Obroty i predkosci w Kawasaki ER5
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Obroty i predkosci w Kawasaki ER5
Witam wszystkich!
Mam pytanie dot.obrotow silnika na jakich powinno sie jezdzic 2-cylindrowa piecsetka. Moze to glupie pytanie, ale przesiadlem sie z Hondy VT600 Shadow wiec roznica jest dosc znaczna. Ja z reguly jezdze przy ok. 5000 obrotow, ale zdarza mi sie ja wkrecac nawet na 10000. Czy to nie jest za duzo?
Powiem szczerze, ze zauwazylem tez ze powyzej 5000 moto tak dziwnie drzy, ze az wywoluje uczucie laskotania w kroku. Czy to normalne dla tego motocykla czy cos jest nie tak?
Mam pytanie dot.obrotow silnika na jakich powinno sie jezdzic 2-cylindrowa piecsetka. Moze to glupie pytanie, ale przesiadlem sie z Hondy VT600 Shadow wiec roznica jest dosc znaczna. Ja z reguly jezdze przy ok. 5000 obrotow, ale zdarza mi sie ja wkrecac nawet na 10000. Czy to nie jest za duzo?
Powiem szczerze, ze zauwazylem tez ze powyzej 5000 moto tak dziwnie drzy, ze az wywoluje uczucie laskotania w kroku. Czy to normalne dla tego motocykla czy cos jest nie tak?
Honda Shadow VT 600, Kawasaki ER5
- ssyniu
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 21/8/2007, 12:15
- Lokalizacja: Wawa
To zdecydowanie za duzo muszisz jezdzic na 800 - w porywach do 1200 obrotow/min jak drzy to znaczy ze jest zimno musisz skoczyc do tapicera i kupic takich tapczanów ocieplajacych o bołozyc nimi moto tez zimno czuje juz zimne dnie i noce bracie, wiec sie nie dziw....
PS: steropian tez bedzie dobry... pozdro...
PS: steropian tez bedzie dobry... pozdro...
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem
-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
A ja idiotów nie pozdrawiam
Głupie pytanie Śmieszna odpowiedź
Pełno odpowiedzi w google.pl
Chyba opuszczałeś lekcje fizyki w szkole
..nawet nie pisz nic niżej
Głupie pytanie Śmieszna odpowiedź
Pełno odpowiedzi w google.pl
Chyba opuszczałeś lekcje fizyki w szkole
..nawet nie pisz nic niżej
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem
-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
po to konstruktor umożliwił kręcenie go do czerwonego pola żeby tak jezdzic... myslsiz ze jakby sie czesto sypały moto czego powodem byloby krecenie pod czerwone pole to japonce by nie wprowadzili blokady?
a jak chcesz jezdzic jak emeryt to krec do 2k rpm i kup sobie kask szczękowy z lat '50 ;]
głupie pytanie :<
a jak chcesz jezdzic jak emeryt to krec do 2k rpm i kup sobie kask szczękowy z lat '50 ;]
głupie pytanie :<
- pk.
- Świeżak
- Posty: 167
- Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości