Zobacz wÄ…tek - <i>[Kawasaki H2R]</i> Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy
NAS Analytics TAG

[Kawasaki H2R] Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy

Komentarze użytkowników
_________

[Kawasaki H2R] Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy

Postprzez Åšcigacz » 3/12/2014, 14:44

Dyskusja na temat: Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 14:44

Dobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" ;)<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 16:11

pojdzie to na koło ze sprzęgła?<br><hr>gajes
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 17:24

Komentatorzy napisał(a):pojdzie to na koło ze sprzęgła?<br><hr>gajes<br>
A wiesz, że może nie iść :) Chyba, że się wyłączy 25 systemów bezpieczeństwa ;)<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 18:31

Komentatorzy napisał(a):pojdzie to na koło ze sprzęgła?<br><hr>gajes<br>
Komentatorzy napisał(a):A wiesz, że może nie iść :) Chyba, że się wyłączy 25 systemów bezpieczeństwa ;)<br><hr>miki1406<br>
Idzie na jedno jak głupie z włączoną elektroniką, przynajmniej Rka :)<br><hr>Frank
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 19:05

Komentatorzy napisał(a):Dobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" ;)<br><hr>miki1406<br>
Jakby coś takiego było ( plus różne inne graty, aby "przerobić" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szedłby jak ciepłe bułeczki.<br><hr>MarSen
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 20:09

Komentatorzy napisał(a):Dobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" ;)<br><hr>miki1406<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakby coś takiego było ( plus różne inne graty, aby "przerobić" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szedłby jak ciepłe bułeczki.<br><hr>MarSen<br>
Moc beda blokowac elektronicznie... Na prosty rozum jest to najbardziej oplacalne... Nie wierze, ze beda chcieli inwestowac w dwie linie produkcyjne. Nooo moze w rce bedzie wydech glosny bez homologacji<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 20:52

Komentatorzy napisał(a):pojdzie to na koło ze sprzęgła?<br><hr>gajes<br>
Tylko z zalozonymi kuframi!<br><hr>Podrowka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 21:42

czekamy na posty na forum
"czy H2R nadaje siÄ™ na pierwsze moto?"<br><hr>ckk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 21:43

A to chyba jeszcze niepotwierdzone , że MV Agusta będzie miała 210 KM ?<br><hr>Ancykrys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 22:54

Jeszcze jeden wspaniały silnik, którego nie będzie komu w Polsce obsługiwać, a bez tego jego żywotność zacznie się mierzyć w godzinach , nie w kilometrach. Które ASO znajdzie wysokiej klasy mechanika i go porządnie opłaci ? Obawiam się, że żadne :(<br><hr>leszek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2014, 22:59

Komentatorzy napisał(a):Dobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" ;)<br><hr>miki1406<br>
Komentatorzy napisał(a):Jakby coś takiego było ( plus różne inne graty, aby "przerobić" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szedłby jak ciepłe bułeczki.<br><hr>MarSen<br>
Tak , tak , już widzę te rozchwytywane w Polsce ciepłe bułeczki po 120 lub 220tys zł. Zaroi się od tego jak od Dukatów w wersji po ok.250 tyś zł. Eh, pomarzyć....<br><hr>leszek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/12/2014, 13:00

A wiecie po co te siateczki na wlotach w airboxie?
Po Kawa wie, że łopatki kompresora w ich wykonaniu mogą szybko się rozlecieć i nie chcą, żeby wpadły do cylindrów :)<br><hr>Boby
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/12/2014, 18:07

a taki ładny był 300 konny a zrobili ztego taki kibel 200 konny ,wersje torowe bez homologacji NIE ISTNIEJĄ.<br><hr>WIEDZĄCY
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/12/2014, 19:21

Komentatorzy napisał(a):A wiecie po co te siateczki na wlotach w airboxie?
Po Kawa wie, że łopatki kompresora w ich wykonaniu mogą szybko się rozlecieć i nie chcą, żeby wpadły do cylindrów :)<br><hr>Boby<br>
Chyba mało motocykli widziałeś, nawet te bez doładowania mają siateczki na wlotach powietrza, GSXRy K1 na przykład ;)<br><hr>Inviiiiiiiiiiiiii
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/12/2014, 09:02

Komentatorzy napisał(a):A wiecie po co te siateczki na wlotach w airboxie?
Po Kawa wie, że łopatki kompresora w ich wykonaniu mogą szybko się rozlecieć i nie chcą, żeby wpadły do cylindrów :)<br><hr>Boby<br>
A widziałeś kiedyś kompresor?? Albo go rozbierałeś?? Gdzie ty tam masz łopatki??<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/12/2014, 15:39

Komentatorzy napisał(a):a taki ładny był 300 konny a zrobili ztego taki kibel 200 konny ,wersje torowe bez homologacji NIE ISTNIEJĄ.<br><hr>WIEDZĄCY <br>
Ależ Kolego, postponujesz niesłusznie to H2 ! Proponuję eksperyment : usiądź na kiblu i daj ognia, a następnie usiądź na dowolnym 200-konnym sprzęcie i daj ognia - zapewniam, że odczujesz różnicę :))<br><hr>rami
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/12/2014, 15:56

310 PS tylko? ..... Nie na poważnie , o wiele wiele bardziej podoba mi się coś w stylu BMW f 800s , ładny moc normalna ... za nie długo zrobią 800 PS i kagańce do 250km/h <br><hr>X
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/12/2014, 16:21

Komentatorzy napisał(a):a taki ładny był 300 konny a zrobili ztego taki kibel 200 konny ,wersje torowe bez homologacji NIE ISTNIEJĄ.<br><hr>WIEDZĄCY <br>
Komentatorzy napisał(a):Ależ Kolego, postponujesz niesłusznie to H2 ! Proponuję eksperyment : usiądź na kiblu i daj ognia, a następnie usiądź na dowolnym 200-konnym sprzęcie i daj ognia - zapewniam, że odczujesz różnicę :))<br><hr>rami <br>
to nie było zabawne ,w każdym bądż ja tobie kolego proponuje wsiąść na h2 w wersji drogowej 200 KM i przelecieć odcinek autostrady zpredkosciami od 200 wzwyż na pełnym gazie potem zrobić to samo wersja torowa h2r wtedy skumasz co miałem na myśli .<br><hr>WIEDZĄCY
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/12/2014, 19:18

Mam pytanie do posiadaczy wdzrlkich supersportow. Powiedzcie, czy za kazdym razem gdy spotykkacie na drodze inne maszyny czujecie musik? Taki musik, ze za kazdym razem Wasz vmax, odejscie, zakret musi byc naj? Czy przeciwnie, zdarza Wam sobie odpuscic? Jak to jest?<br><hr>buu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê