pierwsze moto
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
pierwsze moto
Cześc mam zamiar kupic moto do 5000zl co polecacie w klasie125.
Mam 16 lat 175cm i 67kg.
Mysle o jezdzie do szkoly w 2 osoby i trasa max to bedzie 70 km.
Utrzymanie mysle ze 200zl miesiecznie.
[/u]
Mam 16 lat 175cm i 67kg.
Mysle o jezdzie do szkoly w 2 osoby i trasa max to bedzie 70 km.
Utrzymanie mysle ze 200zl miesiecznie.
[/u]
- kroczkardos
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/6/2015, 18:53
- Lokalizacja: rybnik
Dobry rower.
Przy podanym przebiegu, to za bardzo Cię nawet na paliwo nie będzie stać, jak chcesz 2 stówy na miesiąc tylko wydawać. Średnio kopcą koło 3 litró 125-tki, czyli doliczając dodatkowe przejazdy jakieś 60litrów miesięcznie, co już Ci daje koło 2 i pół stówy.
Przy podanym przebiegu, to za bardzo Cię nawet na paliwo nie będzie stać, jak chcesz 2 stówy na miesiąc tylko wydawać. Średnio kopcą koło 3 litró 125-tki, czyli doliczając dodatkowe przejazdy jakieś 60litrów miesięcznie, co już Ci daje koło 2 i pół stówy.
Daytona, MW, GT... byle latało .
- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Chodziło mi o 200zl na jakies dodatkowe wplaty na paliwo to bede mial z 500zl miesiecznie.
Myślalem o hondzie nsr co wy na takie moto znajde cos w tej cenie
Myślalem o hondzie nsr co wy na takie moto znajde cos w tej cenie
- kroczkardos
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/6/2015, 18:53
- Lokalizacja: rybnik
Jeśli nie jesteś jakimś napaleńcem któremu zależy na osiągach tylko na wygodzie, bezawaryjności i małym spalaniu celuj w CBR125 w tych pieniądzach coś kupisz
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
- kroczkardos
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/6/2015, 18:53
- Lokalizacja: rybnik
Nie bierz CBRki ze względu na wymuszoną lekko pochyloną pozycję. Nie polecam (i nie polecał tego dealer Hondy, ani instruktor jazdy). Raczej na pierwsze moto polecałbym serię CBF125. Wyprostowana, b.wygodna pozycja. Fajne moto za małą kasę.
Sam ujeżdżam jako 2gi motocykl CB125F, i mam 172cm wzrostu. Moto dużo wygodniejsze od CBR-ki.
Pali to 2-2,5l/100 km więc za 200 PLN to można jeździć i jeździć.
Jeżdżąc 70km dziennie (przez 30 dni) spalisz paliwa za ok. 230PLN zakładając najwyższe spalanie i paliwo po 4,30 PLN
Ale przede wszystkim trzeba usiąść na maszynie i to poczuć
http://www.kymco.pl/pulsar-s-125_p_191.html za podobną kasę i masz 2 lata gwarancji, więc śpisz spokojnie i masz nowy sprzęt. Do tego wyświetlacz biegów i stopka centralna. Jeździłem i jest tak samo na na CB125F. Z tą różnicą, że jakość wykonania plastików jest nieco gorsza.
Nową CB125F można kupić w okolicach 10k PLN. Mi udało się w WWA kupić za 9600.
Co do mocy - cóż. To tylko 125ccm. Ale lubię ten dźwięk i lekkość tego motorka. Lubię czasem przesiąść się z ciężkiego olejaka na kulturalną Hondę i w pełnej zbroi zrobić sobie spokojny spacer po okolicach dojazd do pracy - bez problemu i bez krępacji, że gdzieś nie przejadę. Po prostu trzeba się nastawić na prędkość przelotową 80-90km/h maks
Raz jeszcze to napiszę: jak masz w okolic możliwość obejrzenia to pojedź i usiądź na takich sprzętach i poczuj czy Ci to pasuje.
Sam ujeżdżam jako 2gi motocykl CB125F, i mam 172cm wzrostu. Moto dużo wygodniejsze od CBR-ki.
Pali to 2-2,5l/100 km więc za 200 PLN to można jeździć i jeździć.
Jeżdżąc 70km dziennie (przez 30 dni) spalisz paliwa za ok. 230PLN zakładając najwyższe spalanie i paliwo po 4,30 PLN
Ale przede wszystkim trzeba usiąść na maszynie i to poczuć
http://www.kymco.pl/pulsar-s-125_p_191.html za podobną kasę i masz 2 lata gwarancji, więc śpisz spokojnie i masz nowy sprzęt. Do tego wyświetlacz biegów i stopka centralna. Jeździłem i jest tak samo na na CB125F. Z tą różnicą, że jakość wykonania plastików jest nieco gorsza.
Nową CB125F można kupić w okolicach 10k PLN. Mi udało się w WWA kupić za 9600.
Co do mocy - cóż. To tylko 125ccm. Ale lubię ten dźwięk i lekkość tego motorka. Lubię czasem przesiąść się z ciężkiego olejaka na kulturalną Hondę i w pełnej zbroi zrobić sobie spokojny spacer po okolicach dojazd do pracy - bez problemu i bez krępacji, że gdzieś nie przejadę. Po prostu trzeba się nastawić na prędkość przelotową 80-90km/h maks
Raz jeszcze to napiszę: jak masz w okolic możliwość obejrzenia to pojedź i usiądź na takich sprzętach i poczuj czy Ci to pasuje.
- rturos
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/5/2013, 07:32
- Lokalizacja: Karczew
z własnego doświadczenia wiem ze cbf 125 to tandetne moto posiada jeszcze gorsze wykonanie niz cbr
wygodne az sie zaśmiałem xd jeździłem tym raz przez 2 godziny to myślałem ze z niego nie zejdę siedzenie twarde jak drewno a max ile z niej wyciągnołem bo jechałęm w deszcz to 80km/h byl lekki wiatr to zwalniała do 70 xd osobiscie nie polecam jeździłem na 2 takich niczym sie nie różniły po prostu szmelc dealer hondy ci polecił cbf bo mu nie zchodzą a szmelcu trzeba sie pozbywać xd
wygodne az sie zaśmiałem xd jeździłem tym raz przez 2 godziny to myślałem ze z niego nie zejdę siedzenie twarde jak drewno a max ile z niej wyciągnołem bo jechałęm w deszcz to 80km/h byl lekki wiatr to zwalniała do 70 xd osobiscie nie polecam jeździłem na 2 takich niczym sie nie różniły po prostu szmelc dealer hondy ci polecił cbf bo mu nie zchodzą a szmelcu trzeba sie pozbywać xd
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
- kroczkardos
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/6/2015, 18:53
- Lokalizacja: rybnik
To co podoba ci się wizualnie, będzie ci się dobrze jezdzic i to co znajdziesz będzie w dobrym stanie .
rturos nie możesz nikomu odradzać CBR-ki ze względu na pochyloną pozycję może ona mu akurat odpowiada .
rturos nie możesz nikomu odradzać CBR-ki ze względu na pochyloną pozycję może ona mu akurat odpowiada .
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
Qapsel jezdziles kiedys nsr albo rs? ktura z tych dwuch lepsza niekiedy bedzie jazda w dwuch ale muj wybur to zeczywiscie 2t
Leff o jaka elastycznosc chodzi bo nie rozumie
Do jutra widzę poprawę pisowni, jak nie to ostrzeżenie wlepię.. jakoś specjalnie nie czepiam się ortografii i interpunkcji, ale sa granice.
// boshi
Leff o jaka elastycznosc chodzi bo nie rozumie
Do jutra widzę poprawę pisowni, jak nie to ostrzeżenie wlepię.. jakoś specjalnie nie czepiam się ortografii i interpunkcji, ale sa granice.
// boshi
- kroczkardos
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 23/6/2015, 18:53
- Lokalizacja: rybnik
leff 125 4t to nie jest jakiś 525 żę ma silnik elastyczny te moto moim zdaniem nawet nie można wyczuć tej jego elastyczności jak 2t na dole przyspiesza szybciej niz 4t na takich samych obrotach jedynie z takimi 2t mogą sie w tej chwili mierzyć yzf r 125 i ktm duke 125 ale 2t i tak wygra (sprawdzone info ) aby był sprawny , zobacz jak taka rs-ka przyśpiesza jak dobrze pracuje zawór wydechowy to i 2t będzie dobrze przyśpieszał i jechał . Tak jeździłem Nsr kilku moich znajomych posiada lub posiadało nsr a sam posiadam rs 125 powiem tak jeżeli wyłapiesz dobry egzemplarz nsr 125 zdrowy silnik itd jeździsz praktycznie 2 sezony bez awaryjnie wiadome zawsze coś trzeba zrobić jakąś pierdołe nic nie jest wieczne w żadnym moto w 4t tez trzeba robić a części eksplatacyjne standardowo tez jak w każdym co do rs-ki co coś w tym samym stylu ale tutaj już częściej lubi się bardziej sypać pod względem ogólnym jakieś zawory nie zawory slimak to linka itd też trzeba częściej wymieniać tłok przez to że ten moto potrafi osiągać większe prędkości od nsr-ki przyśpiesza też lepiej silnik bardziej wyżyłowany i szybciej kończy sie tłok średnio co 20-25 tys km w zależności od typu jazdy będzyny oleju wszystkiego , w nsr na pewno będziesz rzadziej robił silnik niz w rs
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
- WhiteAndBlack
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 13/5/2014, 19:42
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości