Zobacz wÄ…tek - Trudne sprawy [18+]
NAS Analytics TAG

Trudne sprawy [18+]

O wszystkim
_________

Postprzez lagiboy » 21/12/2015, 20:23

wziąłem sobie z wypożyczalni octavie II 1,9 tdi i jara to ok 6L/100km w trasie jadąc normalnie równo 120km/h bez nadmiernego przyspieszania i hamowania.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez Kaai » 21/12/2015, 20:54

a jak to z tymi wirusami, bo spaliny kilkaset stopni goretsze, DPF moze nie nadazac dopalac, zdrowe to na dluzsza mete? wiadomo, wrzucimy wira, zrobimy 20-30k i auto do zyda to nie problem, ale kupowac auto z virusem jak mialo zrobione 50tys, i nie wiaodmo jka to wygladalo?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18


Postprzez lagiboy » 21/12/2015, 21:13

moj kumpel kupił BMW z 2L silnikiem diesla i żeby się nie pieprzyć wywalił cały wydech i wstawił przelotowy. i nie było żadnego problemu później do momentu w którym wjechała mu babka w tył.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez rosiboj » 21/12/2015, 22:08

Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez cioracz » 21/12/2015, 22:58

Kaai jak jest dobrze zrobione to nie ma żadnych problemów. Sąsiad w Toledo 1,9 TDI ma takiego wiruska i powiem Ci że czuc różnice, a spalanie tak nie skacze tragicznie jak każdy sądzi. Chip mu o 25 koni podbił. Na komputerze żadnych błędów. Ale znowu kolega w A3 też 1,9 TDI miał chipa to komputer głupiał, spalanie wzrosło jak poparcie pis przed wyborami
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Czester » 21/12/2015, 23:26

Miałem 3 auta zawirusowane i złego słowa powiedzieć nie mogę. Z tym, że dwa diesle miały wymieniane jeszcze u szwabów całe sterowniki na Tuneline. Koszty takiej operacji bagatela 850 ojro ale za to full profeska. W A3 1.9 TDI zamiast fabrycznych 90 KM było 115 KM, przy czym spalanie nie odbiegało od przeciętnej. W A6 2.5 TDI zamiast 150 były 192 kunie i fajnie toto zapierdalało. Paliło swoje, ale nie przesadnie jak na ten motor. Obydwa przelatały u mnie bezawaryjnie po kilkadziesiąt tyś. km (ile wcześniej, nie wiadomo).

Teraz mam wirusa w TT (strojony w Suwałkach) na +/- 220 KM i czasem tylko wyskoczy check, ale za to zapierdala jak głupia.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Glenroy » 21/12/2015, 23:49

cioracz napisał(a):Kaai jak jest dobrze zrobione to nie ma żadnych problemów.


Dobra, tylko uświadomił by ktoś Kaaia, że zawirusowanie silnika równa się podniesieniem kosztów eksploatacji, i nie chodzi mi o spalanie, tylko o wyraźnie skrócony okres wymiany oleju, filtrów, rozrządu, dostające po dupie wtryskiwacze, turbo, dwumas. Niestety nie ma cudów na tym świecie, jest opcja, że kupujesz 2.0 w fabryce i kosztuje Cię to jak 2.0, albo robisz temu 2.0 wirusa i utrzymanie wyniesie Cię niewiele mniej niż litr większej jednostki. Chyba, że ktoś ma wszystko w dupie, to może jeździć interwały serwisowe jak producent podaje, tylko niech później nie płacze, że naprawa taka droga bo wyprułem z silnika ostatnie flaki ale szkoda mi było na serwis ;).

Ogólnie "poprawiając" fabrykę, trzeba liczyć się z faktem, że fabryka nie przewidziała, że ktoś silnik będzie poprawiał i coś może w nim nie podołać, tym bardziej w nowoczesnych jednostkach. I uważać na te słabsze jednostki o tej samej pojemności, dla przykładu mogę podać 2.0TDI, często spotykam się z opinią, że po co płacić kasę za wersję 170KM, skoro można przyżydzić, kupić wersję 140 konną i zrobić wirusa na 170 kucy, tylko jest taki problem, że mało kto wie, iż wersja 140 konna, poza innymi wtryskami, ma cieńsze korbowody i wał korbowy i taki wirus na 170KM potrafi takiej jednostce wyjść bokiem, razem z korbowodem :).
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2835
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez Walenty » 22/12/2015, 02:31

Glenroy napisał(a):
cioracz napisał(a):Kaai jak jest dobrze zrobione to nie ma żadnych problemów.


Dobra, tylko uświadomił by ktoś Kaaia, że zawirusowanie silnika równa się podniesieniem kosztów eksploatacji, i nie chodzi mi o spalanie, tylko o wyraźnie skrócony okres wymiany oleju, filtrów, rozrządu, dostające po d*** wtryskiwacze, turbo, dwumas. Niestety nie ma cudów na tym świecie, jest opcja, że kupujesz 2.0 w fabryce i kosztuje Cię to jak 2.0, albo robisz temu 2.0 wirusa i utrzymanie wyniesie Cię niewiele mniej niż litr większej jednostki. Chyba, że ktoś ma wszystko w d***, to może jeździć interwały serwisowe jak producent podaje, tylko niech później nie płacze, że naprawa taka droga bo wyprułem z silnika ostatnie flaki ale szkoda mi było na serwis ;).

Ogólnie "poprawiając" fabrykę, trzeba liczyć się z faktem, że fabryka nie przewidziała, że ktoś silnik będzie poprawiał i coś może w nim nie podołać, tym bardziej w nowoczesnych jednostkach. I uważać na te słabsze jednostki o tej samej pojemności, dla przykładu mogę podać 2.0TDI, często spotykam się z opinią, że po co płacić kasę za wersję 170KM, skoro można przyżydzić, kupić wersję 140 konną i zrobić wirusa na 170 kucy, tylko jest taki problem, że mało kto wie, iż wersja 140 konna, poza innymi wtryskami, ma cieńsze korbowody i wał korbowy i taki wirus na 170KM potrafi takiej jednostce wyjść bokiem, razem z korbowodem :).


Zostaw xD
Kaai już odczuwa brak mocy w swoim przyszłym aucie :lol:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

xD
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Czester » 22/12/2015, 08:32

Ja i tak wymieniam olej co 10 tyś. km w każdym aucie. A wirus zrobiony z głową nie zaszkodzi. Auta mają pozostawiony zapas mocy często ze względów rygorystycznych norm emisji spalin, więc śmiało można kręcić je wyżej. Trzeba tylko wiedzieć, co można i ile i najlepiej nie robić tego samemu, wgrywając przypadkowego softa ściągniętego z ruskiego forum tuningowego, przy pomocy kabelka z Allegro za 30 zł i pirackiego VCDS-a na starym laptopie ;)
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez rosiboj » 22/12/2015, 10:17

Ja ani nie odradzam virusowania, bo sam kiedys mialem i sluzyl, ani nie polecam bo kumpel po zawirusowaniu chcial sie sprawdzic ze mna i jego drugi dzien po zawirusowaniu spedzil na poszukiwaniu nowego sprzegla z dwumasa.
Ogolnie to w autach uzywanych roznica w cenie miedzy poszczegolnymi modelami jest minimalna wiec lepiej chyba kupic sobie to 3.0 czy ile kto tam potrzebuje
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Walenty » 22/12/2015, 12:27

Myślałem, ze będzie większy ochrzan. Nie żebym na niego liczył :0
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez cioracz » 22/12/2015, 13:52

Z innej beczki. https://www.facebook.com/events/1544339902558143/ KtoÅ› siÄ™ wybiera :D
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Devil 125 » 22/12/2015, 14:14

Podziwiam ludzi którzy kupują i jeżdżą tak ohydnym z wyglądu autem :D
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
Avatar użytkownika
Devil 125
Bywalec
 
Posty: 558
Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
Lokalizacja: DOL

Postprzez suhy-19 » 22/12/2015, 15:11

a tam pie***. samochod jak samochod :P wiekszosc osob ktora pierdzieli glupoty o multipli nie ma nawet prawa jazdy
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez Devil 125 » 22/12/2015, 17:07

Ja do nich nie należę :)
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
Avatar użytkownika
Devil 125
Bywalec
 
Posty: 558
Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
Lokalizacja: DOL

Postprzez Kaai » 22/12/2015, 18:39

dzięki walenty, obnrazki podrukowałem, będzie na auto :D
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez cioracz » 23/12/2015, 12:23

suhy-19 napisał(a):a tam pie***. samochod jak samochod :P wiekszosc osob ktora pierdzieli glupoty o multipli nie ma nawet prawa jazdy

Taki trochę diss na mnie :D Mój wujek miał multiple, o matko nie dośc że to takie brzydkie to jeszcze to idealne wykończenie
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez SpeedyGonzales » 23/12/2015, 18:09

Czester napisał(a):Ja i tak wymieniam olej co 10 tyś. km w każdym aucie.

Coż przedwojenna konstrukcja, silniczek chłodzony powietrzem, mineralny olej to nie dziwne że co 10 000 wymiana oleju. Nadal małym fiatem jeździsz??? :lol:
Avatar użytkownika
SpeedyGonzales
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1730
Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
Lokalizacja: Sandomierz/TBG

Postprzez suhy-19 » 23/12/2015, 19:23

ja tez co 10k km wymieniam lej i filtry
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez cioracz » 23/12/2015, 19:47

Po co ja siÄ™ pytam? :O
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê