Zobacz wątek - <i>[Honda CRF1000L Africa Twin]</i> Honda CRF1000L Africa Twin -
NAS Analytics TAG

[Honda CRF1000L Africa Twin] Honda CRF1000L Africa Twin -

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2015, 13:15

Nowa Africa Twin jest moim zdaniem rewelacyjna. Nie miałem co prawda jeszcze okazji nią jeździć ale jak dla mnie jej ergonomia jest zajefajna, rewelacyjny gang silnika ( słyszany w oryginale a nie w necie). Co tu dużo mówić GS,KTM czy Triumph mają bardzo groźną konkurencję. Jak dla mnie każdy z przed chwilą wymienionych już przegrał. Nie chodzi tu o napęd wałem, półaktywne zawieszenia itd, ale o to co czujesz siadając właśnie na "TEN TWÓJ" motocykl. Wiesz, że jest to właśnie ten i żaden inny.
Czekam z niecierpliwością na jazdy próbne. A potem tylko będę czekał na dostawę właśnie tej Mojej.
PS. Nigdy nie miałem żadnej Hondy i żadna mi się nie podobała. Tu jest inaczej.
Pozdrawiam.<br><hr>tomi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/12/2015, 16:42

Komentatorzy napisał(a):A czy planowane jest porównanie z SuperTenere/XT660 Tenere/F800GS/KTM 1050 Adventure albo innymi motocyklami ?<br><hr>nikt<br>
Komentatorzy napisał(a):Testów tych wymienionych jest w piron i opinii również. ST ciężka i mułowata i ociężała jak objuczony muł, XT660 to jednocylindrowiec, F800GS mniejszy ale wporzo, KAT to jeszcze bym porównał, choć będą zwolennicy KATA i AT. Nie wymieniłeś nowego 1200 GS, ale to już jest moto zaiste szosowe, bo koło z przodu zdecydowanie na szosę, ale i na offie daje nieźle radę jak jeździec ma smykałkę. Widziałem nową AT, oblukałem, posiedziałem, przegazowałem i .... Kurde ma właśnie to coś, co mnie wkręciło i nie ma cycków z boku jak 1200. Czekam na jazdy testowe, ale to dopiero marzec-kwiecień jak się załapię bo smak jedynie na focie pozostaje ;-)<br><hr>janko muzykant<br>
dlaczego ST mułowata i ociężała ? Miałem okazję jeździć i mam zupełnie odmienne zdanie, 110KM w zupełności wystarcza, chyba, że ktoś oczekuje od turystycznego enduro sportowych osiągów, wtedy niech bierze Kat'a 1290. Ale coś za coś, ciekawe ile z czasem wytrzymają silnik i podzespoły tak wysilonych, 150 konnych sprzętów. Ja byłem zaskoczony, jak łatwo ST prowadzi się przy tej masie, nawet w ciasnych winklach. I przynajmniej nie znajdują coraz to nowych wad fabrycznych jak w przypadku GS'a.<br><hr>Yeti
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/12/2015, 19:21

napiszcie o zawiasie , jaka marka i jaka regulacja , poza wszystkim trochę "przeraża" jednak masa w teren.<br><hr>olszman
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2015, 10:13

Komentatorzy napisał(a):napiszcie o zawiasie , jaka marka i jaka regulacja , poza wszystkim trochę "przeraża" jednak masa w teren.<br><hr>olszman<br>
Showa z przodu i tyłu, pełna regulacja. Radzi sobie bardzo dobrze w terenie. Nie przejmuj się tak mocno masą, motocykl bardzo dobrze daje sobie radę w terenie (moim zdaniem najlepiej w swojej stawce). No i to nie jest motocykl wyczynowy, tylko terenowy motocykl turystyczny ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2015, 20:56

Od kiedy to napęd łańcuchem, jest bardziej niezawodny od kardana? Może czepliwy jestem, ale to raczej kiepski argument. Bardziej chodzi o zawieszenie, masę i stratę mocy na dodatkowej przekładni.<br><hr>syksyk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2015, 21:25

"W każdym bądź razie"?! Panie dziennikarz, na miłośc boską... Studia były korespondencyjne, czy w Radomiu?<br><hr>Jabol
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2015, 21:45

W końcu!! Po latach ktos posłuchał motocyklistów!!! Po latach komputerów na dwóch kołach od BMW, KTM i innych, mamy motocykl, który nie zaskoczy nas awaria elektroniki, który nie ma miliona pierdól, które może podniecają panów prezesów i stomatologów, ale nikogo innego. W koócu coś, czym mozna pojechać daleko od ASO. I to w prawdziwy adventerowy teren a nie po szutrach, które przejedziemy passatem<br><hr>michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2015, 10:39

Komentatorzy napisał(a):honda juz od kilku lat ma problem. jej motocykle sa poprostu spoznione.kidey wypuszczaja cos nowego to ta nowosc nie miazdzy konkurencji jak kiedys. w kazdym segmencie honda nie ma niczego nadzwyczjnego, moze africa to zmieni a moze nie. jedno jest pewne za nowa africa nigdy nie bedzie taka legenda(czy zasluzona?) jak kiedys bo konkurencja nie spi i pokaze wkrotce cos nowego..<br><hr>mm<br>
Zależy w jakim aspekcie. Przykładowo seria NC Hondy nie jest z pewnością niczym nowym i nadzwyczajnym, jeśli chodzi o design, zawieszenie czy właściwości jezdne, ale który producent motocykli ma ofercie sprzęt ze schowkiem na kask oraz z niskoobrotowym silnikiem, wzorowanym na samochodowym, który tak mało pali? Chciałbym, żeby np. Yamaha MT-07 czy Aprilia Shiver 750 w wersji zdławionej do A2 tak mało paliły.
Pytanie, czy stawiamy na praktyczność czy na bajery w rodzaju LEDów czy elektronicznej regulacji zawieszenia, kontroli momentu obrotowego, trakcji itp. Czasami wręcz prosta funkcjonalność potrafi uczynić dany sprzęt bezkonkurencyjnym.<br><hr>Lucek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2015, 12:59

Czy tylko ja po przeczytaniu artykułu odnoszę wrażenie, że ekipa Ścigacz.pl wcale nie testowała tego motocykla a jedynie napisała recenzję opartą na zagranicznych artykułach...?
Czytałem artykuły na zagranicznych stronach typu MCN i jest w nich bardzo dużo personalnych opinii. Tu jest tylko surowo opisany motocykl i nie ma nawet jednej fotki zrobionej przez Ścigacz.pl. Wszystkie są ze strony producenta.
Coś mi tu brzydko pachnie...<br><hr>GoRIDERS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2015, 14:22

Komentatorzy napisał(a):Czy tylko ja po przeczytaniu artykułu odnoszę wrażenie, że ekipa Ścigacz.pl wcale nie testowała tego motocykla a jedynie napisała recenzję opartą na zagranicznych artykułach...?
Czytałem artykuły na zagranicznych stronach typu MCN i jest w nich bardzo dużo personalnych opinii. Tu jest tylko surowo opisany motocykl i nie ma nawet jednej fotki zrobionej przez Ścigacz.pl. Wszystkie są ze strony producenta.
Coś mi tu brzydko pachnie...<br><hr>GoRIDERS<br>
Boże, jaki żałosny post. Na bocznej owiewce jest nalepka Ścigacz.pl <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/2015/Honda_CRF1000L_Africa_Twin_powitanie_z_Afryka/Nowa_Honda_CRF1000L_AfricaTwin_YM16_busz.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/2015/Honda_CRF1000L_Africa_Twin_powitanie_z_Afryka/Nowa_Honda_CRF1000L_AfricaTwin_YM16_busz.jpg.html</a>. Kawałek dalej gęba Łowcy na zdjęciach.Honda nie wrzuca fot na stronę producenta z naklejkami Scigacza i z gębą Łowcy. Żenującej reszty nie chce mi się nawet komentować. <br><hr>IgoRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2015, 14:26

Komentatorzy napisał(a):"W każdym bądź razie"?! Panie dziennikarz, na miłośc boską... Studia były korespondencyjne, czy w Radomiu?<br><hr>Jabol<br>
Takie życie. To jest portal dla motocyklistów, ale kącik dla purystów językowych. PS. korespondencyjnie w Radomiu ;)<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2015, 15:17

Komentatorzy napisał(a):Czy tylko ja po przeczytaniu artykułu odnoszę wrażenie, że ekipa Ścigacz.pl wcale nie testowała tego motocykla a jedynie napisała recenzję opartą na zagranicznych artykułach...?
Czytałem artykuły na zagranicznych stronach typu MCN i jest w nich bardzo dużo personalnych opinii. Tu jest tylko surowo opisany motocykl i nie ma nawet jednej fotki zrobionej przez Ścigacz.pl. Wszystkie są ze strony producenta.
Coś mi tu brzydko pachnie...<br><hr>GoRIDERS<br>
Komentatorzy napisał(a):Boże, jaki żałosny post. Na bocznej owiewce jest nalepka Ścigacz.pl <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/2015/Honda_CRF1000L_Africa_Twin_powitanie_z_Afryka/Nowa_Honda_CRF1000L_AfricaTwin_YM16_busz.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/2015/Honda_CRF1000L_Africa_Twin_powitanie_z_Afryka/Nowa_Honda_CRF1000L_AfricaTwin_YM16_busz.jpg.html</a>. Kawałek dalej gęba Łowcy na zdjęciach.Honda nie wrzuca fot na stronę producenta z naklejkami Scigacza i z gębą Łowcy. Żenującej reszty nie chce mi się nawet komentować. <br><hr>IgoRR<br>
No jest faktycznie - przepraszam i zwracam honor. Niestety artykuł jakiś taki mało osobisty przez co odniosłem takie a nie inne wrażenie. Mało było o tym jak ogólnie wyglądała cała impreza w Kapsztadzie itp. Chętnie bym pooglądał więcej fotek nie tylko tych z jazdy. No chyba, że Honda nie pozwalała na zbyt wielką swobodę.

Poza tym motocykl moim zdaniem bardzo udany i Honda dzięki niemu ugryzie spory kawałek tortu, który do tej pory należał głównie do BMW i KTM'a. Nie dość, że bardzo dobra konstrukcja to jeszcze do tego jest bardzo tani.
Mnie osobiście bardzo ten model się podoba i mocno pokrzyżował moje plany zakupu nowego motocykla a byłem już pawie zdecydowany. Dam sobie jednak jeszcze rok czasu na obserwację tego modelu bo jak wiadomo przy nowych modelach często występują różne problemy "wieku dziecięcego" a takich chciałbym uniknąć przy zakupie nowego motocykla. <br><hr>GoRIDERS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2015, 17:45

Komentatorzy napisał(a):Czy tylko ja po przeczytaniu artykułu odnoszę wrażenie, że ekipa Ścigacz.pl wcale nie testowała tego motocykla a jedynie napisała recenzję opartą na zagranicznych artykułach...?
Czytałem artykuły na zagranicznych stronach typu MCN i jest w nich bardzo dużo personalnych opinii. Tu jest tylko surowo opisany motocykl i nie ma nawet jednej fotki zrobionej przez Ścigacz.pl. Wszystkie są ze strony producenta.
Coś mi tu brzydko pachnie...<br><hr>GoRIDERS<br>
Komentatorzy napisał(a):Boże, jaki żałosny post. Na bocznej owiewce jest nalepka Ścigacz.pl <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/2015/Honda_CRF1000L_Africa_Twin_powitanie_z_Afryka/Nowa_Honda_CRF1000L_AfricaTwin_YM16_busz.jpg.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli/2015/Honda_CRF1000L_Africa_Twin_powitanie_z_Afryka/Nowa_Honda_CRF1000L_AfricaTwin_YM16_busz.jpg.html</a>. Kawałek dalej gęba Łowcy na zdjęciach.Honda nie wrzuca fot na stronę producenta z naklejkami Scigacza i z gębą Łowcy. Żenującej reszty nie chce mi się nawet komentować. <br><hr>IgoRR<br>
Komentatorzy napisał(a):No jest faktycznie - przepraszam i zwracam honor. Niestety artykuł jakiś taki mało osobisty przez co odniosłem takie a nie inne wrażenie. Mało było o tym jak ogólnie wyglądała cała impreza w Kapsztadzie itp. Chętnie bym pooglądał więcej fotek nie tylko tych z jazdy. No chyba, że Honda nie pozwalała na zbyt wielką swobodę.

Poza tym motocykl moim zdaniem bardzo udany i Honda dzięki niemu ugryzie spory kawałek tortu, który do tej pory należał głównie do BMW i KTM'a. Nie dość, że bardzo dobra konstrukcja to jeszcze do tego jest bardzo tani.
Mnie osobiście bardzo ten model się podoba i mocno pokrzyżował moje plany zakupu nowego motocykla a byłem już pawie zdecydowany. Dam sobie jednak jeszcze rok czasu na obserwację tego modelu bo jak wiadomo przy nowych modelach często występują różne problemy "wieku dziecięcego" a takich chciałbym uniknąć przy zakupie nowego motocykla. <br><hr>GoRIDERS<br>
Ciekawe jest to co piszesz. Akurat przymierzam sie do zakupu tego motocykla i przez wzglad na to przegladałem artykuły w innej prasie, aby mieć lepszy pogląd. Widziałem też przytoczony przez ciebie artykul MCN. Jest w nim dużo napisane na temat tego co robili, gdzie jeździli i jakie było jedzenie, ale mało konkretów było o samym motocyklu. Jedynie troche mało konkretnych zachwytów. W przypadku Ścigacza jakby zupełnie odwrotnie. Bez onanizowania się egzotyczną lokalizacją, za to duzo i konkretnie o samym motocyklu. Oczekiwałem konkretnych informacji, a nie osobistych wrażeń, bo osobiste wrażenia są subiektywne. Jak dla mnie polski artykuł jest dużo lepszy od angielskiego co pomogło mi w decyzji o zakupie tego sprzętu ;) <br><hr>Patryk_W.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2015, 14:27

Komentatorzy napisał(a):A czy planowane jest porównanie z SuperTenere/XT660 Tenere/F800GS/KTM 1050 Adventure albo innymi motocyklami ?<br><hr>nikt<br>
Komentatorzy napisał(a):Testów tych wymienionych jest w piron i opinii również. ST ciężka i mułowata i ociężała jak objuczony muł, XT660 to jednocylindrowiec, F800GS mniejszy ale wporzo, KAT to jeszcze bym porównał, choć będą zwolennicy KATA i AT. Nie wymieniłeś nowego 1200 GS, ale to już jest moto zaiste szosowe, bo koło z przodu zdecydowanie na szosę, ale i na offie daje nieźle radę jak jeździec ma smykałkę. Widziałem nową AT, oblukałem, posiedziałem, przegazowałem i .... Kurde ma właśnie to coś, co mnie wkręciło i nie ma cycków z boku jak 1200. Czekam na jazdy testowe, ale to dopiero marzec-kwiecień jak się załapię bo smak jedynie na focie pozostaje ;-)<br><hr>janko muzykant<br>
Komentatorzy napisał(a):dlaczego ST mułowata i ociężała ? Miałem okazję jeździć i mam zupełnie odmienne zdanie, 110KM w zupełności wystarcza, chyba, że ktoś oczekuje od turystycznego enduro sportowych osiągów, wtedy niech bierze Kat'a 1290. Ale coś za coś, ciekawe ile z czasem wytrzymają silnik i podzespoły tak wysilonych, 150 konnych sprzętów. Ja byłem zaskoczony, jak łatwo ST prowadzi się przy tej masie, nawet w ciasnych winklach. I przynajmniej nie znajdują coraz to nowych wad fabrycznych jak w przypadku GS'a.<br><hr>Yeti<br>
Szczerze mówiąc to w tej klasie motocykli to większość sprzętów to są motocykle szosowe z możliwościami off-road'owymi. W przypadku Hondy AT jest raczej odwrotnie. Jest to bardziej motocykl off-road'owy z możliwościami szosowymi. Porównywanie jej z takimi modelami jak BMW GS 1200 czy KTM 1290 Super Adventure jest troche nie fair bo to trochę innej klasy sprzęty. Honda pewnie pobije te modele poza drogą a one pobiją ją na asfalcie. Wiele osób płacze, że mało mocy. Mocy może i mało ale jaki moment obrotowy. Nie wydaje mi się, żeby tej mocy mogło zabraknąć w nowej Hondzie. Poza tym jak ktoś się wybiera w cięższy teren to zazwyczaj zakłada opony, które się w takim terenie sprawdzą. Wtedy się przestaje liczyć prędkość maksymalna i przyspieszenie bo na asfalcie te gumy nie trzymają zbyt dobrze a poza asfaltem te 50 koni więcej przestaje mieć większe znaczenie.
Honda zrobiła coś czego żaden producent by nigdy nie zrobił. Dała nam taki motocykl jakiego chcieliśmy. Nie wsadziła do niego żadnego psującego się syfu itd. Czemu to zrobiła...? Bo tylko tak mogła wrócić na rynek motocykli klasy Adventure, mocno zdominowany przez BMW i KTM.<br><hr>GoRIDERS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2015, 08:44

ech, Africa Twin nie ma juz silnika V2 i nie jest juz tym co kiedys... moze jest lepsza, szybsza i nowoczesniejsza ale z legendy pozostalo niewiele; ja lubie kiedy nawiazanie do tradycji to cos wiecej niz tylko nazwa.
Kiedys to byly motocykle...<br><hr>FJ600
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2015, 15:55

Komentatorzy napisał(a):"W każdym bądź razie"?! Panie dziennikarz, na miłośc boską... Studia były korespondencyjne, czy w Radomiu?<br><hr>Jabol<br>
Komentatorzy napisał(a):Takie życie. To jest portal dla motocyklistów, ale kącik dla purystów językowych. PS. korespondencyjnie w Radomiu ;)<br><hr>Lovtza<br>
Chlopie, do purystów mi daleko. Ale taki "kwiatki" to naprawdę wstyd. Mówisz też "wziąść" i "godzina czasu"? A jeszcze wiekszym wstydem jest postrzeganie motocyklistow jako półanalfabetów i takie tłumaczenie.<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2015, 20:50

Komentatorzy napisał(a):ech, Africa Twin nie ma juz silnika V2 i nie jest juz tym co kiedys... moze jest lepsza, szybsza i nowoczesniejsza ale z legendy pozostalo niewiele; ja lubie kiedy nawiazanie do tradycji to cos wiecej niz tylko nazwa.
Kiedys to byly motocykle...<br><hr>FJ600<br>
takie rzeczy słysze najczesciej od tych których po prostu nie stać na takie motocykle.<br><hr>Qba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2015, 21:24

Komentatorzy napisał(a):ech, Africa Twin nie ma juz silnika V2 i nie jest juz tym co kiedys... moze jest lepsza, szybsza i nowoczesniejsza ale z legendy pozostalo niewiele; ja lubie kiedy nawiazanie do tradycji to cos wiecej niz tylko nazwa.
Kiedys to byly motocykle...<br><hr>FJ600<br>
Ale to przepraszam jak byś chciał, żeby to nawiązanie do legendy wyglądało...? Mieli by na siłę zastosować silnik V2 kosztem zwiększenia wagi motocykla...? Nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Wszystko wskazuje na to, że nowa Africa Twin jest świetnie przemyślanym motocyklem. Jest też potężnym konkurentem dla innych motocykli w tej klasie. Można nią spokojnie wjechać w najgorszy teren gdzie jeśli sobie nie poradzi to prawdopodobnie jedynym winowajcą będzie słaby kierowca. W ogóle nie rozumiem jakby mieli nawiązać do legendy. Sztuka moim zdaniem polega na tym by budować nowe, coraz lepsze motocykle, wyposażone w nowe rozwiązania a nie na siłę próbować "nawiązywać" do starych modeli.
Jak dla mnie to bardzo dobrze, że nie nawiązali za mocno do legendy bo stara Africa Twin choć była wspaniałą maszyną to dziś jest dość przestarzała, ciężka, ma słabe zawieszenie i hamulce. Nie nafaszerowali nowej Afriki elektroniką za co jestem im bardzo wdzięczny bo te wszystkie elektroniczne zawieszenia i inne bajery lubią się zepsuć wtedy gdy tego się najmniej spodziewamy i jest to nam najmniej potrzebne.<br><hr>GoRIDERS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/12/2015, 09:50

Ja czegoś podobnego szukam, ale prawdopodobnie zdecyduje się ma Husqvarne 701 enduro. Może mnie wyprawowa, ale za to lżejsza i bardziej dzielna w trudniejszy terenie. <br><hr>zefff
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/12/2015, 10:24

Komentatorzy napisał(a):Ja czegoś podobnego szukam, ale prawdopodobnie zdecyduje się ma Husqvarne 701 enduro. Może mnie wyprawowa, ale za to lżejsza i bardziej dzielna w trudniejszy terenie. <br><hr>zefff<br>
Jeśli stawiasz przeciwko Aflice Twin Husqvarne 701 Enduro to moim zdaniem albo błądzisz albo szukasz czegoś zupełnie innego niż Africa Twin. Oczywiście nie trzeba odrazu podróżować "litrem" i w zasadzie wielu ludzi bardzo sobie chwali mniejsze i lżejsze motocykle, szczególnie w trudniejszym terenie off-road'owym ale mają też one pewne minusy.
Africa będzie o wiele wygodniejsza. Wyższa szyba i o wiele wygodniejsze siedzenie maja ogromne znaczenie przy dłuższych przelotach. Do tego 13-sto litrowy zbiornik paliwa w Husqvarnie to trochę mało do turystyki chyba, że znajdziesz coś akcesoryjnego. Oczywiści istnieje też opcja, że szukasz sprzętu do "zabawy na polu" a nie do podróżowania dalekodystansowego i wtedy oczywistym będzie wybór mniejszego enduro. Tak czy inaczej warto wziąć pewne niedogodności enduro pod uwagę i zrobić rozpoznanie czy da się je wyeliminować. Wiem, że do wielu motocykli można dokupić akcesoryjny zbiornik paliwa czy szybę a siedzenie można zawsze sobie przerobić i dołożyć jakieś wkładki żelowe itp.<br><hr>GoRIDERS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr