Zobacz wÄ…tek - Poprosze po porady na temat dwusuwa
NAS Analytics TAG

Poprosze po porady na temat dwusuwa

i inne małe pojemności
_________

Poprosze po porady na temat dwusuwa

Postprzez zen1th » 15/4/2015, 19:22

Witam, tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć o 2-suwach a szczególnie to o tym czy jest stworzony do tego aby agresywnie jeździć? Gazowania na sprzęgle, duszenie gazu na kazdym biegu itp. I czy to normalne ze dwusuwy na zimnym silniku przerywają? Poprosze o ogólne rady.Pozdrawiam
zen1th
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 13/3/2015, 17:33


Postprzez MarSen » 15/4/2015, 22:47

Dwusuw jest raczej do ostrej jazdy. Normalne, że na zimnym przerywają. Ogólne rady? Nie hamować silnikiem i nie jeździć dużo z górki na zapiętym biegu/bez sprzęgła. Wtedy dozownik podaje mało oleju, co nie jest dobre dla silnika. Jak nie masz dozownika to tak samo.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez zen1th » 16/4/2015, 17:55

A i jeszcze jedno, jak mam stożek założony to mogę normalnie myć moto karczerem normalnie? Czy musze uważać na ten filtr?
zen1th
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 13/3/2015, 17:33

Postprzez Kojczyk » 16/4/2015, 18:52

Filtr musi być suchy bo mokry będzie dawał mało powietrza
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn

Postprzez zen1th » 24/4/2015, 21:29

A czy mogę z takim filtrem stożkowym jeździć po terenie? Błota, żwirownie, rzeki? Jest to filtr TNT i jest przy gaźniku bezpośrednio.
zen1th
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 13/3/2015, 17:33

Postprzez henio12323 » 24/4/2015, 21:50

taki filtr odkryty jest podatny na zabrudzenia, raz ze w mocnym pyle/błocie szybko go oblepi i nie bedzei co filtrowac,
dwa że kazdy filtr nie jest 100000000% szczelny, wiec uwazał bym z jazdą w terenie. a jak sie dostanie woda ( nawet nie duza ilosc ) moto moze zgasnąć i moze byc problem z odpaleniem. ( wystarczy 1 kropla wody na swiecy i koniec )

wiec jak masz zamiar katować po terenie lepiej wrzuc oryginalny airbox.

co do mycia to samo, staraj sie nie zamoczyc w ogóle filtra. najlepiej załoz sobie np worek foliowy czy cos.


i filtr taki jak jeździsz w pyle nawet po asfalcie to warto czyms lekko nasączyć, chociazby olejem przekładniowym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez zen1th » 25/4/2015, 20:51

Nie mogę właśnie w żadnym sklepie internetowym znaleźć gąbki do cpi sm, nie mam nawet tego króćca który prowadzi do filtra. Pomoże ktoś?


Taki flitr będzie okej? http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza- ... 0331.bhtml
zen1th
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 13/3/2015, 17:33



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê
cron