Zobacz wÄ…tek - Pomoc w wyborze! Motocykl 125, do 5.000 PLN (MAX)
NAS Analytics TAG

Pomoc w wyborze! Motocykl 125, do 5.000 PLN (MAX)

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Pomoc w wyborze! Motocykl 125, do 5.000 PLN (MAX)

Postprzez mrszarlotte » 2/4/2015, 23:54

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

Przymierzam siÄ™ do zakupu mojego pierwszego motocyklu.
Nie ukrywam, że po wielogodzinnym czytaniu wszelakich postów i testów bardzo spodobał mi się wygląd Hondy Shadow, jednak budżet jest stricte określony. Nie znam się totalnie na motocyklach dlatego też, proszę o pomoc!

Konkrety:

Wzrost: 185 cm, trochÄ™ 'rozbudowane gabaryty'

Waga: 88-90 Kg

Przeznaczenie: Głównie do jazdy po mieście, jednak dwa-cztery razy w miesiącu odległość 130 KM (da się?)

Cena: do 5000 zł MAX (wiadomo, im mniej tym lepiej, idealnie byłoby się zamknąć w 4 tysiącach ZE WSZYSTKIM, jednak ten 1 tysiąc daję na ewentualny zapas.)

Preferencje wizualne: odmienne, strasznie podoba się Honda Shadow, jednak Honda CBF też niczego sobie, nie pogardzę również wyglądem Suzuki DR125, jednak wydaję mi się, że na te 130km dwa-cztery razy w miesiącu to najwygodniej chopper/cruiser?

Bardzo chciałbym uniknąć wyglądu człowieka "na psie" dlatego CBR'ka odpada (jej wygląd tez mi nie pasuję, nie należe do ludzi, którzy lubią wygląd ścigacza, jeśli nie jest to typowy ścigacz) oraz po prostu uwielbiam 'cięższe' dźwięki, więc chciałbym ominąć wszelkie kosiarki szeeeerokim łukiem.

W stylu Hondy Shadow znalazłem (również za pośrednictwem tego forum) Hyosung GT125, jednak sam nie wiem, czy jakaś typowa Honda, Yamaha, czy też Suzuki nie byłoby wiele lepsze? Co sądzicie o tym konkretnie modelu?

Motocykl chciałbym zakupić w obrębie Świętokrzyskiego lub ewentualnie okolice Krakowa.