Zobacz wÄ…tek - tuning simson sr50 pytania.
NAS Analytics TAG

tuning simson sr50 pytania.

i inne małe pojemności
_________

tuning simson sr50 pytania.

Postprzez teka2 » 15/9/2007, 16:04

Jestem nowym urzytkownikiem i mam pytanie. Witam. Mam simsona sr. Chcial bym go poddac tuningowi tylko nie wiem jak i co. Mozecie poradzic mi co mam kupic i jak zrobic zeby mial wiecej sily lub/i v-max. ? i czy drogi jest taki tuning i czy mozna go dokonac domowymi sposobami(tzn samemu w domu)? Chcial bym wstawic cylinder 70 ccm ale slyszalem ze silnik dlugo nie pochodzi na nim wogole na wiekszych od 50ccm czy to prawda ?? remont mial robiony moj simek 4 lata temu (brat robil) silnik ma jeszcze zdrowy ale chce zeby byl lepszy mial moc i v-max zapalic gume podrzucic go na kolo... Prosze was o pomoc.
teka2
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15/9/2007, 16:01


Postprzez Marian1992 » 15/9/2007, 19:29

Cylinder 70/4 głowica do 70 tłok tez 70/4 wał z wypełniaczami łożyska na wale C3 gaźnik amal 19 tłumik AOA1 i powinno byc dobrze :twisted:. A jak coś jeszcze nie wiesz to wejdź na simsony.net i poszukaj :!: to napewno znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania :D
Marian1992
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/7/2007, 16:00
Lokalizacja: Osiek k\Oświęcimia


Postprzez pawlak200192 » 15/9/2007, 20:34

Do 70 trzeba kartery rozwiercac lub wymienic na kartery od silnika 70cc.
Lepiej kupic 60 kilku kanałową od tego kolesia z Częstochowy (dla nie wtajemniczonych koles przeabia org. niemieckie cylindry na 5, a nawet 6 kanałowe nie moge znalesc linka do strony < jak znajde to zamieszcze)
łozyska c3 SKF, wał z wypełniaczami, gaznik AMAL, wybebesz lekko wydech
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Marian1992 » 15/9/2007, 21:34

To jest gg 6830001 jednego gościa co przerabia cylindry bardzo dobrze jest z Bielska Podlaskiego. pawlak200192 masz racje trzeba rozwiertac kartery ale tylko 3 milimetry albo coś koło tego i jak zawiezie kartery do jakiegoś tokaża to mu to zrobi za flaszkę dobrej wódki :twisted:
Marian1992
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/7/2007, 16:00
Lokalizacja: Osiek k\Oświęcimia

Postprzez pawlak200192 » 15/9/2007, 22:01

to juz lepiej dac mu 10-15 zł i kupic za reszte sobie piwo, do lepszego nastroju przy grzebaniu w silniku :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Marian1992 » 15/9/2007, 22:05

Może byc i tak :D :twisted:
Marian1992
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24/7/2007, 16:00
Lokalizacja: Osiek k\Oświęcimia

Postprzez maatiaas » 15/9/2007, 23:44

po hooy grzebać w simsonie. lepiej go sprzedaj i kup sobie jakąś japońską 80 i jestem pewien że lepiej będzie jechała od tego przerobionego simsona!! Czyż nie mam racji??
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez maczo1232 » 16/9/2007, 09:26

Powiem ci kolego po co masz dac te flaszke jak sam mozesz to zrobic sam to robilem co prawda 3 godziny pilnikiem :P a co byla by flaszka i satysfakcja ze sam zrobiles to byla by :)
maczo1232
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 20/7/2007, 16:25
Lokalizacja: Åšroda Wielkopolska

Postprzez michael » 16/9/2007, 12:08

w końcu ktoś poważny, brawo maatiaas. na cholere niszczyć ładny już w sumie zabytkowy sprzęt. kup 80 albo 125 i bez tuningu będizesz miał zabawy więcej. z gówna tortu nie ulepisz. nie psuj tego co innym może się kiedyś przydać!
ps. jakaś paranoja z tym zwiększaniem mocy w kiblach i starych motorowerach... poczekajcie na prawko, kupcie motocykl i nie będzie problemów takich...
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez pawlak200192 » 16/9/2007, 15:19

maczo1232 napisał(a):Powiem ci kolego po co masz dac te flaszke jak sam mozesz to zrobic sam to robilem co prawda 3 godziny pilnikiem :P a co byla by flaszka i satysfakcja ze sam zrobiles to byla by :)


tak sam wyszlifowałes pilnikiem o 3mm :lol: do tokarza daje sie to po to zeby zrobił to precyzyjnie i zeby cylinder wszedł jak najlepiej i nie miałluzów potem sie idealnie dopasowywuje kanały płuczące i uszczelke :!:

co do japonca- to fajna sprawa dobre osiągi i mała awaryjnosc ale drogie częsci odczyłem to jak miałem honde i stwierdzam ze wole jechac o 10 km mniej i miec tansze częsci :D
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê