Zobacz wątek - Kymco a Junak i chińskie alternatywy
 
NAS Analytics TAG

Kymco a Junak i chińskie alternatywy

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Postprzez Rolnik62 » 16/5/2015, 19:15

Tak jak zawsze przy małych przebiegach: patrzysz na opony, pierwsze dwie cyfry to tydzień w roku (mamy 52 tygodnie), następne dwie to rok produkcji (końcówka roku np 2009 --> 09).

Obrazek (otwórz link)

Przy takim przebiegu opony muszą być orginalne, bez śladów zużycia. Tak samo podnóżki, stacyjka, korek wlewu paliwa, przełączniki na kierownicy nie wytarte.

Jeżeli jest karta pojazdu, i faktycznie jeden jedyny właściciel, to plus. Spytaj, czy ma zaświadczenie o przeprowadzonym ostatnim badaniu technicznym, nowy motocykl po 3 latach ma przegląd, także z ostatniego lata powinien mieć, tam jest przebieg podany.
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice


Postprzez feud » 17/5/2015, 13:40

BTW. Rolnik62, a czy SYM-a Xs 125 ze swojej stopki byś polecił? Spełnia on większość moich kryteriów zarówno estetycznie jak i zdaje się być bardziej porównywalny jakością do Japonii niż shineray-e, romety i bartony.

Prawda to?
Zakładam, że parę lat jazdy bezawaryjnej SYM może zagwarantować i tylko pytanie czy trzeba przy nim "dlubac" bez przerwy (skutery mają dobre opinie na forach niemieckojęzycznych, ale motocykl raczej mało popularny w Polsce).
YBR125
feud
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 30/4/2015, 15:49


Postprzez Rolnik62 » 17/5/2015, 14:12

To jest kopia/replika yamahy ybr. Jeżeli nowy, możesz brać. Jeżeli nie przeszkadzają ci takie minusy jak:

- wibrujące lusterka od 7 tysięcy obrotów.
- odkręcają się śrubki od osłony tłumika; wstawienie gumowych podkładek załatwia sprawę.
- filtr oleju siatkowy; częściej zmieniam olej; producent podaje 5 tysięcy, ja zmieniam co 4, w końcu to tylko trzy dychy na sam olej robiąc samemu.
- opony 90; szału nie robią ;)
- jest bardzo cichy na postoju, w czasie jazdy już trochę mruczy :D
- 3 śrubki zardzewiały.
- mało popularny w Polsce, ja u siebie dostanę w dwóch miejscach części, jakby co, w kilku pozostałych już nie.


Przez 15 tysięcy kilometrów spaliła mi się żarówka, jeden bezpiecznik, i złapałem gumę. Mechanicznie nic.


Ja go kupiłem, bo ktoś mi go właściwie "oddał" za darmo z minimalnym przebiegiem, a kilka lat nie jeździłem i na nowo mnie wciągło, mimo, że to "tylko" 125 w 4T. A ile nowych rzeczy jeśli chodzi o technikę jazdy się nauczyłem ;)


Ale reasumując, lepsza cbfka niż sym, sym lepszy niż barton, bez dwóch zdań.

Ja bym atakował cbfke z oględzinami w serwisie.
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez feud » 8/6/2015, 12:22

Dzięki za pomoc.

Stanęło na używanej ybr125 w cenie nowego Junaka.
unikam częstych przeglądów i docierania silnika. ;-)

Temat okazał się bardziej o używanych japonczykach niż nowych chinczykach, ale chyba moj nie jest odosobnionym przypadkiem w tym względzie :-)
YBR125
feud
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 30/4/2015, 15:49

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê