Zobacz wÄ…tek - Zmiana cylindra na 90 (2t). Pomocy !
NAS Analytics TAG

Zmiana cylindra na 90 (2t). Pomocy !

i inne małe pojemności
_________

Zmiana cylindra na 90 (2t). Pomocy !

Postprzez keewayxray » 2/12/2014, 20:33

Więc tak, kupiłem 3 tyg. temu enduro Keeway x ray 50, silnik taki sam jak w am6, tylko wykonany z innego materiału ( 1700 przebieg ) i mam zamiar zmienić cylek na 90. Chodzi mi o taki http://allegro.pl/cylinder-aprilia-am6- ... 64103.html , bądź taki http://allegro.pl/cylinder-am6-aprilia- ... 47988.html .(pomóżcie wybrać) .Słyszałem że tłok w tym cudzie jest nie do użytkowania, dlatego chcę dokupić taki http://allegro.pl/tlok-49-00-minarelli- ... 94245.html
. Moje pytanie brzmi czy w tym cylindrze zmieniać coś jeszcze typu uszczelki, głowicę, czy są w porządku i czy tłok odpowiednio dobrałem ( wymiary i firma ). Interesują mnie wszelkie porady. Czekam na mądrą i szybką odp. :o :lol: :D
Załączniki
IMG_20141018_160831.jpg
Keeway x ray
IMG_20141018_160831.jpg (160.44 KiB) PrzeglÄ…dane 1053 razy
keewayxray
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2/12/2014, 19:53
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez MarSen » 2/12/2014, 22:11

Zawsze zmienia się uszczelki przy rozbieraniu silnika. Z resztą wszystko dostajesz z "maliną". A z nią to jest tak, że zależy jak trafisz. Znam ludzi co latają na jednym tłoku + cylindrze 13 oraz 17 tysięcy kilometrów i nie mają żadnych problemów :) A jeżeli chodzi o tłok to powinien podejść.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik




Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê