Zobacz wÄ…tek - <i>[Honda CB500F]</i> Honda CB500F 2016 - 100% motocykla w...
NAS Analytics TAG

[Honda CB500F] Honda CB500F 2016 - 100% motocykla w...

Komentarze użytkowników
_________

[Honda CB500F] Honda CB500F 2016 - 100% motocykla w..

Postprzez Åšcigacz » 16/3/2016, 16:16

Dyskusja na temat: Honda CB500F 2016 - 100% motocykla w motocyklu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CB500F 2016 - 100% motocykla w motocyklu
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 16/3/2016, 16:16

"Gdyby nowa CB jutro stanęła w moim garażu, prawdopodobnie nigdy więcej nie potrzebowałbym innego motocykla." - i to jest poważna witryna o motocyklach? Cebula jest fajna do jeżdżenia na krótkie trasy. Na wypad w dwie osoby na Gibraltar raczej się nie nadaje. :)<br><hr>LOL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 00:00

Komentatorzy napisał(a):"Gdyby nowa CB jutro stanęła w moim garażu, prawdopodobnie nigdy więcej nie potrzebowałbym innego motocykla." - i to jest poważna witryna o motocyklach? Cebula jest fajna do jeżdżenia na krótkie trasy. Na wypad w dwie osoby na Gibraltar raczej się nie nadaje. :)<br><hr>LOL<br>
dlaczego ?<br><hr>Pzd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 08:42

Limonkowy nie lemonkowy :)<br><hr>szatan667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 09:20

Komentatorzy napisał(a):"Gdyby nowa CB jutro stanęła w moim garażu, prawdopodobnie nigdy więcej nie potrzebowałbym innego motocykla." - i to jest poważna witryna o motocyklach? Cebula jest fajna do jeżdżenia na krótkie trasy. Na wypad w dwie osoby na Gibraltar raczej się nie nadaje. :)<br><hr>LOL<br>
Mozna i na Gibraltar, szczegolnie jesli sie oleje nudne autostrady, ale nie w tym rzecz. Nowa CB jest swietna uzytkowo i zdroworozsadkowo, ale brak chocby odrobiny bezsensownego szalenstwa spowoduje, ze wiekszosc uzytkownikow po tym jak minie pierwsza radosc z zakupu, bedzie stopniowo coraz bardziej uswiadamiac sobie fakt posiadania w garazu dwukolowego odpowiednika Opla Astry 1.6. Nie ma w tym nic zlego, ale jesli ktos jest entuzjasta, a nie jedynie uzytkownikiem motoryzacji, to z czasem mu to przestanie wystarczac.<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 10:26

Dlaczego? Tlumaczenie emocji jest mozliwe, ale brzmi malo wiarygodnie. Najlepiej pokazuje to rynek klasykow. Czas odsiewa to co sie zwyczajnie dewaluuje, od tego co wyjatkowe. Z wielkoseryjnych i pragmatycznych pojazdow pozostaja jedynie te przelomowe, jak VW Garbus, czy Honda Cub. Reszta pozadanych przez kolekcjonerow sprzetow seryjnych to niekoniecznie sensowne, ale w jakis sposob wspaniale i wyjatkowe konstrukcje: szesciogarowy CBX 1000, GSXR Slingshot, kopany "brytyjski" SRX 600, prawdziwa Katana 1100, V-Max, przelomowy CB 750 itd. Malo kto pragnie XS 400, GS 500 E, GSX-F 600 imbryka, chociac to uzytkowo byly i w gruncie rzeczy nadal sa bardzo fajne motocykle. W ten sam sposob postrzegam nowe CB- fajne, ale za kilkanascie lat wiecej z nich bedzie traktowane jak sprzet AGD, a nie jak obiekt pozadania.<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 10:28

Komentatorzy napisał(a):Dlaczego? Tlumaczenie emocji jest mozliwe, ale brzmi malo wiarygodnie. Najlepiej pokazuje to rynek klasykow. Czas odsiewa to co sie zwyczajnie dewaluuje, od tego co wyjatkowe. Z wielkoseryjnych i pragmatycznych pojazdow pozostaja jedynie te przelomowe, jak VW Garbus, czy Honda Cub. Reszta pozadanych przez kolekcjonerow sprzetow seryjnych to niekoniecznie sensowne, ale w jakis sposob wspaniale i wyjatkowe konstrukcje: szesciogarowy CBX 1000, GSXR Slingshot, kopany "brytyjski" SRX 600, prawdziwa Katana 1100, V-Max, przelomowy CB 750 itd. Malo kto pragnie XS 400, GS 500 E, GSX-F 600 imbryka, chociac to uzytkowo byly i w gruncie rzeczy nadal sa bardzo fajne motocykle. W ten sam sposob postrzegam nowe CB- fajne, ale za kilkanascie lat wiecej z nich bedzie traktowane jak sprzet AGD, a nie jak obiekt pozadania.<br><hr>KenLee<br>
Nawiasem mowiac to odpowiedz na post PZD. Poszatkowalo mi watkowanie na tablecie.<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 12:36

Seria cb/r 500 od hondy jest bardzo awaryjna i kiepsko wykonana. Na forach tematycznych wrze.<br><hr>Lel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 13:13

Komentatorzy napisał(a):Seria cb/r 500 od hondy jest bardzo awaryjna i kiepsko wykonana. Na forach tematycznych wrze.<br><hr>Lel<br>
JakiÅ› link do forum ?<br><hr>Suchar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 13:28

Komentatorzy napisał(a):"Gdyby nowa CB jutro stanęła w moim garażu, prawdopodobnie nigdy więcej nie potrzebowałbym innego motocykla." - i to jest poważna witryna o motocyklach? Cebula jest fajna do jeżdżenia na krótkie trasy. Na wypad w dwie osoby na Gibraltar raczej się nie nadaje. :)<br><hr>LOL<br>
Komentatorzy napisał(a):Mozna i na Gibraltar, szczegolnie jesli sie oleje nudne autostrady, ale nie w tym rzecz. Nowa CB jest swietna uzytkowo i zdroworozsadkowo, ale brak chocby odrobiny bezsensownego szalenstwa spowoduje, ze wiekszosc uzytkownikow po tym jak minie pierwsza radosc z zakupu, bedzie stopniowo coraz bardziej uswiadamiac sobie fakt posiadania w garazu dwukolowego odpowiednika Opla Astry 1.6. Nie ma w tym nic zlego, ale jesli ktos jest entuzjasta, a nie jedynie uzytkownikiem motoryzacji, to z czasem mu to przestanie wystarczac.<br><hr>KenLee<br>
Zdecydowanie nie jest to klasyk, cb500f jeżdżę juz 2 sezon nie widzę problemu z zabawa w turystykę na tym sprzecie , mój rekord to ok 600 km , jest wygodnie puszki objeżdża się bardzo lekko niskie spalanie zawsze cieszy. Jesli chodzi o moc tej zawsze malo tylko warto się zastanowić czy za troche lepsza dynamikę warto płacić ok 60,000 zł za nowy sprzet , jest to rzeczywiście kwestia zjawki , dla swiezych użytkowników jest to sprzęt świetny może cieszyć dlugo (zdaniem moim jako użytkownika :) )<br><hr>Pzd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 14:50

Komentatorzy napisał(a):Seria cb/r 500 od hondy jest bardzo awaryjna i kiepsko wykonana. Na forach tematycznych wrze.<br><hr>Lel<br>
No niestety. Też o tym słyszałem apropos CBR650. To jest efekt cięcia kosztów i przenoszenia produkcji z Japoni do np. tj. w przypadku CBR650 Tajlandii.
Honda rozmienia na drobne swojÄ… markÄ™. Szkoda.
Yamaha pokazała, że można zrobić dobry sprzęt w dobrej cenie i na dodatek w Japoni!!! Mówię o MT-07. Czyli da się.<br><hr>olos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 15:03

A ja nie rozumiem podejścia Hondy. Kiedyś skrót CBR zobowiązywał do czegoś i coś za tym stało. Dzisiaj CBR ma 125 do 1000 ccm z czego tylko te 600 w zwyż coś sobą reprezentują. CBR500?? Ten sam motocykl co CB500F tylko że "sportowy". Miałem okazję się tym przejechać - owszem fajny motorek do kręcenia się ale sportu to w nim tyle co w hulajnodze. Kolega na XJ6 objeżdżał mnie jak chciał z każdej strony, chociaż to nie sportowy motocykl o niewiele większej pojemności. Albo taka teraz moda na "300" supersport typu R3 itp. Zaraz się odezwą zwolennicy tych sprzętów, że nie każdy ma ochotę zapier... ile się da po torze. Ok. To po co kupuje "sporta"??<br><hr>olos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 15:49

Komentatorzy napisał(a):A ja nie rozumiem podejścia Hondy. Kiedyś skrót CBR zobowiązywał do czegoś i coś za tym stało. Dzisiaj CBR ma 125 do 1000 ccm z czego tylko te 600 w zwyż coś sobą reprezentują. CBR500?? Ten sam motocykl co CB500F tylko że "sportowy". Miałem okazję się tym przejechać - owszem fajny motorek do kręcenia się ale sportu to w nim tyle co w hulajnodze. Kolega na XJ6 objeżdżał mnie jak chciał z każdej strony, chociaż to nie sportowy motocykl o niewiele większej pojemności. Albo taka teraz moda na "300" supersport typu R3 itp. Zaraz się odezwą zwolennicy tych sprzętów, że nie każdy ma ochotę zapier... ile się da po torze. Ok. To po co kupuje "sporta"??<br><hr>olos<br>
Zasada jest prosta: nawet kupujac tania 250 mozesz powiedziec "jezdze cebrÄ…". Analogicznie do smartfonow Samsunga- masz Galaxy jak w reklamach, tyle ze nie S7 tylko Advance- a to nawet lepiej brzmi. A po co sie kupuje sporta? Najczesciej zwyczajne dlatego ze sie podoba. Ideologie na wlasny uzytek wiekszosc uzytkownikow dorabia sobie pozniej. I nie ma w tym nic zlego, niemniej warto zrozumiec ten mechanizm. Ci ktorzy na serio potrzebuja sportow nie placa OC i woza je na przyczepach.<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 17:11

Komentatorzy napisał(a):"Gdyby nowa CB jutro stanęła w moim garażu, prawdopodobnie nigdy więcej nie potrzebowałbym innego motocykla." - i to jest poważna witryna o motocyklach? Cebula jest fajna do jeżdżenia na krótkie trasy. Na wypad w dwie osoby na Gibraltar raczej się nie nadaje. :)<br><hr>LOL<br>
Komentatorzy napisał(a):Mozna i na Gibraltar, szczegolnie jesli sie oleje nudne autostrady, ale nie w tym rzecz. Nowa CB jest swietna uzytkowo i zdroworozsadkowo, ale brak chocby odrobiny bezsensownego szalenstwa spowoduje, ze wiekszosc uzytkownikow po tym jak minie pierwsza radosc z zakupu, bedzie stopniowo coraz bardziej uswiadamiac sobie fakt posiadania w garazu dwukolowego odpowiednika Opla Astry 1.6. Nie ma w tym nic zlego, ale jesli ktos jest entuzjasta, a nie jedynie uzytkownikiem motoryzacji, to z czasem mu to przestanie wystarczac.<br><hr>KenLee<br>
Czyli jeśli podoba mi się coś słabszego od SBK to już nie jestem entuzjastą? Idąc tym tokiem wszyscy szalejący po lasach na 2T nie są entuzjastami tylko użytkownikami motoryzacji bo mają maszyny poniżej 50 KM.<br><hr>Patryk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 17:17

Komentatorzy napisał(a):A ja nie rozumiem podejścia Hondy. Kiedyś skrót CBR zobowiązywał do czegoś i coś za tym stało. Dzisiaj CBR ma 125 do 1000 ccm z czego tylko te 600 w zwyż coś sobą reprezentują. CBR500?? Ten sam motocykl co CB500F tylko że "sportowy". Miałem okazję się tym przejechać - owszem fajny motorek do kręcenia się ale sportu to w nim tyle co w hulajnodze. Kolega na XJ6 objeżdżał mnie jak chciał z każdej strony, chociaż to nie sportowy motocykl o niewiele większej pojemności. Albo taka teraz moda na "300" supersport typu R3 itp. Zaraz się odezwą zwolennicy tych sprzętów, że nie każdy ma ochotę zapier... ile się da po torze. Ok. To po co kupuje "sporta"??<br><hr>olos<br>
To tak samo jak z serią M od BMW i AMG od Mercedesa. Kiedyś to był sprzęt naprawdę sportowy, ale prawdziwą kasę kosi się kiedy każdy może być wyjątkowy. Najlepiej tanio. Dlatego mamy "sportowe" maszyny o mocy 40 KM. I nie ma w tym oczywiście nic złego, nawet skuter daje radochę, tylko śmiech bierze jak ktoś serio mówi że ma takie sportowe moto :)<br><hr>Patryk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 20:45

Komentatorzy napisał(a):Seria cb/r 500 od hondy jest bardzo awaryjna i kiepsko wykonana. Na forach tematycznych wrze.<br><hr>Lel<br>
Czyżby?<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/3/2016, 21:37

Komentatorzy napisał(a):"Gdyby nowa CB jutro stanęła w moim garażu, prawdopodobnie nigdy więcej nie potrzebowałbym innego motocykla." - i to jest poważna witryna o motocyklach? Cebula jest fajna do jeżdżenia na krótkie trasy. Na wypad w dwie osoby na Gibraltar raczej się nie nadaje. :)<br><hr>LOL<br>
Komentatorzy napisał(a):Mozna i na Gibraltar, szczegolnie jesli sie oleje nudne autostrady, ale nie w tym rzecz. Nowa CB jest swietna uzytkowo i zdroworozsadkowo, ale brak chocby odrobiny bezsensownego szalenstwa spowoduje, ze wiekszosc uzytkownikow po tym jak minie pierwsza radosc z zakupu, bedzie stopniowo coraz bardziej uswiadamiac sobie fakt posiadania w garazu dwukolowego odpowiednika Opla Astry 1.6. Nie ma w tym nic zlego, ale jesli ktos jest entuzjasta, a nie jedynie uzytkownikiem motoryzacji, to z czasem mu to przestanie wystarczac.<br><hr>KenLee<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli jeśli podoba mi się coś słabszego od SBK to już nie jestem entuzjastą? Idąc tym tokiem wszyscy szalejący po lasach na 2T nie są entuzjastami tylko użytkownikami motoryzacji bo mają maszyny poniżej 50 KM.<br><hr>Patryk<br>
Kompletnie nie zrozumiales przekazu. Wyjatkowosc, to nie tylko moc. Pare postow wyzej wymienilem Yamahe SZR 600, ktora nie jest zadnym demonem mocy ani predkosci, ale ma charyzme pieknego cafe racera i powstala w czasach, kiedy nikt takich sprzetow nie robil w serii. I dlatego ma do dzis liczne grono entuzjastow, a Tamiya robi jej model do sklejania. I stalo sie to pomimo, powaznej niedogodnosci uzytkowej, jaka jest brak guzika. Z nowa CB po prostu tak nie bedzie, bo jest fajna, ale jednoczesnie mocno wtórna.<br><hr>KenLee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/3/2016, 00:30

Komentatorzy napisał(a):A ja nie rozumiem podejścia Hondy. Kiedyś skrót CBR zobowiązywał do czegoś i coś za tym stało. Dzisiaj CBR ma 125 do 1000 ccm z czego tylko te 600 w zwyż coś sobą reprezentują. CBR500?? Ten sam motocykl co CB500F tylko że "sportowy". Miałem okazję się tym przejechać - owszem fajny motorek do kręcenia się ale sportu to w nim tyle co w hulajnodze. Kolega na XJ6 objeżdżał mnie jak chciał z każdej strony, chociaż to nie sportowy motocykl o niewiele większej pojemności. Albo taka teraz moda na "300" supersport typu R3 itp. Zaraz się odezwą zwolennicy tych sprzętów, że nie każdy ma ochotę zapier... ile się da po torze. Ok. To po co kupuje "sporta"??<br><hr>olos<br>
Lubie sporty za to jak wyglądają, fajnie się na nich siedzi na krótkim dystansie. Ale litrowej CBR nie kupię mimo, że jak dla mnie jest idealnym moto, po prostu nie chcę tyle mocy, a ta CBR500 byłaby moim targetem gdyby miała 4 cylindry. Małego sporta kupuje się za twardszą zawieche i przede wszystkim wygląd, innych względów nie ma.<br><hr>Krzysiek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/3/2016, 08:32

Komentatorzy napisał(a):Seria cb/r 500 od hondy jest bardzo awaryjna i kiepsko wykonana. Na forach tematycznych wrze.<br><hr>Lel<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakiś link do forum ?<br><hr>Suchar<br>
Wejdź se na pierwsze lepsze amerykańskie i se czytaj. Wystarczy w google wpisać cb cbr 500 forum.<br><hr>Stef
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/3/2016, 13:03

Komentatorzy napisał(a):Seria cb/r 500 od hondy jest bardzo awaryjna i kiepsko wykonana. Na forach tematycznych wrze.<br><hr>Lel<br>
To ja chyba jakiś "lewy" egzemplarz kupiłem - 50kkm w 3 sezony za mną i 0 (słownie: zero) usterek.<br><hr>Stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê