Zobacz wÄ…tek - KupiÄ™ EXC 520/525
 
NAS Analytics TAG

KupiÄ™ EXC 520/525

Enduro, Cross
_________

KupiÄ™ EXC 520/525

Postprzez Pola1213 » 8/3/2015, 19:15

Witam.
Jak w temacie poszukuję zdrowego ktm'ka exc 525/520!!! Proszę o kontakt jeśli ktoś ma na sprzedaż: 506264168 :)
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24


Postprzez henio12323 » 8/3/2015, 20:38

ile jesteś w stanie dać za zdrową sztuke ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Pola1213 » 9/3/2015, 17:03

Tak max 8-9tys i oczywiście żeby była tak po 2000 roku! :) A I oczywiście z możliwością rejestracji... ;p
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 9/3/2015, 23:06

hehe zapomnij o zdrowym za tą kase ;P od praktycznie 2000 roku są produkowane wiec ciezko było by ci znaleźć starszego.

mam 525 ale za mniej niz 14 tysi nie oddam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 9/3/2015, 23:21

Który rok? I czemu nie za 9 tys nie da rady..? A możliwe by były raty co np. Pierwsza rata 5 tys a reszta po 3 tys miesięcznie? :) co powiesz na to: http://olx.pl/i2/oferta/ktm-exc-520-z-n ... 1c86b22fc8
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 10/3/2015, 08:02

ja mam 2005 raty mnie nie bardzo interesują. chyba że blizej wakacji bede mocno chciał sprzedać, bo póki co nie planuje na gwałt sprzedawać.

nie mówie że nie da rady kupic motocykla, tylko nie kupisz zdrowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 10/3/2015, 11:04

A to można wiedzieć czemu sprzedajesz? Więc tak jak będziesz go chciał sprzedać to odrazu daj mi znać! :) Bo mi by tak pasowalo poniewaz w kwietniu będę miał już na pewno 8 tys na moto dlatego pasowały by mi raty bardziej... Ale narazie poszukuję dalej! ;p :)
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 10/3/2015, 12:40

zacząłem jeździc troche w innym terenie i moc/waga 525 troszke przeszkadza, rzucił bym sie albo na cos mniejszego albo całkiem 2T jakies, ale wciąz biore pod uwage 500tke, no i chce posmakować wtrysku wiec jakbym sie przesidał to na sztuke maksymalnie 3 letnią. bo generalnie na swoje EXC nie narzekam od 4 lat mam i wpakowałem grube tysiące ;D ale nowsze są poręczniejsze co jest dla mnie teraz plusem ale z 20 tysiecy trzeba szykować minimum
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 11/3/2015, 19:55

A ja jeszcze się zastanawiam nad EXC 300 i nie wiem co wybrać... Jak myślisz co lepsze EXC 300 czy 525? Jak z mocą i wogóle? Duża różnica mocy jest między exc 525 a 450?? O jeszcze jedno pytanko czy takim 525 mogę startować w zawodach enduro? :p
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 11/3/2015, 21:55

exc jest lzejszy i lepiej sie prowadzi, ale pali bardzo duzo i jest wolny na v max, generalnie sprawa dla mnie w miare prosta 525 to moto na traski i równiny, gdzie trzeba leciec predkosciowo a mniej technicznie, oczywiscie trudniejsze elementy też są do przejechania bo to w koncu wyczynówka. ale jak masz zamiar upalać w mocnych wąwozach czy górach to 300tka bedzie lepsza bo jest lżejsza, a v maxu i tak nigdy praktycznie nie uzyskasz bo w takim terenie nie jest to mozliwe. ale z kolei wtedy i 300tka moze byc za ciezka, i 250tka bedzie poręczniejsza i moc bedzie miała odpowiedniejsza ( nadmiar mocy szkodzi)

miedzy 450 a 525 róznica jest niewielka, znajomy ma 450 i przy lataniu po lasach praktycznie róznicy nie czuć, troszke z dołu gorzej ciągnie ale jakbym ci dał 450 i wmówił że to 525 to bys mi uwierzył :P

mozesz startowac w kazdych zawodach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 13/3/2015, 12:03

Wiec zostaje przy 525 bo i tak będę jeździł po lasach itp... ;p A jeszcze co powiesz o crf450x?? :)
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 13/3/2015, 14:08

hondy poszły na łatwizne i dorzuclili do CRFy tylko wiekszy stator ze swiatłami i praktycznie tyle. wiec do enduro kiepskie w porównaniu z ktmem czy yamahą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 2/4/2015, 23:55

Witam was :D
Co mogli byście mi powiedzieć o tym sprzęcie gadałem z właścicielem plastiki do wymiany na tłoku przejechane 164Mth , dokumenty są... Więc tak czy opłaca mi się go brać jeżeli naprawdę będzie w takim stanie jak mówi właściciel?? :) Proszę o odp. bo za jakiś tydzień przymierzam się do kupna!! :)

http://olx.pl/oferta/ktm-exc520-enduro- ... 54734b095d
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 3/4/2015, 08:40

cena bez szału, nie jest wysoka ale jakaś okazyjna też nie. 160 mth to mozna powiedziec że niedługo bedzie trzeba znowu zaglądać. nie wiadomo jakiej firmy tłok itp. a po tylu latach i tak nic nie pozyje tyle co nówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 3/4/2015, 09:13

No to wiadomo tak ale czy np. rok na tym tłoku jeszcze pojeździ? Wiadomo tam regulacja zaworów na czas oleju itp. Bo tego zawsze będę pilnował! :) Po kupnie wymiana plastików i co jeszcze będzie trzeba a za rok wiadomo tłok itp. Więc co o tym myślisz?? Z ceny jeszcze pewnie utarguje a na nowke mnie tak czy inaczej nie stać... :) Kolektor chyba tez jest od 525 bo 520 ma podwójny? :p
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 3/4/2015, 15:41

tak kolektor ma z 525

co do tłoka - ciezko powiedziec, ale zazwyczaj tam nie ma jak w 2T że przeciagniesz i cos strzeli. najpierw to zaczyna brać olej, potem całkiem kopcić, potem spada kompresja, żeby cos strzeliło to trzeba sie mocno namęczyć. prędzej to zawór moze sie wypiąć, albo wpaść, czy urwać / zatrzeć korba niz strzelić tłok.

jedynie co jest kiepskie że jak tlok ma spory luz a ktos np zmienił same pierscienie to moze szybko sie wycierac nicasil. a potem trzeba bedzie i tłok i cylinder zmieniac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 4/4/2015, 00:14

Bardzo dobrze ale aż tak to nie chcem go zjechać tylko już chce trochę dużej nim polatać więc tłok, korba, regulacja zaworów itp. wszystko będzie na czas :) A właśnie ile mth wytrzymuje taki exc na korbie? Regulacja zaworów co 20mth, olej 10mth, filtr co jazda tak jak i łańcuch?? :D A i tam są jakieś dwa wlewy na olej czy tylko jeden do silnika? Nigdy nie miałem 4t...
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 4/4/2015, 07:50

ciezko powiedziec nie ma dokładnie czasu ile wytrzyma, jeden zrobi 600 godzin a ktos inny 300. mówie o oryginale. potem zamiennik to juz zalezy jak sie trafi, jaka firma - nikt nie testował wszystkich zamienników żeby dać jasną odpowiedź który lepszy itp itd. generalnie to z 300-400 godzin powinien wytrzymać. ale często u amatora wytrzymuje mniej bo jest tendencja wbijania wyższego biegu niz byc powinien a wtedy korba mocno dostaje w tyłek.

regulacja zaworów co tyle co ile wymaga, ja reguluje co 30-40 godzin. co 20 godzin nie wymagam zadnej korekty jeszcze wiec bez sensu rozbierać. olej co 20 godzin jazdy zmieniam - zlewam jeszcze w miare zielonego motula 300V. filtr - co zabrudzenie, czasami mam 5 wyjazdów na jednym jak są krótkie wypady i lekko wilgotne warunki - wiec nie ma błota i sie tez nie kurzy. łancuch co wyjazd warto przesmarować.

w 525 jest jeden wlew, wlewasz 1.3 litra reszte uzupełniasz pod okienko i gotowe. w nowszych są 2 wlewy jeden do skrzyni drugi do korby itp.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Pola1213 » 4/4/2015, 09:45

Więc tu też jest jeden bo to 520 tylko plastiki od 525? :D Dziękuję Bardzo, bardzo mi pomogles i jeszcze pewnie coś napisze za 2tyg jak w końcu kupię swojego rumaka :D Dzięki :)
Pola1213
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/3/2013, 19:24

Postprzez henio12323 » 4/4/2015, 10:47

520 i 525 ( jak i 400 450 i 250tka ) to praktycznie te same motocykle. silniki spoko mozna poprzekładać, nawet mozna z 250tki wsadzić bebechy od 525 i też bedzie jeździło. ( tylk otrzeba cały wał cylinder głowica itp itd ) w tych rocznikach to sa puzzle. chcesz wydech to zakładasz, chcesz cały zadupek z plastikami - to przekładasz. to jest całkiem niezłe bo jest swietny dostęp do częsci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê