Alarm motocyklowy DATATOOL Problem.
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Alarm motocyklowy DATATOOL Problem.
Witam.
Mam zamontowany alarm motocyklowy firmy DATATOOl w hondzie CBR F3.
Mianowicie niedawno wsiadając na moto alarm zaczął mi "wyć" lecz nie mogłem go rozbroić poniewąż padła bateria w pilocie , nie mogłem się spóźnić do pracy więc zostawiłem motor w garażu z alarmem aż padł akumulator.
Nastepnie po wymianie baterii w pilocie i naładowaniu akumulatora alarm w ogóle nie reaguje na pilota, nawet nie "wyje" , gdy podłącze akumulator alarm wydaje dźwięk taki sam jak przy uzbrojeniu i tak co około 10 sekund się to powtarza, nic więcej sie nie dzieje, alarmu nie można rozbroić.
Może ktoś wie jak go zresetować do ustawień fabrycznych , lub coś w tym stylu.
Może się komus przyda :
Mam zamontowany alarm motocyklowy firmy DATATOOl w hondzie CBR F3.
Mianowicie niedawno wsiadając na moto alarm zaczął mi "wyć" lecz nie mogłem go rozbroić poniewąż padła bateria w pilocie , nie mogłem się spóźnić do pracy więc zostawiłem motor w garażu z alarmem aż padł akumulator.
Nastepnie po wymianie baterii w pilocie i naładowaniu akumulatora alarm w ogóle nie reaguje na pilota, nawet nie "wyje" , gdy podłącze akumulator alarm wydaje dźwięk taki sam jak przy uzbrojeniu i tak co około 10 sekund się to powtarza, nic więcej sie nie dzieje, alarmu nie można rozbroić.
Może ktoś wie jak go zresetować do ustawień fabrycznych , lub coś w tym stylu.
Może się komus przyda :
- Załączniki
-
- Bez tytułu.jpg (137.7 KiB) Przeglądane 4119 razy
-
- Bez tytułu.jpg (137.7 KiB) Przeglądane 4119 razy
- DawidCBRF3
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 29/1/2015, 22:40
- DawidCBRF3
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 29/1/2015, 22:40
Motocykl kupiłem już z alarmem , pisałem do poprzedniego właściciela o pomoc ale powiedział że on też kupił z alarmem.
- DawidCBRF3
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 29/1/2015, 22:40
a nie jest przypadkiem tak że po wymianie baterii trzeba pilot sparować z alarmem? ja tak miałem w samochodzie co prawda i połączone z centralnym zamkiem. wystarczyło włączyć zapłon i wcisnąć guzik pilota przez 10 sekund. zamigały światła i dziękuję. spróbuj, nie pamiętam czy guzik do otwierania czy zamykania ale to tylko 2 guziki więc ja bym spróbował.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
reset to ponowne uruchomienie systemu w celu ponownego załadowania oprogramowania/sterowników, to co opisał ligaboy to właśnie parowanie/kodowanie kluczyka/pilota który po wyładowaniu baterii staje się nowym urządzeniem dla systemu alarmu, identyczna sytuacja występuje w BMW e46 gdy ktoś wymienia akumulator w kluczyku.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Problem rozwiazany wystarczyło zsynchronizować pilota z alarmem.
Jedno życie jeden cel latać Hondą CBR !
- DawidCBRF3
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 29/1/2015, 22:40
Cieszymy się
BTW
Bardzo lubię i sobie cenię ludzi, którzy "zamykają" temat...
Tylko takie coś może komuś kiedyś pomóc...
Jest problem - rozwiązałeś go - napisz jak to się skończyło - proste...
90% tematów jest inaczej - zapytanie -> 25 odpowiedzi -> gość naprawił i zero kontaktu.
Hiperirytujące
BTW
Bardzo lubię i sobie cenię ludzi, którzy "zamykają" temat...
Tylko takie coś może komuś kiedyś pomóc...
Jest problem - rozwiązałeś go - napisz jak to się skończyło - proste...
90% tematów jest inaczej - zapytanie -> 25 odpowiedzi -> gość naprawił i zero kontaktu.
Hiperirytujące
Jak fenix z popiołów
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości