Przełożenia KTM sx 250.
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Przełożenia KTM sx 250.
Witam, jestem tu nowy więc jeśli zamieściłem temat w złym dziale etc. to proszę o wyrozumiałość
Moje pytanie, czy do KTM-a sx 250 z 2002r. będą pasowały zębatki: tył 53 lub 54 zęby, przód 14 zębów i łańcuch. Zależy mi na delikatnym zwiększeniu przyspieszenia.
Moje pytanie, czy do KTM-a sx 250 z 2002r. będą pasowały zębatki: tył 53 lub 54 zęby, przód 14 zębów i łańcuch. Zależy mi na delikatnym zwiększeniu przyspieszenia.
- Kateemista
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 18/4/2016, 22:02
- Lokalizacja: Oświęcim
przyspieszenia ? takie motocykle jak chcą przyspieszenia to wystarczy że dodaje sie gazu. moze silnik trup i nie jedzie.
po 2 zębatka duza zębatka z przodu i tyłu sie "znosi" jak chcesz to daj mniej zebów z przodu i wiecej z tyłu. ale 53-54 zęby to chyba nie widziałem takich zębatek
standardowe przełozenie zapewne to jakies 13 na 52 zeby.
po 2 zębatka duza zębatka z przodu i tyłu sie "znosi" jak chcesz to daj mniej zebów z przodu i wiecej z tyłu. ale 53-54 zęby to chyba nie widziałem takich zębatek
standardowe przełozenie zapewne to jakies 13 na 52 zeby.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Nie nie, silnik jest zdrowy ale pomyślałem żeby coś zmienić gdy będe juz wymieniał napęd. Wiem, że duża przód i duą tył się znosi, ale do mojego KTM 14 zębów przód to seryjnie było montowane. A przeczytałem na forum, że im mniejsza zębatka z przodu to się łańcuch szybciej zużywa i naciąga, ponieważ jest mniejsza i robi wiecęcej obrotów. Czy to prawda? Moto ma baardzo dużego kopa ale pomyślałem, że może mieć jeszcze większego.
- Kateemista
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 18/4/2016, 22:02
- Lokalizacja: Oświęcim
No mój też ciagle gubi trakcje, ale pomyślalem że może być jeszcze zrywniejszy. Ale chyba nie ma co kombinowac kupię 14 przód i 52 tył i zobaczymy
A kupował ktoś napęd w firmie: dixerparts ?? Dorabiają zębatki na zamówinie, podobno bardzo trwałe i czołowi zawodnicy stunt,
croos zaopatrujÄ… sie u nich. nie wiem czy to prawda czy tylko chwyt marketingowy
A kupował ktoś napęd w firmie: dixerparts ?? Dorabiają zębatki na zamówinie, podobno bardzo trwałe i czołowi zawodnicy stunt,
croos zaopatrujÄ… sie u nich. nie wiem czy to prawda czy tylko chwyt marketingowy
- Kateemista
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 18/4/2016, 22:02
- Lokalizacja: Oświęcim
tak im mniejsza z przodu tym sie łancuch i zębatka szybciej zuzywa..
co do kopa - odczucia po tak drastycznej zmianie mogą byc wręcz przeciwne. fakt bedzie mocny, ale biegami bedziesz musiał mocno mielic - i bedziesz jeździc wolniej, obroty beda mało uzyteczne. nie o to chodzi za bardzo.
stunterzy muszą sie gdzies zaopatrywać bo nikt nie robi fabrycznie zebatek po nie wiem ile zębów oni maja 80 ?
crossowe na pewno nikt nie uzywa czegos takiego. chcesz tanie dobre ? kup grosskopfa stalowego, koło 100 zł kosztuje i jest dosyc pancerny.
co do kopa - odczucia po tak drastycznej zmianie mogą byc wręcz przeciwne. fakt bedzie mocny, ale biegami bedziesz musiał mocno mielic - i bedziesz jeździc wolniej, obroty beda mało uzyteczne. nie o to chodzi za bardzo.
stunterzy muszą sie gdzies zaopatrywać bo nikt nie robi fabrycznie zebatek po nie wiem ile zębów oni maja 80 ?
crossowe na pewno nikt nie uzywa czegos takiego. chcesz tanie dobre ? kup grosskopfa stalowego, koło 100 zł kosztuje i jest dosyc pancerny.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Rozumiem, znaczy teraz zdecydowałem, że założę 14 przód i 52 tył więc to nie będzie drastyczna zmiana bo obecnie mam
14 & 51. Nie chcÄ™ tanie dobre, tylko dobre hehe
No właśnie jak mi zrobili wycenę to za - 14z + 53z zębatki stalowe + łańcuch DID 520 VX2 = 444 zł więc cena podobna jak za zestaw z zębatkami supersprox, a do tego jeszcze nie wiadomo jak z trwałością ich wyrobów.
A w ogóle w jaki łańcuch celować, X ringowy czy bez oringowy? Chodzi mi żeby jak najdłużej wytrzymał.
14 & 51. Nie chcÄ™ tanie dobre, tylko dobre hehe
No właśnie jak mi zrobili wycenę to za - 14z + 53z zębatki stalowe + łańcuch DID 520 VX2 = 444 zł więc cena podobna jak za zestaw z zębatkami supersprox, a do tego jeszcze nie wiadomo jak z trwałością ich wyrobów.
A w ogóle w jaki łańcuch celować, X ringowy czy bez oringowy? Chodzi mi żeby jak najdłużej wytrzymał.
- Kateemista
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 18/4/2016, 22:02
- Lokalizacja: Oświęcim
xring wytrzyma zawsze najdłuzej, tylko trzeba o niego dbać, ale taki vx2 wytrzymuje długo, nawet naciągać za często nie trzeba
bezoringowy kosztuje z 2-3 X mniej, ma mniejsze opory toczenia, ( wiec czuc wieksza moc na kole ) ale potrafi sie na jednym wyjeździe wyciągnąć dosyc mocno, dzwoni, dostaje szybko luzów i co chwila trzeba go wymieniać. wychodzi troche drozej ale zawodnicy często na takich smigaja zwłaszcza w małych pojemnosciach.
bezoringowy kosztuje z 2-3 X mniej, ma mniejsze opory toczenia, ( wiec czuc wieksza moc na kole ) ale potrafi sie na jednym wyjeździe wyciągnąć dosyc mocno, dzwoni, dostaje szybko luzów i co chwila trzeba go wymieniać. wychodzi troche drozej ale zawodnicy często na takich smigaja zwłaszcza w małych pojemnosciach.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Aha spoko, czyli kupuje x rin. A co do łańcucha to brać tego vx2 czy są jakieś inne tej samej jakości?
- Kateemista
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 18/4/2016, 22:02
- Lokalizacja: Oświęcim
kazda firma ma rózne łancuchy - tak jak firmy samochodowe maja rózne modele - rózne segmenty
vx2 to jeden z wyzszych modeli, lepszy jest VT2, najlepszy vxzm czy jakośtak
jest jeszcze RK x ringowy - cena podobna wytrzymałość też, tylko dida jakby łatwiej dostać. generalnie vx2 najlepszy ma stosunek ceny do jakosci, vt2 jest niewiele wytrzymalszy - chociaz jest lżejszy... ale kosztuje duzo wiecej.
vx2 to jeden z wyzszych modeli, lepszy jest VT2, najlepszy vxzm czy jakośtak
jest jeszcze RK x ringowy - cena podobna wytrzymałość też, tylko dida jakby łatwiej dostać. generalnie vx2 najlepszy ma stosunek ceny do jakosci, vt2 jest niewiele wytrzymalszy - chociaz jest lżejszy... ale kosztuje duzo wiecej.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- Kateemista
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 18/4/2016, 22:02
- Lokalizacja: Oświęcim
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość