Honda cr 125 pluje olejem razem z wodÄ…
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Honda cr 125 pluje olejem razem z wodÄ…
Witam.
Od niedawna jestem posiadaczem Hondy Cr 125 z 1997r. Po kupnie przejechałem się nią kawałek, a odpalając ja dziś po wyłączeniu ssania gaśnie oraz strasznie pluje z tłumika mieszanką oleju i płynu z chłodnicy. Jaka może być tego przyczyna ? Czyżby pierścienie do wymiany czy może jakaś uszczelka pod cylindrem. Nie znam się na mechanice silników 2t więc zwracam się o pomoc do was.
Jeśli w zakładaniu tego postu popełniłem jakiś błąd to serdecznie przepraszam ale jestem nowym użytkownikiem tego portalu.
czytałeś regulamin
przesuwam
senekkorzenna
Od niedawna jestem posiadaczem Hondy Cr 125 z 1997r. Po kupnie przejechałem się nią kawałek, a odpalając ja dziś po wyłączeniu ssania gaśnie oraz strasznie pluje z tłumika mieszanką oleju i płynu z chłodnicy. Jaka może być tego przyczyna ? Czyżby pierścienie do wymiany czy może jakaś uszczelka pod cylindrem. Nie znam się na mechanice silników 2t więc zwracam się o pomoc do was.
Jeśli w zakładaniu tego postu popełniłem jakiś błąd to serdecznie przepraszam ale jestem nowym użytkownikiem tego portalu.
czytałeś regulamin
przesuwam
senekkorzenna
- Maciej2310
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/4/2016, 18:13
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Przepaliłeś uszczelkę pod głowicą. Demontujesz po spuszczeniu płynu, czyścisz powierzchnie, nowa uszczelka plus klucz dynamometryczny i gotowe.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
nie znasz sie w ogóle na mechanice jak tak piszesz
dostaje sie woda na tłok/wał - do wymiany uszczelka pod głowicą albo cylindrem ( tu i tu są kanały wodne)
jest jeszcze mała szansa ( i nie wiem cyz w twoim roczniku tez) ale jest kanał wodny przez kartery i tam tez mógłby puscic ale to bardzo mało prawdopodobne
wiec góra do sciągniecia i oceniamy szkody, jak sie dostała woda na tłok - to duza szansa że oberwał i sie porysował. i korbowód tez na samej wodzie raczej ma słabe smarowanie wiec rozbierz jak najszybciej, zalej łozyska wału ( wszystkie 3) olejem do mieszanki po pare kropel wiekszych, i powymieniaj uszczelki poskładaj ( o ile nie ma juz luzów na wale i tłok sie nadaje jakims cudem ) i jeździj
dostaje sie woda na tłok/wał - do wymiany uszczelka pod głowicą albo cylindrem ( tu i tu są kanały wodne)
jest jeszcze mała szansa ( i nie wiem cyz w twoim roczniku tez) ale jest kanał wodny przez kartery i tam tez mógłby puscic ale to bardzo mało prawdopodobne
wiec góra do sciągniecia i oceniamy szkody, jak sie dostała woda na tłok - to duza szansa że oberwał i sie porysował. i korbowód tez na samej wodzie raczej ma słabe smarowanie wiec rozbierz jak najszybciej, zalej łozyska wału ( wszystkie 3) olejem do mieszanki po pare kropel wiekszych, i powymieniaj uszczelki poskładaj ( o ile nie ma juz luzów na wale i tłok sie nadaje jakims cudem ) i jeździj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Okej, rozbiorę i zobaczę. Dzięki za pomoc i henio12323, tak, masz rację. Nie znam się na mechanice
- Maciej2310
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/4/2016, 18:13
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości