Kupić czy olać?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kupić czy olać?
Witam.
Panowie jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość.
Mam okazję kupić Gilerę Runner z 2003 roku z przebiegiem równo 4000km. Cena 1600 zł. Widać po niej, że była dosyć aktywnie eksploatowana, więc niewykluczone, że za kilkaset km trzeba będzie remontować. W związku z tym mam dwa pytania:
1. Warto w ogóle się z tym srać? Krótko mówiąc: kupić czy olać?
2. Przy ewentualnym remoncie chciałbym poszerzyć możliwości maszyny. Jaki największy cylinder można wbić w taki mały skuter?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin
Panowie jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość.
Mam okazję kupić Gilerę Runner z 2003 roku z przebiegiem równo 4000km. Cena 1600 zł. Widać po niej, że była dosyć aktywnie eksploatowana, więc niewykluczone, że za kilkaset km trzeba będzie remontować. W związku z tym mam dwa pytania:
1. Warto w ogóle się z tym srać? Krótko mówiąc: kupić czy olać?
2. Przy ewentualnym remoncie chciałbym poszerzyć możliwości maszyny. Jaki największy cylinder można wbić w taki mały skuter?
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin
- godi007
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/1/2016, 19:39
Nadal będzie skuterem.
Ostatnio edytowano 27/4/2016, 13:33 przez agata.aga, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
https://joqu.com.pl/ (otwórz link)
https://www.bi-top.pl/ (otwórz link)
https://marcys-zabawki.pl/ (otwórz link)
https://www.bi-top.pl/ (otwórz link)
https://marcys-zabawki.pl/ (otwórz link)
- agata.aga
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/2/2016, 14:13
bedzie skuter i moze byc i 150ccm.
Problem tylko, czy szanowny pan kierownik ma kategorie A2 (lub B od trzech lat w przypadku 125)
No i do tego yeabunnie sie z papierologia...
Jak dla mnie lepiej (taniej) poszukac od razu czegos 125ccm.
Pamietaj ze nie sama zmiana silnika zyje czlowiek. Cylinder, tlok, glowica.. gaznik... potem HAMULCE trzeba dostosowac do nowych osiagow - niestety to, co sie sprawdza przy 50km/h prz 80km/h to scisniecie tego hamulca moze dac tyle samo co nie dotykanie go wcale.
Wiec jeszcze raz: Koszty porzadnej przerobki przerastaja korzysci.
Problem tylko, czy szanowny pan kierownik ma kategorie A2 (lub B od trzech lat w przypadku 125)
No i do tego yeabunnie sie z papierologia...
Jak dla mnie lepiej (taniej) poszukac od razu czegos 125ccm.
Pamietaj ze nie sama zmiana silnika zyje czlowiek. Cylinder, tlok, glowica.. gaznik... potem HAMULCE trzeba dostosowac do nowych osiagow - niestety to, co sie sprawdza przy 50km/h prz 80km/h to scisniecie tego hamulca moze dac tyle samo co nie dotykanie go wcale.
Wiec jeszcze raz: Koszty porzadnej przerobki przerastaja korzysci.
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Nie kupuj tego, no coś ty, 4k przebieg po dwunastu latach? Niemiec do granicy biegł?
Sprawdź sukienki w stylu rokowym (otwórz link) najmodniejsze tego sezonu!
-
maciejdontski - Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 12/2/2016, 13:02
- Lokalizacja: Gdynia
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość