romet ogar caffe 125, warto czy nie?
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ObojeI Michał i Mikołaj macie rację. Do bezproblemowej turystyki cb 500, gs 500. Do zabawy wyżyłowana 125 2T. Z tego co widzę odchodzi się w szosie od 2T, któryś model (RS?) 2T jest 4T, nawet Aeroxy czy inne skuterki przechodzą w czterosuwy, w offroadzie ma to nadal naprawdę duże zalety. Crossówka czterdzieści parę kucyków o masie przeciętnego człowieka.... Na koło aż się prosi.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Nie mówię, że 2T jest złe... Zgrzeszyłbym
Miałem okazję pobrykać RS250V i to kocur, że wprawny szofer do 600 może fiknąć...
Ale jak padł w niej gaźnik to nawet ebay był regularnie trzepany... Przestała chyba z rok niesprawna... Nowy gaźnik 4tyś, ale i tak niedostępny w serwisie...
Sportowe 2T sÄ… drogie w utrzymaniu....
Miałem okazję pobrykać RS250V i to kocur, że wprawny szofer do 600 może fiknąć...
Ale jak padł w niej gaźnik to nawet ebay był regularnie trzepany... Przestała chyba z rok niesprawna... Nowy gaźnik 4tyś, ale i tak niedostępny w serwisie...
Sportowe 2T sÄ… drogie w utrzymaniu....
Jak fenix z popiołów
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości