[Kawasaki H2R] Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Kawasaki H2R] Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy
Dyskusja na temat: Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Ninja H2R - sanktuarium mocy
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Dobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" <br><hr>miki1406
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A wiesz, że może nie iść Chyba, że się wyłączy 25 systemów bezpieczeństwa <br><hr>miki1406Komentatorzy napisał(a):pojdzie to na koło ze sprzęgła?<br><hr>gajes<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Idzie na jedno jak głupie z włączoną elektroniką, przynajmniej Rka <br><hr>FrankKomentatorzy napisał(a):pojdzie to na koło ze sprzęgła?<br><hr>gajes<br>Komentatorzy napisał(a):A wiesz, że może nie iść Chyba, że się wyłączy 25 systemów bezpieczeństwa <br><hr>miki1406<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakby coś takiego było ( plus różne inne graty, aby "przerobić" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szedłby jak ciepłe bułeczki.<br><hr>MarSenKomentatorzy napisał(a):Dobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" <br><hr>miki1406<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moc beda blokowac elektronicznie... Na prosty rozum jest to najbardziej oplacalne... Nie wierze, ze beda chcieli inwestowac w dwie linie produkcyjne. Nooo moze w rce bedzie wydech glosny bez homologacji<br><hr>miki1406Komentatorzy napisał(a):Dobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" <br><hr>miki1406<br>Komentatorzy napisał(a):Jakby coś takiego było ( plus różne inne graty, aby "przerobić" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szedłby jak ciepłe bułeczki.<br><hr>MarSen<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko z zalozonymi kuframi!<br><hr>PodrowkaKomentatorzy napisał(a):pojdzie to na koło ze sprzęgła?<br><hr>gajes<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeszcze jeden wspaniały silnik, którego nie będzie komu w Polsce obsługiwać, a bez tego jego żywotność zacznie się mierzyć w godzinach , nie w kilometrach. Które ASO znajdzie wysokiej klasy mechanika i go porządnie opłaci ? Obawiam się, że żadne <br><hr>leszek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak , tak , już widzę te rozchwytywane w Polsce ciepłe bułeczki po 120 lub 220tys zł. Zaroi się od tego jak od Dukatów w wersji po ok.250 tyś zł. Eh, pomarzyć....<br><hr>leszekKomentatorzy napisał(a):Dobry dzik się zapowiada... Już widzę te PowerCommander'y z opcją "H2 to H2R mode" <br><hr>miki1406<br>Komentatorzy napisał(a):Jakby coś takiego było ( plus różne inne graty, aby "przerobić" sobie H2 na H2R ) to ten motocykl szedłby jak ciepłe bułeczki.<br><hr>MarSen<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A wiecie po co te siateczki na wlotach w airboxie?
Po Kawa wie, że łopatki kompresora w ich wykonaniu mogą szybko się rozlecieć i nie chcą, żeby wpadły do cylindrów <br><hr>Boby
Po Kawa wie, że łopatki kompresora w ich wykonaniu mogą szybko się rozlecieć i nie chcą, żeby wpadły do cylindrów <br><hr>Boby
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a taki ładny był 300 konny a zrobili ztego taki kibel 200 konny ,wersje torowe bez homologacji NIE ISTNIEJĄ.<br><hr>WIEDZĄCY
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba mało motocykli widziałeś, nawet te bez doładowania mają siateczki na wlotach powietrza, GSXRy K1 na przykład <br><hr>InviiiiiiiiiiiiiiKomentatorzy napisał(a):A wiecie po co te siateczki na wlotach w airboxie?
Po Kawa wie, że łopatki kompresora w ich wykonaniu mogą szybko się rozlecieć i nie chcą, żeby wpadły do cylindrów <br><hr>Boby<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A widziałeś kiedyś kompresor?? Albo go rozbierałeś?? Gdzie ty tam masz łopatki??<br><hr>miki1406Komentatorzy napisał(a):A wiecie po co te siateczki na wlotach w airboxie?
Po Kawa wie, że łopatki kompresora w ich wykonaniu mogą szybko się rozlecieć i nie chcą, żeby wpadły do cylindrów <br><hr>Boby<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ależ Kolego, postponujesz niesłusznie to H2 ! Proponuję eksperyment : usiądź na kiblu i daj ognia, a następnie usiądź na dowolnym 200-konnym sprzęcie i daj ognia - zapewniam, że odczujesz różnicę )<br><hr>ramiKomentatorzy napisał(a):a taki ładny był 300 konny a zrobili ztego taki kibel 200 konny ,wersje torowe bez homologacji NIE ISTNIEJĄ.<br><hr>WIEDZĄCY <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
310 PS tylko? ..... Nie na poważnie , o wiele wiele bardziej podoba mi się coś w stylu BMW f 800s , ładny moc normalna ... za nie długo zrobią 800 PS i kagańce do 250km/h <br><hr>X
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to nie było zabawne ,w każdym bądż ja tobie kolego proponuje wsiąść na h2 w wersji drogowej 200 KM i przelecieć odcinek autostrady zpredkosciami od 200 wzwyż na pełnym gazie potem zrobić to samo wersja torowa h2r wtedy skumasz co miałem na myśli .<br><hr>WIEDZĄCYKomentatorzy napisał(a):a taki ładny był 300 konny a zrobili ztego taki kibel 200 konny ,wersje torowe bez homologacji NIE ISTNIEJĄ.<br><hr>WIEDZĄCY <br>Komentatorzy napisał(a):Ależ Kolego, postponujesz niesłusznie to H2 ! Proponuję eksperyment : usiądź na kiblu i daj ognia, a następnie usiądź na dowolnym 200-konnym sprzęcie i daj ognia - zapewniam, że odczujesz różnicę )<br><hr>rami <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam pytanie do posiadaczy wdzrlkich supersportow. Powiedzcie, czy za kazdym razem gdy spotykkacie na drodze inne maszyny czujecie musik? Taki musik, ze za kazdym razem Wasz vmax, odejscie, zakret musi byc naj? Czy przeciwnie, zdarza Wam sobie odpuscic? Jak to jest?<br><hr>buu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość