Zobacz wątek - <i>[KTM 1290 Super Duke GT]</i> KTM 1290 Super Duke GT - Gran Tu
NAS Analytics TAG

[KTM 1290 Super Duke GT] KTM 1290 Super Duke GT - Gran Tu

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 5/3/2016, 22:53

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/3/2016, 10:41

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik<br>
Niby Tony Halik a kretyn...<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/3/2016, 13:54

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):Niby Tony Halik a kretyn...<br><hr>.<br>
Tylko dlatego że prawda w oczy kole? Znam wielu motocyklistów, na prawdę wielu bo pracuję w branży. Na elektronikę krzywią się WYŁĄCZNIE tacy których na nią nie stać. Podobnie zresztą jak na wszystkie inne nowości. Z czasem może się troche odkujesz, to będzie lepiej ;)<br><hr>Tony Halik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2016, 14:16

A mój V-strom pali 3.5 przy oszczędnej jeździe. Tylko jakie to ma znaczenie. Mówimy o motocyklu za 80.000 (z kuframi pewnie tyle będzie). Jak kogoś na taki motocykl stać to chyba zużycie 7-8 litrów przy ostrzejszej jeździe nie będzie dla niego problemem. Chcesz mieć osiągi to musisz za nie płacić zużyciem paliwa - proste. Po przeczytaniu całej tej dyskusji wyciągam wniosek, że najlepszym motocyklem na świecie byłby Bandit z kontrolą trakcji... Czekam jeszcze aż się ujawni fachowiec co powie, że najlepiej kupić Kię bo mniej kosztuje, mniej pali a ma dach.... PS: moje (może i wąskie) horyzonty poszerzyły jedynie posty o oponach i oświetleniu. LWG ! <br><hr>JM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2016, 14:32

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):Niby Tony Halik a kretyn...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko dlatego że prawda w oczy kole? Znam wielu motocyklistów, na prawdę wielu bo pracuję w branży. Na elektronikę krzywią się WYŁĄCZNIE tacy których na nią nie stać. Podobnie zresztą jak na wszystkie inne nowości. Z czasem może się troche odkujesz, to będzie lepiej ;)<br><hr>Tony Halik<br>
@ Tony Halik
Jakbym byl w poblizu, to bym Ci polal, bo madrze prawisz. Sam jezdze Kawasaki, ale jakby mnie bylo stac na takiego Super Duke GT to Kawa idzie w odstawke;) LwG!<br><hr>Kawior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2016, 22:36

Komentatorzy napisał(a):Lovtza a jak te opony Pirelli Angel GT się sprawują. Chce takie załoźyć do CBR 600RR, którą jeżdżę turystycznie i nie mam ochoty zbyt często wymieniać opon. Czasami zdarza mi się ostrzej odwijać, ale droga to przecież nie tor i nie jadę na złamanie karku. Czy do mojej Hondy nadadzą sie opony Pirelli Angel GT przy założeniu, że nie odwiedzam torów wyścigowych?<br><hr>Motorniczy1983<br>
ja mam angel gt w MT01(drugi komplet, wczesniej były angel st) i potwierdzam, świetne! wyjątkowo trwałe opony i co ciekawe - niesamowicie trzymają na mokrym. oczywiście na suchej jezdnie również :D polecam<br><hr>sax
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2016, 14:32

Komentatorzy napisał(a):jestem ciekaw co znaczy duże zużycie paliwa. Mój bandit przy dobrej hłoście potrafił nawet 20 l łyknąć<br><hr>polajgno<br>
Komentatorzy napisał(a):Moja CB1100 (2014) pali przy spokojnej jeździe około 4 litry. Przy takim spalaniu 8 litrów KTMa to sporo ;)<br><hr>SU<br>
A mój skuter pali 1/100 ale co z tego wynika?<br><hr>szatan667
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2016, 16:22

Komentatorzy napisał(a):W życiu nie dałbym tyle kasy za KTM! Albo dopłata do Ducati albo Kawa i za 20 tysiaków wyjeb....... w kosmos wakacje. Jeździłem Z1000SX i jest to fajna maszyna....... a gdyby tak np. Suzuki wreszcie dołożyło kontrolę trakcji do Bandita, nikt by nawet nie rozważał zapłaty 70 tysiaków za sportowo-turystyczny motocykl (-;<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja niestety takiej furmanki pieniędzy nie dał bym za żaden motocykl. Ale nie rozumiem stwierdzenia "...tyle za KTM!" A miałeś kiedyś KTM'a? Oczywiście zgadzam się cena z kosmosu ale marka zacna wiem co mowię mam dwa w garażu - wcześniej miałem i włoskie i japońskei a KTM'a nie zamieniłbym na żaden z nich ,za żadne pieniądze.<br><hr>Darek<br>
Mam tylko 1 pytanie. Jak często coś się Tobie psuje w tych KTM'ach?<br><hr>ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2016, 19:26

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):Niby Tony Halik a kretyn...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko dlatego że prawda w oczy kole? Znam wielu motocyklistów, na prawdę wielu bo pracuję w branży. Na elektronikę krzywią się WYŁĄCZNIE tacy których na nią nie stać. Podobnie zresztą jak na wszystkie inne nowości. Z czasem może się troche odkujesz, to będzie lepiej ;)<br><hr>Tony Halik<br>
Z czasem odkujesz sobie łeb i też będzie lepiej.<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2016, 19:28

Komentatorzy napisał(a):W życiu nie dałbym tyle kasy za KTM! Albo dopłata do Ducati albo Kawa i za 20 tysiaków wyjeb....... w kosmos wakacje. Jeździłem Z1000SX i jest to fajna maszyna....... a gdyby tak np. Suzuki wreszcie dołożyło kontrolę trakcji do Bandita, nikt by nawet nie rozważał zapłaty 70 tysiaków za sportowo-turystyczny motocykl (-;<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja niestety takiej furmanki pieniędzy nie dał bym za żaden motocykl. Ale nie rozumiem stwierdzenia "...tyle za KTM!" A miałeś kiedyś KTM'a? Oczywiście zgadzam się cena z kosmosu ale marka zacna wiem co mowię mam dwa w garażu - wcześniej miałem i włoskie i japońskei a KTM'a nie zamieniłbym na żaden z nich ,za żadne pieniądze.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam tylko 1 pytanie. Jak często coś się Tobie psuje w tych KTM'ach?<br><hr>ja<br>
Dlatego ma 2.<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/3/2016, 22:50

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):Niby Tony Halik a kretyn...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko dlatego że prawda w oczy kole? Znam wielu motocyklistów, na prawdę wielu bo pracuję w branży. Na elektronikę krzywią się WYŁĄCZNIE tacy których na nią nie stać. Podobnie zresztą jak na wszystkie inne nowości. Z czasem może się troche odkujesz, to będzie lepiej ;)<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):Z czasem odkujesz sobie łeb i też będzie lepiej.<br><hr>.<br>
Ale to że cię nie stać nie musi być od razu powodem do aż takiej frustracji! Jeździj na razie Junakiem. Potem przesiądziesz się na GSa 500, a potem opchniesz GSa, pożyczysz 3 koła z Providenta i będzie na Bandita 600 z pierwszych lat produkcji. I żaden, żaden nie będzie miał elektroniki poza układem zapłonowym! :) Głowa do góry!<br><hr>Tony Halik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/3/2016, 06:50

A mnie zastanawia czy ten motocykl jako turystyk ma jakąśjakąś przewagę nad 1190.<br><hr>Vv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/3/2016, 18:28

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):Niby Tony Halik a kretyn...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko dlatego że prawda w oczy kole? Znam wielu motocyklistów, na prawdę wielu bo pracuję w branży. Na elektronikę krzywią się WYŁĄCZNIE tacy których na nią nie stać. Podobnie zresztą jak na wszystkie inne nowości. Z czasem może się troche odkujesz, to będzie lepiej ;)<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):Z czasem odkujesz sobie łeb i też będzie lepiej.<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale to że cię nie stać nie musi być od razu powodem do aż takiej frustracji! Jeździj na razie Junakiem. Potem przesiądziesz się na GSa 500, a potem opchniesz GSa, pożyczysz 3 koła z Providenta i będzie na Bandita 600 z pierwszych lat produkcji. I żaden, żaden nie będzie miał elektroniki poza układem zapłonowym! :) Głowa do góry!<br><hr>Tony Halik<br>
Ciekawa opowieść rodem z gimnazjum.Masz inwencję na poziomie twórców reklam proszku do prania (no chyba, ze ci ktm płaci za wierszówkę to rozumiem...).<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2016, 20:50

Komentatorzy napisał(a):W życiu nie dałbym tyle kasy za KTM! Albo dopłata do Ducati albo Kawa i za 20 tysiaków wyjeb....... w kosmos wakacje. Jeździłem Z1000SX i jest to fajna maszyna....... a gdyby tak np. Suzuki wreszcie dołożyło kontrolę trakcji do Bandita, nikt by nawet nie rozważał zapłaty 70 tysiaków za sportowo-turystyczny motocykl (-;<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja niestety takiej furmanki pieniędzy nie dał bym za żaden motocykl. Ale nie rozumiem stwierdzenia "...tyle za KTM!" A miałeś kiedyś KTM'a? Oczywiście zgadzam się cena z kosmosu ale marka zacna wiem co mowię mam dwa w garażu - wcześniej miałem i włoskie i japońskei a KTM'a nie zamieniłbym na żaden z nich ,za żadne pieniądze.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam tylko 1 pytanie. Jak często coś się Tobie psuje w tych KTM'ach?<br><hr>ja<br>
Niestety Was rozczaruje nic mi się nigdy nie popsuło w KTM'ie! Zdecydowanie częściej w serwisie byłem z moim Suzuki GSR ( też nowy z salonu) oraz Ducati 696 ( z fabryki) słabo trafiliście bo moto kupuje od producenta a nie od kowala!! Miałem Duke 690, Teraz Duke 690 R a syn jeździ na SX 125 nic nigdy nie było!<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2016, 20:56

Komentatorzy napisał(a):W życiu nie dałbym tyle kasy za KTM! Albo dopłata do Ducati albo Kawa i za 20 tysiaków wyjeb....... w kosmos wakacje. Jeździłem Z1000SX i jest to fajna maszyna....... a gdyby tak np. Suzuki wreszcie dołożyło kontrolę trakcji do Bandita, nikt by nawet nie rozważał zapłaty 70 tysiaków za sportowo-turystyczny motocykl (-;<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja niestety takiej furmanki pieniędzy nie dał bym za żaden motocykl. Ale nie rozumiem stwierdzenia "...tyle za KTM!" A miałeś kiedyś KTM'a? Oczywiście zgadzam się cena z kosmosu ale marka zacna wiem co mowię mam dwa w garażu - wcześniej miałem i włoskie i japońskei a KTM'a nie zamieniłbym na żaden z nich ,za żadne pieniądze.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam tylko 1 pytanie. Jak często coś się Tobie psuje w tych KTM'ach?<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Dlatego ma 2.<br><hr>.<br>
Jakaś zazdrość czy co? Jeden na drogę drugi brudas. Chyba że szanowny Pan Goldwingiem lata po torach crossowych ! :-)<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2016, 21:06

Komentatorzy napisał(a):W życiu nie dałbym tyle kasy za KTM! Albo dopłata do Ducati albo Kawa i za 20 tysiaków wyjeb....... w kosmos wakacje. Jeździłem Z1000SX i jest to fajna maszyna....... a gdyby tak np. Suzuki wreszcie dołożyło kontrolę trakcji do Bandita, nikt by nawet nie rozważał zapłaty 70 tysiaków za sportowo-turystyczny motocykl (-;<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja niestety takiej furmanki pieniędzy nie dał bym za żaden motocykl. Ale nie rozumiem stwierdzenia "...tyle za KTM!" A miałeś kiedyś KTM'a? Oczywiście zgadzam się cena z kosmosu ale marka zacna wiem co mowię mam dwa w garażu - wcześniej miałem i włoskie i japońskei a KTM'a nie zamieniłbym na żaden z nich ,za żadne pieniądze.<br><hr>Darek<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam tylko 1 pytanie. Jak często coś się Tobie psuje w tych KTM'ach?<br><hr>ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Dlatego ma 2.<br><hr>.<br>
Zwyczajnie go stać! A Ty masz koło i zbierasz resztę.... Koledzy może ktoś ma zuźyty filtr oleju albo ułamaną klamkę trzeba koledze pomóc w zbieraniu<br><hr>Stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/3/2016, 21:11

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):Niby Tony Halik a kretyn...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko dlatego że prawda w oczy kole? Znam wielu motocyklistów, na prawdę wielu bo pracuję w branży. Na elektronikę krzywią się WYŁĄCZNIE tacy których na nią nie stać. Podobnie zresztą jak na wszystkie inne nowości. Z czasem może się troche odkujesz, to będzie lepiej ;)<br><hr>Tony Halik<br>
Komentatorzy napisał(a):@ Tony Halik
Jakbym byl w poblizu, to bym Ci polal, bo madrze prawisz. Sam jezdze Kawasaki, ale jakby mnie bylo stac na takiego Super Duke GT to Kawa idzie w odstawke;) LwG!<br><hr>Kawior<br>
100% racji ja polewam drugą kolejkę za kolegę frustrata. Proponuje 1% podatku na organizacje pożytku publicznego " frustraci na swoich GS'ach" :-)<br><hr>Darek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/4/2016, 07:05

Komentatorzy napisał(a):Może to i GT , ale tylko na asfalt. A co do ceny to np. GSX 1000 FA kosztuje 30 tyś. mniej...<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):I ma prymitwniejsza kontrole trakcji (bez zyroskopu), 10-letni silnik z Gixxera, ABS jest standardowy, a nie na zakrety, nie posiada systemu kufrow ani jakiejkolwiek fabrycznej mozliwosci przewozu bagazu, nie ma grzanych manet, regulowanego siedzienia/szyby, nie ma systemu doswietlania zakretow, nie ma sprzegla antyhoppingowego, nie ma aktywnego, elektronicznego zawieszenia ani nawet nie ma amortyzatora skretu. Pare dupereli by sie jeszcze znalazlo ;)
Nie zrozum mie zle chlopie, ale KTM to technologia, a Suzuki poskladalo GSXa ze swojego demobilu. I jedno i drugie moto jest na swoj sposob fajne, ale ich porownywanie, to jak stawianie w jednym rzedzie Golfa GTI i Porsche Boxter, osiagi wzglednie podobne ale jest drugie dno:)<br><hr>Kawior<br>
Komentatorzy napisał(a):Czyli mamy same zalety- bez elektronicznego szmelcu i ze starym dobrym silnikiem (szczególnie rozbawił mnie system doświetlania zakrętów, ciekawe ile kosztuje jego ewentualna naprawa /)<br><hr>.<br>
Komentatorzy napisał(a):Mentalność człowieka, który nie kupił nigdy nowego motocykla/samochodu. Co cię interesuje ile będzie kosztowała naprawa? Masz gwarancję, albo po prostu stać cie na naprawienie tego. Założę się, że nigdy nie korzystałeś z tej elektroniki skoro nazywasz ją szmelcem. No i zabawne jest jak próbujesz przekonać tutaj wszystkich że gorsze jest lepsze... pozostawię to bez komentarza.<br><hr>Tony Halik<br>
Nie jestem przekonany, czy dodawanie elektroniki do motocykla w takim wymiarze ma sens. GSX 1000 S jest motocyklem kompletnym, za duże, ale jeszcze rozsądne pieniądze, można pojeździć jak John McGuinnes. Kompletnym turystykiem jest też VStrom, mały, czy duży. Dla mnie to "dzieło" KTM to jak Porsche Cayenne, czy Panamera. Ma sens, ale dla swoistej grupy ludzi. Tak samo jak Audi Q7 TDI z trzema turbosprężarkami, kompresorem, DSG, filtrem cząstek stałych, dwoma akumulatorami i firmowymi dywanikami.<br><hr>karol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/6/2016, 22:19

Komentatorzy napisał(a):Lovtza a jak te opony Pirelli Angel GT się sprawują. Chce takie załoźyć do CBR 600RR, którą jeżdżę turystycznie i nie mam ochoty zbyt często wymieniać opon. Czasami zdarza mi się ostrzej odwijać, ale droga to przecież nie tor i nie jadę na złamanie karku. Czy do mojej Hondy nadadzą sie opony Pirelli Angel GT przy założeniu, że nie odwiedzam torów wyścigowych?<br><hr>Motorniczy1983<br>
Komentatorzy napisał(a):Opony? za******. Osobiście byłem w pozytywnym szoku jak to trzyma na mokrym. Na wilgotnych / przesychających drogach jechaliśmy jak na suchym. Wóz miał 144Nm momentu i aby zamigała lampka kontroli trakcji trzeba było się postarać. Jeśli tylko na półki trafia to co do maszyn testowych (vide ostatnia afera w branży opon samochodowych) to ja nie mam żadnych uwag ;)<br><hr>Lovtza<br>
Miałeś GT czy ST? Ja miałem Angel ST i potwierdzam boskie laczki<br><hr>Drek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr