Zobacz wątek - Czy opłaca się inwestować w GS'a 500 ?
NAS Analytics TAG

Czy opłaca się inwestować w GS'a 500 ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Czy opłaca się inwestować w GS'a 500 ?

Postprzez Lanori » 3/7/2016, 00:59

Witam, zastanawiam się nad tym jaki jest sense ładowania jakichś pieniążków w GS'a boje się, że za rok mi się znudzi i będę przesiadał się na coś większego ? Ma ktoś jakieś doświadczenie z tam związane ? Bo planowałem sporo :?

Obrazek

Obrazek


Czy najlepiej będzie go zostawić w oryginale tak jak jest ? Bo podoba mi się ale strasznie kusi mnie, żeby nie zrobić go "pod siebie" :D Ma to w ogóle sens ?
Lanori
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 17/9/2014, 14:09


Postprzez traveler » 3/7/2016, 06:55

Gratki za ogarnięcie photoshopa :)

Raczej normą jest zmienianie motocykla co 1-2 sezony, rzadziej się trzyma dłużej. Jeśli nie szkoda Tobie zielonych na następny motocykl to warto ;)
FZ6N '09 98HP

brak podpisu.
Avatar użytkownika
traveler
Świeżak
 
Posty: 297
Dołączył(a): 29/6/2015, 17:27
Lokalizacja: BDG


Postprzez DedeRR » 3/7/2016, 08:27

Pomalowanego będzie Ci trudniej go sprzedać. Ja bym zostawił w oryginale, tym bardziej, że jest całkiem ładnie zachowany.
Jak już chcesz coś w nim robić, to zainwestuj w full serwis, jeśli coś jest do zrobienia (luzy, gaźniki, lagi, takie tam).
Jak chcesz coś akcesoryjnego dokupywać, to ten pług i może przewody hamulcowe w stalowym oplocie?
Suzuki GS 500 E
Avatar użytkownika
DedeRR
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 2/5/2015, 00:19
Lokalizacja: Północ

Postprzez Lanori » 3/7/2016, 10:31

Serwis zrobiony właśnie wczoraj, obie gumy również nowe. Moto z 95 więc boje się, czy nie spadnie wartość bo tej całej gimeli :D Z pługiem jest ten problem, że nie mogę tego nigdzie znaleźć (słyszałem, że plastbike.pl miał kiedyś to w swojej ofercie) A oprócz tego chciałem zamówić te chińskie klamki tylko, że niebieskie w takim razie.



Obrazek
Lanori
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 17/9/2014, 14:09

Postprzez Insekt » 3/7/2016, 11:16

Na 95% Ci sie znudzi i bedzie Ci po glowie chodzilo cos wiekszego jesli bedziesz mial hajs, moja opinia.
r6 2001 -----> cbr 1000rr 2014
Avatar użytkownika
Insekt
Świeżak
 
Posty: 393
Dołączył(a): 18/5/2009, 10:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez MisieqMP » 4/7/2016, 14:54

DereRR ma rację, wywalisz kupę kasy na przerobienie i podrasowanie bike'a a kupujący Ci powie że był tak rozprany że musiał zostać pomalowany...

Na własne oczy widziałem jak u znajomego do pomalowanego (przepięknie) areografem choppera wyskoczył gość z miernikiem grubości lakieru i stwierdził że moto chyba było malowane.... No miazga ....
No place, no race - Mick Doohan
Avatar użytkownika
MisieqMP
Świeżak
 
Posty: 201
Dołączył(a): 15/3/2016, 13:33
Lokalizacja: Tarnów/Warszawa

Postprzez Imbachhorn » 16/8/2016, 13:03

Moim zdaniem nie ma sensu,ponieważ władujesz w niego pieniądze na maks 2 sezony po czym odsprzedaż i to z żadnym zyskiem,a tylko n anim stracisz. W oryginale łatwiej będzie Ci odsprzedać to raz,a dwa że naprawdę masz dosyć ładnie zachowany egzemplarz.
Imbachhorn
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16/8/2016, 10:53



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê