Zobacz wątek - Filtr oleju - wybór
NAS Analytics TAG

Filtr oleju - wybór

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Filtr oleju - wybór

Postprzez PuCiK » 16/12/2014, 14:39

Witam serdecznie.

Temat wałkowany nie jeden raz, i nie na jednym forum, lecz konkretnej odpowiedzi brakuje, bądź jej nie znalazłem.

Zastanawiam się nad wyborem filtra oleju:
1) Hilfofiltro - 20zł
2) K&N - 40-50zł
3) Kawasaki - 40zł


Warto dopłacać do filtra 2/3 ? Czy zainwestować w Hilfofiltro? Są o nim różne opinie, ale lepiej poczekać na wypowiedzi osób które miały z nimi do czynienia.

Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem będzie zakup oryginalnego filtra Kawasaki:

http://allegro.pl/filtr-oleju-kawasaki- ... 23388.html
http://allegro.pl/filtr-oleju-kawasaki- ... 70484.html

Motor: Kawasaki ER6-F 2009


Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam.
PuCiK
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27/8/2014, 10:15


Postprzez miki1406 » 16/12/2014, 16:47

Jak żyje kładę Hiflo i maszynki śmigają...
Nie wierze w "zbawienne moce" filra oleju K&N. Co innego powietrze, ale w cywilnym moto olej na Hiflo da radę
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez Invi » 16/12/2014, 18:15

Jedne cholera ;) Wątpię żeby czymkolwiek się różniły. Jak już koniecznie nie chcesz najtańszego, to lepiej "Kawasaki", chociaż to pewnie Hiflo z innym nadrukiem xD
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez melvin » 17/12/2014, 20:03

heil hiflo :P
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Artur_ » 17/12/2014, 23:11

K&N robi świetne filtry powietrza, ale chcąc uszczknąć kawałek rynku ze sporą marżą, wprowadzili również filtry oleju. Te robione w Chinach, jakością wykonania niestety często odstają nawet od tanich wilmatowskich motofiltro. Podobno przerzucili się na produkcję w Korei, ale na razie każdy, jaki do mnie przychodził był made in china.
Przykładowo :
HF/KN204, czy 303 (z puszką) - środek nie wiem, nie rozcinałem, ale uszczelka w K&N przy mocniejszym dokręceniu jest od razu ścinana i pojawia się wyciek. Niema to wpływu na filtrację.

HF/KN145, czy HF/KN158 (filtry bez "puszki") - K&N wypada znacznie lepiej, tj. jest większa ilość materiału filtrującego, a na styku z metalowymi miseczkami jest od w całości zalany (w motofiltro są ubytki i syf idzie bokiem)
Obrazek

Dobre filtry to np: Hiflo, ISON, Champion, Meiwa
K&N umieściłbym w tabeli źle wykonane i drogie.
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr