Zobacz wÄ…tek - <i>[BMW R1200R]</i> BMW R1200R 2015 - Ganz neue!
NAS Analytics TAG

[BMW R1200R] BMW R1200R 2015 - Ganz neue!

Komentarze użytkowników
_________

[BMW R1200R] BMW R1200R 2015 - Ganz neue!

Postprzez Åšcigacz » 15/12/2014, 17:04

Dyskusja na temat: BMW R1200R 2015 - Ganz neue!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW R1200R 2015 - Ganz neue!
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/12/2014, 17:04

Miałem okazję jeździć R1200R w specyfikacji na 2012 i było bardzo dobrze. Czekałem na wersję chłodzoną cieczą, jak na wisienkę na torcie. BMW znane z poważnych konstrukcji, tym razem rozczarowuje, dla kogo jest ten motor? Cena na pewno będzie 50k+, więc nie powiecie mi, że dla młodzieży. Jaki dorosły facet wsiądzie na taką maszynę? Na pewno nie ja.<br><hr>DominikNC
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/12/2014, 20:27

Komentatorzy napisał(a):Miałem okazję jeździć R1200R w specyfikacji na 2012 i było bardzo dobrze. Czekałem na wersję chłodzoną cieczą, jak na wisienkę na torcie. BMW znane z poważnych konstrukcji, tym razem rozczarowuje, dla kogo jest ten motor? Cena na pewno będzie 50k+, więc nie powiecie mi, że dla młodzieży. Jaki dorosły facet wsiądzie na taką maszynę? Na pewno nie ja.<br><hr>DominikNC<br>
No a czego ty sie spodziwałeś? Turbo czy podtlenku azotu?<br><hr>Tony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2014, 21:41

Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2014, 21:55

Komentatorzy napisał(a):Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony<br>
Ale nowa R1200R nie jest następcą poprzednika. BMW od dawana mówi, że tradycyjny ma być RnineT, a nowy R1200R ma być nowoczesny, uniwersalny i funkcjonalny. To motor dla tych którzy przede wszystkim chcą go czesto używać a nie dużo sie na niego gapić ;) <br><hr>WP
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2014, 22:01

Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2014, 22:08

Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>
To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/12/2014, 22:29

Komentatorzy napisał(a):Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony<br>
Komentatorzy napisał(a):Ale nowa R1200R nie jest następcą poprzednika. BMW od dawana mówi, że tradycyjny ma być RnineT, a nowy R1200R ma być nowoczesny, uniwersalny i funkcjonalny. To motor dla tych którzy przede wszystkim chcą go czesto używać a nie dużo sie na niego gapić ;) <br><hr>WP<br>
Tyle że RnineT to jak dla mnie jednak trochę inna liga i nie ma tej wszechstronności co R1200R. No i nie rozumiem Twojego komentarza o gapieniu się na motocykl zamiast używania. Stara R-ka przecież wcale nie jest mniej uniwersalna i funkcjonalna, a do tego wygląda dużo lepiej, choć wiadomo, to rzecz gustu. Ja w każdym razie mając taką owszem, gapił bym się na nią co dzień, ale tuż przed wprowadzeniem do garażu po skończonej jeździe : ] A co do nowoczesności... myślę że to też w pewnej mierze kwestia gustu i nie każdemu będą odpowiadać wszystkie nowoczesne rozwiązania. No ale taka już kolej rzeczy, postęp musi być. Ja tam zaczynam odkładać na starą R-kę : ] <br><hr>Żelbet zbrojony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/12/2014, 09:00

Komentatorzy napisał(a):Miałem okazję jeździć R1200R w specyfikacji na 2012 i było bardzo dobrze. Czekałem na wersję chłodzoną cieczą, jak na wisienkę na torcie. BMW znane z poważnych konstrukcji, tym razem rozczarowuje, dla kogo jest ten motor? Cena na pewno będzie 50k+, więc nie powiecie mi, że dla młodzieży. Jaki dorosły facet wsiądzie na taką maszynę? Na pewno nie ja.<br><hr>DominikNC<br>
Pokaż mi inny model BMW z silnikiem "litr+" kosztujący poniżej 50k :-) Nawet odchodzący model kosztuje 52900 zł więc o co się złościsz? Nie wiem co Cię tak rozczarowuje w tym motocyklu, mi pasuje doskonale. Myślę że kupi go wielu dorosłych ludzi chcących mieć dobry motocykl z rzadko spotykanym silnikiem. Czy wszyscy musimy jeździć R4?<br><hr>onkel pyjter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/12/2014, 15:29

Ducati z silnikiem fiata 126 p.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/12/2014, 16:14

Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>
Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/12/2014, 21:36

Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>
Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>
to zamiast mędrkować na forum jedź do fabryki i wykrzycz im to w twarz że wiesz lepiej od nich jakie motocykle powinni produkować a które są zbędne. Zbędne są w zasadzie wszystkie oprócz tego który się najlepiej sprzedaje i tego na którym ty jeździsz. Wot, logika kuca.<br><hr>rot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/12/2014, 21:38

Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>
Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>
moim zdaniem S1000RR jest całkowicie zbędny gdyż ja jeżdżę F800GS. Powinni skupić się na ulepszaniu F800GS. Tak, to co powinni i ja wiem lepiej.<br><hr>rot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/12/2014, 23:00

Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>
Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):to zamiast mędrkować na forum jedź do fabryki i wykrzycz im to w twarz że wiesz lepiej od nich jakie motocykle powinni produkować a które są zbędne. Zbędne są w zasadzie wszystkie oprócz tego który się najlepiej sprzedaje i tego na którym ty jeździsz. Wot, logika kuca.<br><hr>rot<br>
To ty mędrkujesz ~rot . On nie musi niczego wykrzykiwać w fabryce - wystarczy , że kupi nowy sprzęt w BMW lub nie kupi i w ten sposób wskaże co jest dla niego niezbędne , tudzież co powinni produkować. A kuce to jeżdżą na takich dziwactwach jak ta twoja 800-tka od BMW.<br><hr>adam57
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2014, 23:07

Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>
Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>
Moim zdaniem całkowicie zbędny jest s1000rr i 800gs, niezbędny jest dla mnie r1200rt<br><hr>JA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2014, 21:14

Komentatorzy napisał(a):Kolejny zbędny motocykl w ofercie BMW. Lepiej niech przeznaczają kasę na dopracowywanie innych modeli.<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):To wymień te które sa niezbędne.<br><hr>AS<br>
Komentatorzy napisał(a):Proszę bardzo : niezbędny jest dla mnie S1000RR , gdyż na nim jeżdżę . Moje moto ma już za sobą dwa sezony i przyszłym roku będę kupował nowy sprzęt , a jeżeli BMW Motorrad nie doinwestowało wystarczająco tego modelu (jazdy to mi pokażą) , wydając kasę np. na R1200R, to moim następnym motocyklem nie będzie nowy S1000RR .
Dla BMW niezbędne są R1200GS i Adv. ze względu na wyniki sprzedaży , stąd nieustanne ładowanie kasy w te modele z przyczyn biznesowych uważałbym za uzasadnione. Niezbędne jest zainwestowanie w elektroniczne zawieszenie S1000R - w mieście się sprawdza, ale najedź nawet na niewielką porzeczną nierówność z prędkością ponad 140km/h , a twój kręgosłup odpowie dlaczego. Niech te trzy przykłady wystarczą...<br><hr>rami<br>
Komentatorzy napisał(a):to zamiast mędrkować na forum jedź do fabryki i wykrzycz im to w twarz że wiesz lepiej od nich jakie motocykle powinni produkować a które są zbędne. Zbędne są w zasadzie wszystkie oprócz tego który się najlepiej sprzedaje i tego na którym ty jeździsz. Wot, logika kuca.<br><hr>rot<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty mędrkujesz ~rot . On nie musi niczego wykrzykiwać w fabryce - wystarczy , że kupi nowy sprzęt w BMW lub nie kupi i w ten sposób wskaże co jest dla niego niezbędne , tudzież co powinni produkować. A kuce to jeżdżą na takich dziwactwach jak ta twoja 800-tka od BMW.<br><hr>adam57<br>
no właśnie nie wystarczy Adasiu, bo jednak kolega mędrkuje pokazując przy tym jakie ma ciasne horyzonty. Fabryka ma rozwijać tylko ten model na którym jaśnie hrabia jeździ - TEN I TYLKO TEN. No ewentualnie jaśnie hrabia dozwala na rozwój R1200GS bo "dobrze się sprzedaje". Ten typ optyki nazywam horyzontem własnej doopy i ani metra dalej. No żeby być uczciwym to u kolegi jest jeszcze paradygmat pieniążka w dość ciasnym wydaniu. Wyobrażam sobie ten świat - marki mają tylko po jednym modelu motocykla czy auta - tym który im się najlepiej sprzedaje, resztę zaprzestali rozwijac. Czysty debilizm który mógł urodzić się tylko w główce kucyka.<br><hr>rot
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2014, 22:02

Komentatorzy napisał(a):Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony<br>
Zgadzam się. Poprzednia R-ka jest bardziej BMW. Zrezygnowali z telelever nie z powodu wyższości zwykłego widelca ale aby obniżyć koszty produkcji (zwiększyć zysk). Nowa R-ka wygląda gejowsko, więc jest adresowana do nowych odbiorców.<br><hr>Hete
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/12/2014, 09:25

Kwintesencja nagusa, czyli moto dla prawdziwych facetów :) Gdybym nie miał GSa to byłby mój faworyt.<br><hr>neuro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/1/2015, 06:17

Komentatorzy napisał(a):Wyjdę na betona, ale mnie poprzednia wersja podoba się o wiele bardziej. Ze wszystkimi typowymi dla BMW elementami jak "niewygodny" odgórny starter, "niewygodne" przełączniki kierunkowskazów (pod których bezdyskusyjną wygodą bijącą na głowę tradycyjne rozwiązanie podpisuję się rękami i nogami a wiem co mówię, użytkuję na co dzień), "przekombinowany" telelever itd... to tego z pięknymi klasycznymi zegarami bez koszmarnego "kreskowego" obrotomierza (menda która to wymyśliła i rozpowszechniła będzie się smażyć w piekle, nie ma bata). Nie miałem okazji jeździć nowym, ale nie wątpię w to że pod tym względem nie ma mu czego zarzucić i zapewne jest zauważalnie lepszy od poprzednika. Tyle że poprzednia R-ka jak dla mnie miała duszę i bardzo pozytywnie (przynajmniej dla mnie) wyróżniała się z tłumu. Niestety, następca nie budzi już takich emocji :/ Trzeba odkładać kasę i kupić starą R-kę póki jeszcze są... <br><hr>Żelbet zbrojony<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się. Poprzednia R-ka jest bardziej BMW. Zrezygnowali z telelever nie z powodu wyższości zwykłego widelca ale aby obniżyć koszty produkcji (zwiększyć zysk). Nowa R-ka wygląda gejowsko, więc jest adresowana do nowych odbiorców.<br><hr>Hete<br>
Zgoda - stara R-ka jest bardziej rasowa i ma telelever. KupiÄ™ jÄ… puki jeszcze jest.<br><hr>Neuegorsze
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê