu tam będziesz miał więcej informacji.
senekkorzenna
Paweł
Przesunę do offradu tam będziesz miał więcej informacji.
senekkorzenna
- Djpawlo
- Świeżak
podstawa to gdzie chcesz tym jezdzic i ile masz kasy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
-
henio12323 - Moderator
Janusz210, ty chyba nie wiesz co piszesz... 13 lat 150cm wzrostu i niech kupi sobie dwusuwową ćwiarę... Inteligentnie.
- kotlet9696
- Świeżak
Również mam problem z wyborem swojego pierwszego moto.
Zaraz 18-stka stuknie i prawie 180 wzrostu.
Jestem nowicjuszką w tym sporcie dlatego myślę że jakaś seta powinna mi wystarczyć.
W okolicy mam bardzo rozmaity teren, małe wąwozy w lesie, podjazdy, duże, małe, bardziej i mniej strome, ogólnie super miejsce dla pasjonatów enduro, których też często tam widuję.
Co do budżetu:
Moto do 4,5 tysiąca, oczywiście nie drogie w eksploatacji.
3 max 4 tysiące tysiące rocznie mogłabym w moto władować.
Ktoś pomoże?
Zaraz 18-stka stuknie i prawie 180 wzrostu.
Jestem nowicjuszką w tym sporcie dlatego myślę że jakaś seta powinna mi wystarczyć.
W okolicy mam bardzo rozmaity teren, małe wąwozy w lesie, podjazdy, duże, małe, bardziej i mniej strome, ogólnie super miejsce dla pasjonatów enduro, których też często tam widuję.
Co do budżetu:
Moto do 4,5 tysiąca, oczywiście nie drogie w eksploatacji.
3 max 4 tysiące tysiące rocznie mogłabym w moto władować.
Ktoś pomoże?
- MÅ‚oda55
- Świeżak