Zobacz wątek - Husqvarna WR 250 dużo pali (?)
NAS Analytics TAG

Husqvarna WR 250 dużo pali (?)

Enduro, Cross
_________

Husqvarna WR 250 dużo pali (?)

Postprzez braaaap » 20/3/2016, 14:53

Cześć :wink:

Od pewnego czasu stałem się posiadaczem tego oto Motocykla ,Husqvarna WR 250 2t bo o niej tu mowa.
Jednak że nie pokoi mnie jedna rzecz ,spalanie. Tak wiem ,wiem , 2t lubi wypić ale myślę że u mnie to jest troszkę za dużo :D
Podczas dzisiejszej jazdy na odległości ok 30-35km po leśnicy drogach i bez większego piłowania wciągnęła ok 5l :(
Czyli na 100 km wychodziło by coś rzędu 15-18l
Czy takie spalanie to norma ? Tym bardzie że to wersja enduro więc sam już nie wiem :?:

Z góry dzięki za podpowiedzi :P
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra


Postprzez henio12323 » 20/3/2016, 20:51

kwestia na jakich obrotach jeździłes, jak ostrzej z manetką to norma :P

z wydechu nie cieknie niespalone paliwo ? jaki kolor swiecy ? poobserwuj tez czy przelewami gaźnika nie wywala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez braaaap » 20/3/2016, 21:04

Powiem tak , co do obrotów dzisiejszej jazdy to w większości było to pyrkanie ,raz na jakiś czas tylko odrecalem ;) ale starałem się jak najzadziej gdyż nie widziało mi się pchać jej do domu :D

Paliwa nie spalonego raczej nie wywala a co do koloru świecy to przyznam że jeszcze tam nie zgaladalem ;) jutro sprawdze i napisze jak wygląda :)
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 20/3/2016, 21:12

ja jak pyrkam to pali przyzwoicie, ale mi pali z 10-12 na setke moze więcej przy srednio ostrym przelocie. liczone mocno pobieżnie. tylko ze duzo nowsze moto, wszystko lepiej spasowane itp itd.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez braaaap » 21/3/2016, 13:31

Rozumiem :)
Więc tak sprawdzalem świece ,skręcona jest jakaś samochodowa (WR kupiona na jakimś wygnajewie więc to wszystko wyjaśnia :)
Kolor nie jest zadowalający zbytnio jest cała czarna (mieszanka 1:40 motul 800)
(Jpg. Åšwiecy <a href=http://zapodaj.net/ca27e1a707eed.jpg.html>IMAG0154.jpg</a>)
Na dniach kupię jakąś dobrą świece
Ale w między czasie jest jeszcze jedna kwestia ,mianowicie (gaźnik mikuni TMX) i już sam trochę zgupialem która srubka jest ta od mieszanki ,a która jest ta od obrotów (ta mała mosiężna czy ta na nakrętkę kontrujaca nr 8 ) ? <a href=http://zapodaj.net/af5d987f70949.jpg.html>Screenshot_2016-03-21-13-20-24-328.jpeg</a>
<a href=http://zapodaj.net/6000fa7d76c94.jpg.html>Screenshot_2016-03-21-13-19-27-331.jpeg</a>
Jak sprawdzalem to ta mała mosiężna przy kruccu była wkrecona na +/- 1,3obrotu. :)
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 21/3/2016, 22:46

ta z kontrą jest od obrotów - wyraźnie idzie w strone przepuystnicy a srubą od wolnych obrotów zawsze sie mechanicznie podnosi przepustnice po prostu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez braaaap » 22/3/2016, 15:12

Mhmm rozumiem ;) a czy na odpowiednią regulację mieszanki jest jakaś zasada? Np ile obrotu wkręcić lub wykrecic? Szukalem w googlach i nic ciekawego nie znalazłem :roll:
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 22/3/2016, 23:50

nie ma zasady. chyba ze masz nowy motocykl i opisaną tabelke, a w takim zabytku to praktycznie w ciemno mozna powiedziec że zadne serwisowe opcje nie wchodza w gre. w serwisówce jest na pewno wzmianka ile obrotów wykręcić, ale to sie tyczy raz ze nowego motocykla, dwa że to jest dla starszego opcja od którego motocykl powinien odpalać bez problemów wiekszych - a dopiero od tego punktu powinna sie zacząc regulacja własciwa - którąsie robi samemu bez zadnych schematów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez braaaap » 23/3/2016, 12:34

Oj tam zabytek ,bywały starsze :lol: :P :roll: :D

Wielkie dzięki za wskazówki ,w piątek się z tym pobawię :wink:
Four Stroke Power ! :-)

Husaberg fe 501

&

Mz Etz 251
Avatar użytkownika
braaaap
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 25/11/2014, 12:19
Lokalizacja: Zielona Góra



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê