Zobacz wątek - Honda CBR 600 f4i WSPÓLNY PROJEKT
NAS Analytics TAG

Honda CBR 600 f4i WSPÓLNY PROJEKT

O wszystkim
_________

Honda CBR 600 f4i WSPÓLNY PROJEKT

Postprzez S-INC » 3/9/2015, 17:11

Witam, z tej okazji ze tydzień temu spotkał mnie przykry dzwon (szczegółów nie będę opisywał jedynie z czystym sumieniem mogę powiedzieć że to nie była moja wina) niestety kończę sezon z tego powodu ale chciałbym się zabrać za pracę z moim moto do następnęgo sezonu tak więc poszukuje doświadczonych osób chętnych pomóc mi w tym projekcie.

USZKODZENIA NA CHWILE OBECNÄ„

- owiewki boczne, popękane porysowane
- czacha połamana
- lampa przednia rozbita
- syf, brud i malaria

DO REALIZACJI

- zakup zestawu owiewek zamiennych jak to się mówi "azjatyckich"
- wymiana szybki na bardziej estetycznÄ…
- zamontowanie Headlights (Angel Eyes)
- wymiana tłumika z oryginalnego na sportowy
- manetki, pierdółki, ozdoby, dodatki
- rozkręcenie, wyczyszczeniem, złożenie sprzętu


Jeżeli ktoś ma jakieś dodatkowe informacje co można jeszcze zrobić, skąd co zamówić bardzo proszę o udzielanie się w zależności od funduszy, czasu będziemy pracować ,a zdjęcia z efektów będę wrzucał na bieżąco.
S-INC
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/6/2015, 23:41
Lokalizacja: Outside


Postprzez Laminator » 5/9/2015, 20:37

Owiewki made in China dostępne w Polsce sprzedający biorą z aliexpress bądź ebay.Stąd taniej będzie wziąć samemu bezpośrednio,zwłaszcza,że z ali większość sprzedających ma darmową wysyłkę.
Jeśli chodzi o szybę sprawdź szyby MRA.
Tłumik...Przy F4i już zaczyna się zabawa z tłumikiem.Dlatego ja u siebie odpuściłem.Poza tłumikiem potrzebujesz Power Commandera i strojenia na hamowni.W F4i dla mnie jest to gra niewarta świeczki.

Mógłbyś wrzucić fotki owiewek.Może nie warto zakładać chińskich tylko odpowiednio pospawać i polakierować od podstaw tak jak Ci się podoba.
Avatar użytkownika
Laminator
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58


Postprzez Repsol » 6/9/2015, 09:58

Laminator napisał(a):Tłumik...Przy F4i już zaczyna się zabawa z tłumikiem.Dlatego ja u siebie odpuściłem.Poza tłumikiem potrzebujesz Power Commandera i strojenia na hamowni.W F4i dla mnie jest to gra niewarta świeczki.


Niby dlaczego ???? :shock: :shock: :shock:
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez Laminator » 6/9/2015, 14:27

Bo bez tego to zwykłe drutowanie.Co z tego ,że masz fajny przelot jeśli towarzyszy temu spadek mocy i wyższe spalanie?
Sporo osób z tych co zmienia kominy w F4i ma problem z "dziurą" zwłaszcza z dołu.
Avatar użytkownika
Laminator
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58



Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê