Zobacz wątek - pierwszy ubiór na pierwsze moto: kask, kurtka, rękawice buty
NAS Analytics TAG

pierwszy ubiór na pierwsze moto: kask, kurtka, rękawice buty

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

pierwszy ubiór na pierwsze moto: kask, kurtka, rękawice buty

Postprzez Gregory840 » 27/1/2015, 11:26

Proszę Was o kilka podpowiedzi.

NIE MAM DOŚWIADCZENIA WIĘC PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ...

Pierwsze ciuchy (do Hondy Varadero 125cc) więc bez szaleństw finansowych. Zdecydowanie do kulturalnej jazdy po mieście a jak się już nauczę jako-tako pokonywać kolejne kilometry to miło by było żeby za sezon, dwa czy trzy też spełniały swoją funkcję na być może jakiejś 600cc. W stylu takim raczej klasycznym, niezbyt krzykliwym, nie kolorowo na ścigacz, nie skóry na choppera, powiedzmy coś jak na zdjęciu...




1. kaski podobają mi się szczękowe:

LS2 FF370 http://ls2.sklep.pl/userdata/gfx/f17f39 ... 10116a.jpg

oraz

MDS MD200 http://x.cloudsdata.net/6b/images/produ ... 11733-.jpg



którą firmę/model polecacie?

czy w czarnym latem można się ugotować i biały będzie lepszym rozwiązaniem?

jeśli jednak czarny to mat czy błyszczący? czy to tylko kwestia gustu i nie ma wpływu na użytkowanie?



2. czy istnieje kurtka, w której sensownie można jeździć przy 5 jak i 35 stopniach? oczywiście z ochroną rąk i kręgosłupa - na co patrzeć? jakieś konkretne firmy, modele? przypominam, że cenowo nie w tysiącach a w setkach!



3. gdy kupię już kurtkę, która ma ochraniacze to warto pod nią mieć jeszcze jakieś dodatkowe zabezpieczenia na ręce i kręgosłup? a pas nerkowy? jeśli tak to jakie?



4. rękawice - czym się różnią np te http://cdn2.asteroid.pl/c6/a.swistak.pl ... 5_1024.jpg
od tych http://www.4motos.pl/environment/cache/ ... 6e4d52.jpg
?? czy jedna para sprawdzi się na niższe i wysokie temperatury czy raczej nie?