honda pantheon 125 2t wyciek plynu chlodniczego
• Strona 1 z 1
honda pantheon 125 2t wyciek plynu chlodniczego
od paru dni jezdze taka honda, dzis wrocilem z pracy i zobaczylem wyciek plynu od dolu silnika , jest tam maly otworek3-4 mm, plyn wycieka podczas pracy silnika.
szczerze nie mialem wczesniej doczynienia ze skuterami i motocyklami chlodzonymi ciecza,
moze ktos w skrocie doradzi co moze byc awaria za nim zabiore sie za to , co to za rozszczelnienie/
szczerze nie mialem wczesniej doczynienia ze skuterami i motocyklami chlodzonymi ciecza,
moze ktos w skrocie doradzi co moze byc awaria za nim zabiore sie za to , co to za rozszczelnienie/
- niewidzialny78
- Świeżak
jutro zrobie fotke to wstawie, no jasne ze nikt nie jest jasnowidzem ale dzieki za odp, nie mialem czasu tam jeszcze zagladnac ale chyba znajduje sie tam pompa wody
- niewidzialny78
- Świeżak
tak jest racja pompa wody ma duzy luz wiec to to.
wiecie w autach zrobie prawie wszystko , jestem mechanikiem ale skuter to dla mnie cos nowego, nie mialem z tym doczynienia, cholera jak sie zabrac za wymiane tej pompy, lozyska....
wiecie w autach zrobie prawie wszystko , jestem mechanikiem ale skuter to dla mnie cos nowego, nie mialem z tym doczynienia, cholera jak sie zabrac za wymiane tej pompy, lozyska....
- niewidzialny78
- Świeżak
jeżeli pompa jest zewnętrzna to jest to proste po prostu spuszczasz płyn odkręcasz rozbrajasz ją zakładasz nowe łożysko i składasz do kupy tak jak było a jak jest wewnętrzna to trzeba bdz rozebrać silnik ale jeżeli kapie to domyślam się ze zewnętrzna chociaż nie wiem w jaki sposób przez łozysko mogła by kapać chyba że na uszczelaniaczach lecz nwm czy owe są na zewnętrznych musisz sprawdzić poszukać na internecie lub w książce serwisowej skuterka lub sam rozbieraj
- Mp2011
- Świeżak
ok rozebralem to , wymontowalem, lozysko na pompie rozlecialo sie a przy tym uszczelniacz, ale dzieki bardzo za pomoc
- niewidzialny78
- Świeżak
Re: honda pantheon 125 2t wyciek plynu chlodniczego