Zobacz wÄ…tek - Blokada Honda cbr 125r 2008 rok.
NAS Analytics TAG

Blokada Honda cbr 125r 2008 rok.

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Blokada Honda cbr 125r 2008 rok.

Postprzez dziuzppe1997 » 15/3/2015, 12:23

Witam. Wiem że jest pełno tematów na temat blokad w 125r ale nigdzie nie jest on rozwiązany.
Zawiozłem Honde na ściągniecie tej blaszki między wtryskiem a cylindrem. Po ściągnięciu lepiej się zbiera ale zatrzymuję się na obrotach tak do 8/9 tyś. I nieraz dostanie kopa i dojdzie do 10 tyś. tak po chwili. (jakby się dusiła). Wiem że moduł blokuje obroty do 11.5 tyś. po ściągnięciu jedzie tak 90 hm/h. Gdzie może być jeszcze blokada? Blokada na ukł wydechowym gdzie będzie ?
dziuzppe1997
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12/10/2013, 08:20


Postprzez Grynfix » 15/3/2015, 12:26

Cytat z forum CBR: (seria tak ciężko wklepać cbr 125 blokada w google?)

Zobacz jaką masz wersję A,B lub C.Blokada jest pomiędzy gaźnikiem a cylindrem w tej gumowej rurce.Jest także w kolektorze przy samym tłumiku na załamaniu tym zwężka.Ale to już grubsza robota bo trzeba kolektor rozcinać itp.


______________


Jeżeli masz wersję A to w pełni odblokowana,wersja B zablokowany gaźnik i wydech,wersja C zablokowany gaźnik wydech i moduł.Zobacz tam na naklejce pod tylnym siedzeniem jaką masz wersję,albo w numerze vin zobacz co masz po JC34(A,B lub C).



U prawdę mówiąc nie licz ze ta cbr pójdzie więcej niż licznikowe 120.. to jest pierdzikoło i super prędkości nie osiąga. A jak chcesz miec lepszego kopa to możesz popróbować z różnymi zebatkami ale to sie przełozy też na v-max
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 366
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42


Postprzez dziuzppe1997 » 15/3/2015, 20:48

Mam model - C. I tak na wtrysku jest odblokowany. ( znaczy ta blaszka wyciągnięta). I dużej różnicy nie ma. A moduł może ją tak blokować że do 8/9 tyś dalej nie pójdzie? Choć powiem że wcześniej przed wyjęciem tej blaszki na jedynce/dwójce doszły obroty do 10/11 tyś normalnie. a teraz obojętnie jaki bieg i nie więcej niż 9 tyś. nawet na luzie. Wiecie może co to może być ?
dziuzppe1997
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12/10/2013, 08:20

Postprzez Devil 125 » 16/3/2015, 16:51

To coś ten mechanik kiepski ze nie umiał ci jej odblokować moja kręci do końca na czerwone pole 12 tyś obr. tylko że ja mam gażnik i wersje A ale mimo to i tak miała blokade ;)
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
Avatar użytkownika
Devil 125
Bywalec
 
Posty: 558
Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
Lokalizacja: DOL

Postprzez dziuzppe1997 » 28/3/2015, 19:30

Tak, miałem teraz trochę czasu i zajrzałem do tłumnika. Tak ja mówiliście rozciąłem kolektor i wyciąłem rurkę takimi siateczkami. ale różnicy dalej nie ma. Sprawdziłem jeszcze raz numer a/b/c i jednak się pomyliłem jest napisane B. Czyli Wtrysk i Wydech. a ona dalej te 80. Ludzie pomóżcie...
dziuzppe1997
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12/10/2013, 08:20



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê