Zobacz wÄ…tek - Obroty i predkosci w Kawasaki ER5
NAS Analytics TAG

Obroty i predkosci w Kawasaki ER5

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Obroty i predkosci w Kawasaki ER5

Postprzez ssyniu » 4/9/2007, 11:44

Witam wszystkich!
Mam pytanie dot.obrotow silnika na jakich powinno sie jezdzic 2-cylindrowa piecsetka. Moze to glupie pytanie, ale przesiadlem sie z Hondy VT600 Shadow wiec roznica jest dosc znaczna. Ja z reguly jezdze przy ok. 5000 obrotow, ale zdarza mi sie ja wkrecac nawet na 10000. Czy to nie jest za duzo?
Powiem szczerze, ze zauwazylem tez ze powyzej 5000 moto tak dziwnie drzy, ze az wywoluje uczucie laskotania w kroku. Czy to normalne dla tego motocykla czy cos jest nie tak?
Honda Shadow VT 600, Kawasaki ER5
ssyniu
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/8/2007, 12:15
Lokalizacja: Wawa


Postprzez kamell » 4/9/2007, 13:06

CZYSTY ORGAZM
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk


Postprzez VCO » 4/9/2007, 22:03

To zdecydowanie za duzo muszisz jezdzic na 800 - w porywach do 1200 obrotow/min jak drzy to znaczy ze jest zimno musisz skoczyc do tapicera i kupic takich tapczanów ocieplajacych o bołozyc nimi moto tez zimno czuje :) juz zimne dnie i noce bracie, wiec sie nie dziw....
PS: steropian tez bedzie dobry... pozdro... :lol:
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez ssyniu » 5/9/2007, 22:33

Jestescie strasznie q.wa zabawni! To milo z waszej strony, ze zechcieliscie sie wypowiedziec.
Nie pozdrawiam swin!
Honda Shadow VT 600, Kawasaki ER5
ssyniu
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21/8/2007, 12:15
Lokalizacja: Wawa

Postprzez VCO » 6/9/2007, 15:32

A ja idiotów nie pozdrawiam :lol:
Głupie pytanie Śmieszna odpowiedź
Pełno odpowiedzi w google.pl
Chyba opuszczałeś lekcje fizyki w szkole
..nawet nie pisz nic niżej
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez kogut. » 6/9/2007, 15:35

Krec do czerownego...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez pk. » 6/9/2007, 18:32

po to konstruktor umożliwił kręcenie go do czerwonego pola żeby tak jezdzic... myslsiz ze jakby sie czesto sypały moto czego powodem byloby krecenie pod czerwone pole to japonce by nie wprowadzili blokady?

a jak chcesz jezdzic jak emeryt to krec do 2k rpm i kup sobie kask szczękowy z lat '50 ;]

głupie pytanie :<
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê