Yamaha DT80 LC2 95r jakie przełożenia na siłę?
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Yamaha DT80 LC2 95r jakie przełożenia na siłę?
Witam. Jako że zębatki które posiadam są już na wykończeniu postanowiłem poszukać nowych. Problem jest w tym że nie wiem jakie przełożenia zastosować. Obecne zębatki są pod względem mocowania takie same jak te: http://allegro.pl/komplet-napedowy-rk-420-m-yamaha-dt-50-3mn-i5014928714.html (otwórz link)
Obecne zębatki:
tył: 48 zębów
przód 12
I teraz was pytam, czy te zębatki i łańcuch będą dobre? Żeby zrobić na siłę to na tył trzeba dać większą. Na obecnych moto toczy się na asfalcie ok 60/70km/h z tym że licznik oszukuje (nawet bardzo bo przy 50km/h mało człowiek nie spadnie z tego) i nie jestem w stanie sprecyzować dokładnie ile... Także najlepiej jakby podobnie się to toczyło, i miało ciut większą moc w terenie ponieważ trochę więcej piachu i na drugim biegu już mało się nie udusi często...
Jeden znajomy powiedział mi żebym właśnie takie przełożenia dał i będzie git ale jednak ten łańcuch który jest w zestawie nie jest oringowy (ten który mam teraz też nie) a jako że jeżdżę przeważnie w błocie/po lesie to pewnie szybko się zniszczy...Nie wiem czy brać to, i czy to dobre przełożenia będą czy może coś innego da się znaleźć? [/url]
Obecne zębatki:
tył: 48 zębów
przód 12
I teraz was pytam, czy te zębatki i łańcuch będą dobre? Żeby zrobić na siłę to na tył trzeba dać większą. Na obecnych moto toczy się na asfalcie ok 60/70km/h z tym że licznik oszukuje (nawet bardzo bo przy 50km/h mało człowiek nie spadnie z tego) i nie jestem w stanie sprecyzować dokładnie ile... Także najlepiej jakby podobnie się to toczyło, i miało ciut większą moc w terenie ponieważ trochę więcej piachu i na drugim biegu już mało się nie udusi często...
Jeden znajomy powiedział mi żebym właśnie takie przełożenia dał i będzie git ale jednak ten łańcuch który jest w zestawie nie jest oringowy (ten który mam teraz też nie) a jako że jeżdżę przeważnie w błocie/po lesie to pewnie szybko się zniszczy...Nie wiem czy brać to, i czy to dobre przełożenia będą czy może coś innego da się znaleźć? [/url]
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
nie da sie powiedziec ile bedzie dobrze bo kazda wartość zebatek to juz jest dobrze ale pod inne warunki
jak chcesz zwiekszyć przyspieszenie
to na tył zakłąda sie większa ewentualnie na przód mniejsza,. tylko że lepiej mieć wiecej zębów bo wtedy naped jest zywotniejszy. także dorzuc kilka zebów z tyłu i bedzie git (1-2 zeby juz sa odczuwalne )
jak chcesz zwiekszyć przyspieszenie
to na tył zakłąda sie większa ewentualnie na przód mniejsza,. tylko że lepiej mieć wiecej zębów bo wtedy naped jest zywotniejszy. także dorzuc kilka zebów z tyłu i bedzie git (1-2 zeby juz sa odczuwalne )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
A co powiecie o łańcuchach SFR? Niestety zestawu zębatek pasujących do mojej DT'tki nie ma z napędem D.I.Da.
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
to nie kupuj zestawu tylko kup sobie oddzielnie
SFR chinszczyzna ale nie ma co ukrywać w DT nawet łancuch za 20 zł troche pojeździ
SFR chinszczyzna ale nie ma co ukrywać w DT nawet łancuch za 20 zł troche pojeździ
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości