Kawasaki KMX 125 - Nie specjalnie "super" moto
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kawasaki KMX 125 - Nie specjalnie "super" moto
Witam wszystkich forumowiczów Jestem tutaj pierwszy raz dlatego w razie złego działu od razu grzecznie proszę o przeniesienie. Porwałem się z motyką na słońce, czy też nie ? Przeglądając odmęty internetu i poszukując tematów odnośnie przerabiania KMX'a na SM zaczynałem dostawać spazmów oglądając ceny niektórych elementów. Trafiłem na pewien temat na innym forum, gdzie kilku forumowiczów wpadło na pomysł, żeby w ramach przerabiania tego dziadostwa na smke zostawić tylne koło (18 cali) a na przód wsadzić felgę od jawy 350... (http://bitly.com/1DahPQG (otwórz link) - nie wiem czy o taką by tu chodziło XD) Pomyślałem sobie, że tamtym to ja już podziękuję ale rozmyślając sobie nad tym przy wieczornym piwku, doszedłem do wniosku, że pomysł nie jest taki zły piasta z kmxa, felga od jawy (też 18 cali) i teraz nieszczęsne szprychy, przeplot i bez żadnego dopasowywania koło powinno dygać ? Do tego jakieś opony i finito... Chyba, że nie ? I teraz tutaj mój pociąg wybujałej wyobraźni powstrzymała wyrwa w torach, tyko do cholery jak ? Czy to w ogóle ma prawo bytu i działania.
Niestety nie posiadam worków pieniędzy dlatego to przykuło moją uwagę ? Czy to ma jakikolwiek sens to raz, oraz czy w ogóle jest to możliwe ?
PS. Nie piszcie mi o większych tarczach, zaciskach i utwardzeniu zawieszenia bo mam tego świadomość
Niestety nie posiadam worków pieniędzy dlatego to przykuło moją uwagę ? Czy to ma jakikolwiek sens to raz, oraz czy w ogóle jest to możliwe ?
PS. Nie piszcie mi o większych tarczach, zaciskach i utwardzeniu zawieszenia bo mam tego świadomość
-
Stryjek - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/2/2015, 20:43
Tak przeczytałem cały ten Twój post i za bardzo nie wiem o co pytasz. Jeśli pytasz czy felga od jawy będzie pasować to jeśli zgadza się ilość szprych to powinna. Czy jest sens przerabiania kmx na sm to już należy zadać Tobie czego Ty oczekujesz z takiej przeróbki?. Osobiście bym szukał czegoś z amelinium gdyż po niezbyt długim użytkowaniu stalowe felgi zaczną rdzewieć. Dodatkowo stawiam na to że ta felga będzie dużo słabsza niż felga enduro. Jeśli pytasz o szprychy to raczej może być drobny problem z dobraniem ich, bo liczy się długość i grubość a znowu przy grubej szprysze jest gruby nypel który może nie pasować w obręcz.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
tzn, chciałem tylko wiedzieć, czy poskładane wszystko do kupy z oryginalną piastą będzie działać Co do sensu przerabiania, moto kupiłem a tak naprawdę w terenie nie byłem ani razu, nie licząc okolicznych dróg leśnych, tak to zasuwam tylko uczelnia-dom-miasto, więc pomyślałem, że będzie to rozsądne wyjście, zawsze chciałem mieć sm ale na takie z prawdziwego zdarzenia nie mam siana :/ ot co ;D
-
Stryjek - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/2/2015, 20:43
czy bedzie to nie wiadomo, robiąc takie nietypowe przeróbki albo szukaj kogos kto to robił, albo sam kombinuj. raczej nikt z głowy ci nie powie z czego wziąc felge i co bedzie pasowało itp itd. moze sie róznic iloscią szprych, długosc moooooze sie cos jakos dobierze,
ale co do kół i tak bedziesz miał srednie SM skoro bedziesz miał 18stke z przodu.
nie lepiej poszukać opon typowo supermoto na 18/21 ? nawet podobno taka klasa na zawodach supermoto ma w tym roku wyjechać, czyli cross/enduro z oryginalnymi kołami tylko że oponki oczywiscie stricte supermoto załozone. słyszałem cos że komplet takich gum po dobrej cenie ma kosztowac 300-350 zł wiec też cena smieszna w sumie ( gumy jakies chinskie ale dają niby rade) i bez zadnych przeróbek mozna sie pobawic.
ale co do kół i tak bedziesz miał srednie SM skoro bedziesz miał 18stke z przodu.
nie lepiej poszukać opon typowo supermoto na 18/21 ? nawet podobno taka klasa na zawodach supermoto ma w tym roku wyjechać, czyli cross/enduro z oryginalnymi kołami tylko że oponki oczywiscie stricte supermoto załozone. słyszałem cos że komplet takich gum po dobrej cenie ma kosztowac 300-350 zł wiec też cena smieszna w sumie ( gumy jakies chinskie ale dają niby rade) i bez zadnych przeróbek mozna sie pobawic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
sprawdź na 24mx.pl jak tam nie ma i nie ma w google nic to sie spytam kumpla bo moze ma dojscie do czegos takiego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości