Zobacz wÄ…tek - Rada co do zakupu skutera
NAS Analytics TAG

Rada co do zakupu skutera

i inne małe pojemności
_________

Rada co do zakupu skutera

Postprzez wrakso » 12/4/2015, 13:02

Witam,

Potrzebuję rady co do skutera, którym można jeździć bez prawa jazdy.

Coś co musi być:
- Cena 2-4k zł (Przy cenie do 2500 dałoby radę wziąć za gotówkę, ale jednak wolałbym na raty)
- Możliwość wzięcia na raty

Co chciałbym, żeby było:
- Możliwość rozwinięcia wiekszej szybkości niż 50km/h, bo ze 2 razy w tygodniu mam 3/4 Stolicy do przejechania
- Jak najmniejsza awaryjność

Co jest mi obojętne:
- Data produkcji
- Kolor, wyglÄ…d
- Spalanie paliwa

Przepraszam z góry, za głupie pytania (zupełnie nie znam się na moto ani skuterach) dlatego prosiłbym o wyrozumiałość i pomoc.

Z góry dziękuję za rady,
Pozdrawiam
wrakso
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 12/4/2015, 12:53


Postprzez Kojczyk » 12/4/2015, 14:16

Ile masz lat? Jak miałeś 18 przed styczniem 2013 to możesz jeździć na dowód.
Nowy nie pojedzie więcej niż 45km/h
Uzywka może się psuć
Motorower powyżej 45km/h to motocykl i nie mozesz jeździć na dowód osobisty tylko musisz mieć prawko
Avatar użytkownika
Kojczyk
Świeżak
 
Posty: 273
Dołączył(a): 15/12/2014, 13:57
Lokalizacja: Zakliczyn


Postprzez wrakso » 12/4/2015, 14:49

Miałem 18 przed sytczniem 2013, więc to nie problem.

Psuć się możę zawsze... Ale chodzi mi po prostu o coś co nie jest uznawane powszechnie za "awaryjne", bo wiadomo że bywają takie modele jakichkolwiek pojazdów, z którymi z reguły są problemy.

"Nowy nie pojedzie więcej niż 45km/h"

Co to oznacza? Używka pojedzie więcej niż 45km/h a nówka już nie? Mógłbyś mi to jakoś wytłumaczyć?

"Motorower powyżej 45km/h to motocykl i nie mozesz jeździć na dowód osobisty tylko musisz mieć prawko"

No wlaśnie, ale tutaj się pojawia pytanie... Czy skuter 49cm3 może jechać 45km/h+ na sam dowód osobisty bez konsekwencji? Jak to w ogóle wygląda?