Blokada Honda cbr 125r 2008 rok.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Blokada Honda cbr 125r 2008 rok.
Witam. Wiem że jest pełno tematów na temat blokad w 125r ale nigdzie nie jest on rozwiązany.
Zawiozłem Honde na ściągniecie tej blaszki między wtryskiem a cylindrem. Po ściągnięciu lepiej się zbiera ale zatrzymuję się na obrotach tak do 8/9 tyś. I nieraz dostanie kopa i dojdzie do 10 tyś. tak po chwili. (jakby się dusiła). Wiem że moduł blokuje obroty do 11.5 tyś. po ściągnięciu jedzie tak 90 hm/h. Gdzie może być jeszcze blokada? Blokada na ukł wydechowym gdzie będzie ?
Zawiozłem Honde na ściągniecie tej blaszki między wtryskiem a cylindrem. Po ściągnięciu lepiej się zbiera ale zatrzymuję się na obrotach tak do 8/9 tyś. I nieraz dostanie kopa i dojdzie do 10 tyś. tak po chwili. (jakby się dusiła). Wiem że moduł blokuje obroty do 11.5 tyś. po ściągnięciu jedzie tak 90 hm/h. Gdzie może być jeszcze blokada? Blokada na ukł wydechowym gdzie będzie ?
- dziuzppe1997
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12/10/2013, 08:20
Cytat z forum CBR: (seria tak ciężko wklepać cbr 125 blokada w google?)
Zobacz jaką masz wersję A,B lub C.Blokada jest pomiędzy gaźnikiem a cylindrem w tej gumowej rurce.Jest także w kolektorze przy samym tłumiku na załamaniu tym zwężka.Ale to już grubsza robota bo trzeba kolektor rozcinać itp.
______________
Jeżeli masz wersję A to w pełni odblokowana,wersja B zablokowany gaźnik i wydech,wersja C zablokowany gaźnik wydech i moduł.Zobacz tam na naklejce pod tylnym siedzeniem jaką masz wersję,albo w numerze vin zobacz co masz po JC34(A,B lub C).
U prawdę mówiąc nie licz ze ta cbr pójdzie więcej niż licznikowe 120.. to jest pierdzikoło i super prędkości nie osiąga. A jak chcesz miec lepszego kopa to możesz popróbować z różnymi zebatkami ale to sie przełozy też na v-max
Zobacz jaką masz wersję A,B lub C.Blokada jest pomiędzy gaźnikiem a cylindrem w tej gumowej rurce.Jest także w kolektorze przy samym tłumiku na załamaniu tym zwężka.Ale to już grubsza robota bo trzeba kolektor rozcinać itp.
______________
Jeżeli masz wersję A to w pełni odblokowana,wersja B zablokowany gaźnik i wydech,wersja C zablokowany gaźnik wydech i moduł.Zobacz tam na naklejce pod tylnym siedzeniem jaką masz wersję,albo w numerze vin zobacz co masz po JC34(A,B lub C).
U prawdę mówiąc nie licz ze ta cbr pójdzie więcej niż licznikowe 120.. to jest pierdzikoło i super prędkości nie osiąga. A jak chcesz miec lepszego kopa to możesz popróbować z różnymi zebatkami ale to sie przełozy też na v-max
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Mam model - C. I tak na wtrysku jest odblokowany. ( znaczy ta blaszka wyciągnięta). I dużej różnicy nie ma. A moduł może ją tak blokować że do 8/9 tyś dalej nie pójdzie? Choć powiem że wcześniej przed wyjęciem tej blaszki na jedynce/dwójce doszły obroty do 10/11 tyś normalnie. a teraz obojętnie jaki bieg i nie więcej niż 9 tyś. nawet na luzie. Wiecie może co to może być ?
- dziuzppe1997
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12/10/2013, 08:20
To coś ten mechanik kiepski ze nie umiał ci jej odblokować moja kręci do końca na czerwone pole 12 tyś obr. tylko że ja mam gażnik i wersje A ale mimo to i tak miała blokade
Honda CBR 125R ---> Yamaha FZS 600 02r
-
Devil 125 - Bywalec
- Posty: 558
- Dołączył(a): 9/9/2014, 14:46
- Lokalizacja: DOL
Tak, miałem teraz trochę czasu i zajrzałem do tłumnika. Tak ja mówiliście rozciąłem kolektor i wyciąłem rurkę takimi siateczkami. ale różnicy dalej nie ma. Sprawdziłem jeszcze raz numer a/b/c i jednak się pomyliłem jest napisane B. Czyli Wtrysk i Wydech. a ona dalej te 80. Ludzie pomóżcie...
- dziuzppe1997
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12/10/2013, 08:20
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość