Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Ninja 250R i Moriwaki MD250 na Torze...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Ninja 250R i Moriwaki MD250 na Torze...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Ninja 250R i Moriwaki MD250 na Torze...

Postprzez Åšcigacz » 12/5/2016, 13:00

Dyskusja na temat: Ninja 250R i Moriwaki MD250 na Torze Poznań - testujemy maszyny Moto3
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Ninja 250R i Moriwaki MD250 na Torze Poznań - testujemy maszyny Moto3
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 12/5/2016, 13:00

Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński<br><hr>Antoni
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/5/2016, 13:12

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński<br><hr>Antoni<br>
Hej. We wszystkim się w 100% zgadzam. Ponoć są już wstępne rozmowy nt. klasy Supersport 300 w Polsce. Stąd mój zachwyt nad Ninją i w sumie jasny przekaz publikacji. Zawodnika nie braliśmy, bo artykuł w sumie nie jest kierowany do profesjonalistów - oni wiedzą z czym się je Moto3. Co do czasów na Moriwaki to z tego co pamiętam na poziomie 1:59, ale nie jestem pewien. <br><hr>Beavis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/5/2016, 14:36

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński<br><hr>Antoni<br>
Komentatorzy napisał(a):Hej. We wszystkim się w 100% zgadzam. Ponoć są już wstępne rozmowy nt. klasy Supersport 300 w Polsce. Stąd mój zachwyt nad Ninją i w sumie jasny przekaz publikacji. Zawodnika nie braliśmy, bo artykuł w sumie nie jest kierowany do profesjonalistów - oni wiedzą z czym się je Moto3. Co do czasów na Moriwaki to z tego co pamiętam na poziomie 1:59, ale nie jestem pewien. <br><hr>Beavis<br>
Raczej 1:53 a potencjał poniżej 1:50 :)<br><hr>Sil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/5/2016, 22:11

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński<br><hr>Antoni<br>
zbijanie czasów to moła byc kwestia zmiany warunków 2:13:9 niezle ale trzeba pamietac ze waga zawodnika ma duże znaczenie tymbardziej w tak słabychi lekkich motocyklach 50 kgna cbrrobi 2:14 a 120 kg niezejdzie ponizej 2:20<br><hr>m12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/5/2016, 22:11

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński<br><hr>Antoni<br>
zbijanie czasów to moła byc kwestia zmiany warunków 2:13:9 niezle ale trzeba pamietac ze waga zawodnika ma duże znaczenie tymbardziej w tak słabychi lekkich motocyklach 50 kgna cbrrobi 2:14 a 120 kg niezejdzie ponizej 2:20<br><hr>m12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2016, 14:56

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński<br><hr>Antoni<br>
na CBR250 (seryjny silnik), znajomy teraz testował pierwszy raz, było 2:02.<br><hr>Mik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2016, 20:11

Komentatorzy napisał(a):Widzę, że na obu sprzętach czasy w okolicach 2.15. Ile kolega Tomek robi na tym Moriwaki? Mogliście do tych testów wziąć jakiego zawodnika żeby można było porównać ich rzeczywiste osiągi na torze bo 2.15 to lecieliśmy cbr`kami 125 w 2008... We Włoszech, w Australii, w Tajlandii, w Brazylii czy w UK powstają klasy Sport Production 300 4t. Np we Włoszech jest puchar KTM RC 390 i puchar YAMAHY R3 oba te puchary jadą razem, a do klasy dopuszczone są również KAWASAKI NINJA300 i HONDA CBR500 co tworzy świetną klasę. Taki motor chętnie kupi każdy posiadający prawo jazdy A2 więc szansa na większą ilość zawodników. W takiej klasie sam bym chętnie wystartował, bo alternatywą po 125 4t jest 125 2t ale to jest cofanie się(wszędzie już się od tego odchodzi z uwagi na ciągłe remonty silnika oraz spalanie i emisję...), albo moto3, co było by super gdyby nie horrendalne koszta... Przez to w Polsce ta klasa nigdy nie będzie wyrównana ani konkurencyjna co w konsekwencji prowadzi również do tego, że poziom zawodników nie będzie zbyt wysoki. Pamiętam jak w 2004 ruszał puchar cbr125 i czołówka robiła czasy na poziomie 2.21, w połowie sezonu już 2.20 a ktoś nawet 2.19, pod koniec sezonu wszyscy wysokie 2.18 i pojawiło się 2.17. Potem dwa lata przerwy i puchar znowu wrócił, odżył w 2008 gdzie osiągane czasy w połowie sezonu zeszły poniżej 2.17 (cała czołówka leciała regularnie 2.15), a na ostatniej rundzie Wielebski pojechał 2.13.9 (seryjną HONDĄ CBR125!!!)... Tylko wyrównana niezbyt droga klasa pozwoli podnosić umiejętność i trenować do bólu ponieważ ostatecznie to ciężki regularny trening czyni mistrza :D a jak już będziemy mieli stawkę około 30 juniorów w 125 4t i około 30 zawodników w SP300 4t to wtedy można poważnie myśleć o klasie moto3 w polsce. Pozdrawiam Antoni Kupiński<br><hr>Antoni<br>
Komentatorzy napisał(a):na CBR250 (seryjny silnik), znajomy teraz testował pierwszy raz, było 2:02.<br><hr>Mik<br>
a jakie miał opony wgl jakie sa opony w moto3? <br><hr>m12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2016, 11:35

Dla miłośników małych pojemności polecam dobrze przygotowaną Aprilię RS 125 która w Poznaniu robiła w zeszłym roku 1.56 ;)

<a href="http://allegro.pl/aprilia-rs-125-mocna-35km-wersja-torowa-drogowa-i6230810173.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://allegro.pl/aprilia-rs-125-mocna-35km-wersja-torowa-drogowa-i6230810173.html</a>

<br><hr>Daniel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê