Zobacz wątek - Kask- do 600 zł
NAS Analytics TAG

Kask- do 600 zł

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Kask- do 600 zł

Postprzez A7 x » 19/7/2015, 17:06

Witam Wszystkich !
Chciałbym się zaopatrzyć w dobry kask w cenie do 600 zł.
Jestem totalnie zielony- dopiero zaczynam kurs, jednak chciałbym już zaopatrzyć się w swój kask- na kurs i przy okazji mieć już na start, po zakupie motocykla, więc chciałbym już coś docelowego, żeby uniknąć kupna kolejnego. Upatrzone moto, to ER6f.

Z tego, co wyczytałem polecane są:
-HJC seria IS (która?)
-Shark
-Lazer Bayamo

Czy warto upierać się przy poliwęglanie, czy jednak ABS też daje radę ?

Bardzo proszę o pomoc, bo wybór jest całkiem spory.

Przy okazji- jaki sklep polecacie we Wrocławiu ?
Chciałbym kask przymierzyć przed zakupem, a sam zakup pewnie przez internet.

Dobrze, gdyby miał pinlock.

Czy blenda jest naprawdę warta uwagi, czy jest to zbędny bajer ?
Avatar użytkownika
A7 x
Świeżak
 
Posty: 307
Dołączył(a): 8/3/2013, 09:39
Lokalizacja: Wrocław/OsW


Postprzez mar111cin » 19/7/2015, 22:15

poliwęglan to minimum, na ABS radziłbym nawet nie zerkać.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez A7 x » 20/7/2015, 06:20

Czyli ABS odrzucamy.
Czy jest jakiś rozsądny kask w tej cenie z pinlockiem i blendą ?

Idealny jest HJC IS-17, ale cena niestety mnie powala.
Mam sporo wydatków na początek, w tym zakup rękawic i chciałbym jednak na kask wydać max te 600 zł, dopłata 200 zł to jednak dla mnie sporo.
Avatar użytkownika
A7 x
Świeżak
 
Posty: 307
Dołączył(a): 8/3/2013, 09:39
Lokalizacja: Wrocław/OsW

Postprzez Movi » 20/7/2015, 08:57

Dokładnie poli jest minimalną opcją i dostaniesz w tej cenie kask z blendą- co do pytania czy to zbędny bajer to dla mnie kask bez blendy nie istnieje, bo mam zbyt wrażliwe oczy na słońce.