Zakup crossa 125.
Posty: 39
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Zakup crossa 125.
Cześć Wszystkim ! Od dłuższego czasu zacząłem lubić motocykle więc raczej powiem ze to moja pasja ale przyszedłem tutaj do Was koledzy żeby prosić o informacje na temat Hondy Cr 125 , od jakiegoś roku ciągnie mnie do tej marki , po 18 chciałbym zakupić owy motor lecz nie wiem jakie są jego wady , czym różni się od innych crossów (Ktm,Yamaha,Suzuki).
Bardzo dziękuje za wszelakie odpowiedz / Moge jesli chcecie wyslać filmiki z moich terenów pod ten gatunek motoru ;>.
Bardzo dziękuje za wszelakie odpowiedz / Moge jesli chcecie wyslać filmiki z moich terenów pod ten gatunek motoru ;>.
- Atobos
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 9/3/2015, 17:50
niczym sie nie rózni, wady ma jak kazdy sprzęt tego typu - utrzymanie i jazda kosztuje krocie. terenów ? CRka to jest sprzęt na tor crossowy ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tak jak poprzednik napisał, wszystkie motocykle są praktycznie identyczne ( według moich odczuć YZ ma lepszą górę ale za to ciut więcej pali). Bierz pod uwagę to co będzie w lepszym stanie technicznym; chociaż na 90% potrzebujesz EXC 125 ale nie jesteś tego świadomy xD
-
Snaffy - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ponieważ wywnioskowałem z kontekstu że chcesz jeździć po lasach/terenach pod hard enduro, a nie po torach. CR/YZ/RM to motocykle full cross przeznaczone na tor. Osobiście mam Yamahe YZ i upalam ją po lasach bo nie zasięgnąłem rady doświadczonych ludków z forum tylko swoje. YZ strasznie dużo pali, kompletnie nie nadaje się do technicznych podjazdów i ma krótkie przełożenie - na tor jak znalazł ale w las ;/ Osobiście jak dorobię trochę gotówki to zmiana na EXC 250 2T i przez długi czas nie bd chyba potrzebował niczego więcej do szczęścia ;D Nie wiem ile chcesz wydać na motocykl i czy będziesz przy nim sam dłubał czy nie ale zawsze możesz pomyśleć o 4T (osobiście wole 2T bo jego budowa jest prosta jak budowa cepa i dużo rzeczy mogę sam zrobić, a 4T trochę mnie przeraża jednak znam kilku ludzi którzy za żadne skarby nie wrócą do 2T oddają do serwisu na generalkę i hulają praktycznie cały sezon).
-
Snaffy - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
w 4T tez sie nie ma czego bać, odrobina wiedzy, pare narzędzi wiecej i wszystko mozna zrobić.
hondy są spoko ale jak kolega napisał to crossówki nie do lasu.
czasem zamiast kupowac crossówke do lasu lepiej wychodzi kupic cos typu yamaha dt 125 odchudzic i sobie latac, wychodzi 10X taniej a czesto da sie poruszac z podobnymi prędkosciami
hondy są spoko ale jak kolega napisał to crossówki nie do lasu.
czasem zamiast kupowac crossówke do lasu lepiej wychodzi kupic cos typu yamaha dt 125 odchudzic i sobie latac, wychodzi 10X taniej a czesto da sie poruszac z podobnymi prędkosciami
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
https://www.youtube.com/watch?v=eCctPBewQH8 Zamieszczam filmik z moich terenów gdzie jeżdzi mnostwo quadow i crossow zobaczycie co dalobyrady na takie typu gorki to jezeli mowicie ze Honda to na tor wiec lepiej kupic ktm'a? i mam pytanie czy ogarnałbym swoj pierwszy remont w tym motorze .
- Atobos
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 9/3/2015, 17:50
edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim .
za 6-7 tysiecy nie celuj w 4T. pozsotaje 2T szukaj exc 200 swietne moto do nauki i nie tylko, jak sie trafi zdrowa fajna 125tka to tez mozan brać bo nie ma aż tak ogromnej róznicy a tecvhniki jazdy mozesz sie nauczyc
za 6-7 tysiecy nie celuj w 4T. pozsotaje 2T szukaj exc 200 swietne moto do nauki i nie tylko, jak sie trafi zdrowa fajna 125tka to tez mozan brać bo nie ma aż tak ogromnej róznicy a tecvhniki jazdy mozesz sie nauczyc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ktm-y 125 są chyba najdroższe utrzymaniu razem z yz 125 takie **** o szopenie cr 125 elegancki naprawde godny polecenia moto i na 1 starczy napewno góruje nad tymi ktm-ami yz kxm itd tutaj próbują z siebie od razu zawodowców robić a jak nie to szukaj klx-a 300 4t tani w eksplatacji bak starcza na naprawdę długi wypad w las dzień się wyszalejesz i jeszcze na drugi zostanie :p mocy wystarczająco tylko ciężko go dopaść bo to jest dobre moto i jeżeli cena jest dobra to długo na rynku nie stoi w granicach 7-8 powinieneś kupić takiego że tylko siadasz i jedziesz ;p a jak nie to crf 250 droższa juz w eksplatacji ale bestia ;] ogarniesz moto i dymasz każdego ;p ALE TRZEBA DBAĆ O WSZYSTKO !! ;] nie zadbasz nie będziesz miał
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
https://www.youtube.com/watch?v=h7q88qQt_Z8
wszystko zalezy od rozpędu,techniki jazdy,umiejętności kierowcy i nawet bieżnika na oponach ;] ja myślę że cr by była bardzo dobra na dobry początek ale polecam też tak jak pisałem klx 300 i crf 250 ;] ten teren co filmik wysyłałeś co kładami jeżdżą to cr bdz je połykała jak chciała ale na taki piaszczysty teren lepszy był by 4t bo 2t juz sie kopie na tym piachu i może być męczące robienie podjazdu , dla mnie podjazdy to jest chociaż 4 metry prawie pionowej sciany nwm jak tam u cb
wszystko zalezy od rozpędu,techniki jazdy,umiejętności kierowcy i nawet bieżnika na oponach ;] ja myślę że cr by była bardzo dobra na dobry początek ale polecam też tak jak pisałem klx 300 i crf 250 ;] ten teren co filmik wysyłałeś co kładami jeżdżą to cr bdz je połykała jak chciała ale na taki piaszczysty teren lepszy był by 4t bo 2t juz sie kopie na tym piachu i może być męczące robienie podjazdu , dla mnie podjazdy to jest chociaż 4 metry prawie pionowej sciany nwm jak tam u cb
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
qapsel co ty za głupoty gadasz, miałes kiedy doczynienia z hard enduro ? polecasz albo klxa albo crf ? to tak jakbys komuś do wyscigów samochodowych polecał przerobionego na sportowego poloneza i subaru WRXa jednoczenie. rozbierzność ogromna.
crossówka czy cr czy sx crf nie nadaje sie do lasu, mozna jeździc ale to tak samo jakbyś kupił rower szosowy i chciał sobie pojeździc po leśnych sciezkach dać sie da ale nie ma z tego przyjemnosci. kolega napisa kwestia rozpędu - hahah powiedz to ludziom którzy latają sobie np po rumunii czy wiekszych wąwozach. tam nie ma zadnego rozpędu tylko sie trzeba wspinać na podjazdy. oczywiscie mowa tutaj jak chcesz sie nauczyc sensownie jeździc crossówka na to nie pozwala. w EXC ( czy innych hard enduro ) masz inne zawieszenie, inne opony, inne zestrojenie silnika, tam masz potęzny moment obrotowy od dołu, a crossówka jedzie jak tylko ma odcięcie. całkiem do czego innego te sprzety są stworzone
i kolejna głupota że KTMy są najdroższe.... są ale w zakupie, choc często nieco wiecej oferują. chociazby pełno sieci dealerskich, i częsci od ręki ( mowa o nietypowych )
wybór nalezy do ciebie, ja mam troche doswiadczenia bo zaczynałem podobnie, crossówka i do lasu, bo taniej i w ogóle. jechac jeździłem. ale siadłem na enduro to nie chciałem nic zmieniać. pasuje tam idealnie.
dodatkowo exc pali mniej niz sx czy cr, i ma wiekszy bak, wiec mozna bez obaw dalej pojechać. no i same remonty są sporo rzadsze niz w crossówkach wiec to że musisz dołozyc do zakupu troche grosza dosyc szybko sie zwróci
crossówka czy cr czy sx crf nie nadaje sie do lasu, mozna jeździc ale to tak samo jakbyś kupił rower szosowy i chciał sobie pojeździc po leśnych sciezkach dać sie da ale nie ma z tego przyjemnosci. kolega napisa kwestia rozpędu - hahah powiedz to ludziom którzy latają sobie np po rumunii czy wiekszych wąwozach. tam nie ma zadnego rozpędu tylko sie trzeba wspinać na podjazdy. oczywiscie mowa tutaj jak chcesz sie nauczyc sensownie jeździc crossówka na to nie pozwala. w EXC ( czy innych hard enduro ) masz inne zawieszenie, inne opony, inne zestrojenie silnika, tam masz potęzny moment obrotowy od dołu, a crossówka jedzie jak tylko ma odcięcie. całkiem do czego innego te sprzety są stworzone
i kolejna głupota że KTMy są najdroższe.... są ale w zakupie, choc często nieco wiecej oferują. chociazby pełno sieci dealerskich, i częsci od ręki ( mowa o nietypowych )
wybór nalezy do ciebie, ja mam troche doswiadczenia bo zaczynałem podobnie, crossówka i do lasu, bo taniej i w ogóle. jechac jeździłem. ale siadłem na enduro to nie chciałem nic zmieniać. pasuje tam idealnie.
dodatkowo exc pali mniej niz sx czy cr, i ma wiekszy bak, wiec mozna bez obaw dalej pojechać. no i same remonty są sporo rzadsze niz w crossówkach wiec to że musisz dołozyc do zakupu troche grosza dosyc szybko sie zwróci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
kur-wa człowieku nie rób z siebie odrazu wielkiego znawcy i zawodowca którym nie jesteś kolega chciał sobie na lajcie pojeździć po lesie , pisze mu czym fajnie sie jeździ a ty jak zwykle swoje filozofie wystawiasz wiem ze klx i crf to calkiem inne moto nie jestem głupi , o ile wiem te tereny co pokazywał na filmiku to nie twoja ruminia gdzie tam się wspinasz jak chuck norris po ścianach na moto . i tutaj nie pier-dol ze KTM nie jest drogi w eksplatacji a do HONDY to nie ma co porównywać bo ktm wychodzi dużo drożej
tam sie sypie co tylko może a i tez twoje filozofie jak bedziesz jeździł takim exc czy sx i czy cr w terenie to tak czy owak musisz co sezon tłok wymienić a w sx jeszcze częsciej niz w cr , exc wiadomo że dłużej wytrzyma bo łagodniejszy silnik ma to nie wyczynówka ale cr spokojnie sobie z exc poradzi w lesie
Ja osobiście najbardziej na dobry początek polecam CRF 250 jeżeli jest kasa zeby ją utrzymać bo jednak to troche kosztuje
ale jeżeli ogarniesz to zamiatasz https://www.youtube.com/watch?v=SU1IPnybbCg kolega na filmiku latał crf 250 jak widać ładnie (henio stwierdza ze tak sie nie da tym moto bo sie do tego nie nadaje) pouczył sie na crf zakupił exc 300 i zamiata każdego cr 125 też wystarczy jeżeli nie stać cię na eksplatację crf 250 a klx 300 to juz enduro do crf-y nie ma polotu ale ogólnie w swojej pojemości i cenie moto sobie nie równe tanie w eksplatacji mało pali a i mocy ma wystarczająco , dobrze się robi nim podjazdy itd itd A HENIU TAK WG JEDYNY UDANY DO KONCA KTM TO KTM EXC 300 I JEDNE Z LEPSZYCH EXC 525 ;]
tam sie sypie co tylko może a i tez twoje filozofie jak bedziesz jeździł takim exc czy sx i czy cr w terenie to tak czy owak musisz co sezon tłok wymienić a w sx jeszcze częsciej niz w cr , exc wiadomo że dłużej wytrzyma bo łagodniejszy silnik ma to nie wyczynówka ale cr spokojnie sobie z exc poradzi w lesie
Ja osobiście najbardziej na dobry początek polecam CRF 250 jeżeli jest kasa zeby ją utrzymać bo jednak to troche kosztuje
ale jeżeli ogarniesz to zamiatasz https://www.youtube.com/watch?v=SU1IPnybbCg kolega na filmiku latał crf 250 jak widać ładnie (henio stwierdza ze tak sie nie da tym moto bo sie do tego nie nadaje) pouczył sie na crf zakupił exc 300 i zamiata każdego cr 125 też wystarczy jeżeli nie stać cię na eksplatację crf 250 a klx 300 to juz enduro do crf-y nie ma polotu ale ogólnie w swojej pojemości i cenie moto sobie nie równe tanie w eksplatacji mało pali a i mocy ma wystarczająco , dobrze się robi nim podjazdy itd itd A HENIU TAK WG JEDYNY UDANY DO KONCA KTM TO KTM EXC 300 I JEDNE Z LEPSZYCH EXC 525 ;]
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
a miałeś KTMa że wiesz cokolwiek o kosztach ? miałem i honde i yamahe i KTMa wszystko kosztuje krocie, i róznice są niewielkie
nie chodzi mi o robienie z chłopaka zawodowca, ale po co mu polecać sprzęt który sie nie nadaje do danego zadania ? równie dobrze moze kupic trialówke na dalekie wyprawy, motorower do taplania w błocie, itp itd. mozna ale po co sobie życie utrudniać ?
jak w SX czesciej niz w CR ? co ty za herezje opowiadasz.
CR sobie poradzi ale kazde EXC bedzie 10X wygodniejsze, lepiej sie bedzie prowadził, bedzie ekonomiczniejszy i przyjaxniejszy dla kierowcy. obok exc jest husqvarna WRka, yamaha ma tylko 4takty.
moto sie nie nadaje, ale mozna ty czytaj ze zrozumieniem, chyba że jeszcze w gimnazjum tego nie przerabialiście.
moto dobiera sie pod teren, jak nie ma długich przelotów ale to teren typowo enduro to sie kupuje małe enduro 125/200 jak to ma byc mocno techniczna jazda a moto ma byc lekkie, 250tka jak nie trzeba przeskakiwać wielkich belek w lesie czy robic mega podjazdów. 350tka to takie cos troche pomiedzy 450tką a 250tką no ale raczej nie o tej kasie mowa. 450-525 to moto raczej na dalsze wypady, oczywiscie to nie znaczy że nie mozna poskakac po belkach, tylko moto nie do tego stworzone. 2takty duze to na na prawde trudne warunki sprzęt. crossówki sąswietne na torze i niech tam bedą
nie chodzi mi o robienie z chłopaka zawodowca, ale po co mu polecać sprzęt który sie nie nadaje do danego zadania ? równie dobrze moze kupic trialówke na dalekie wyprawy, motorower do taplania w błocie, itp itd. mozna ale po co sobie życie utrudniać ?
jak w SX czesciej niz w CR ? co ty za herezje opowiadasz.
CR sobie poradzi ale kazde EXC bedzie 10X wygodniejsze, lepiej sie bedzie prowadził, bedzie ekonomiczniejszy i przyjaxniejszy dla kierowcy. obok exc jest husqvarna WRka, yamaha ma tylko 4takty.
moto sie nie nadaje, ale mozna ty czytaj ze zrozumieniem, chyba że jeszcze w gimnazjum tego nie przerabialiście.
moto dobiera sie pod teren, jak nie ma długich przelotów ale to teren typowo enduro to sie kupuje małe enduro 125/200 jak to ma byc mocno techniczna jazda a moto ma byc lekkie, 250tka jak nie trzeba przeskakiwać wielkich belek w lesie czy robic mega podjazdów. 350tka to takie cos troche pomiedzy 450tką a 250tką no ale raczej nie o tej kasie mowa. 450-525 to moto raczej na dalsze wypady, oczywiscie to nie znaczy że nie mozna poskakac po belkach, tylko moto nie do tego stworzone. 2takty duze to na na prawde trudne warunki sprzęt. crossówki sąswietne na torze i niech tam bedą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 39
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość