Zobacz wątek - Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.
NAS Analytics TAG

Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez melvin » 20/11/2014, 15:11

myślałem że chodzi o inne dziurki. Fugu na jakiej zasadzie to działa? bo nie widziałem czegoś takiego...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez Fugu » 20/11/2014, 17:19

Gaznik sterowany jest poprzez podcisnienie. Ten tloczek czesc jest czyms w rodzaju wagi miedzy cisnieniem otoczenia i podcisnieniem – otwiera sie w raz z wzrastajcymi obrotami podnoszac iglice do gory. Dziurki ograniczaja otwarcie – w momencie gdy zostaja odkryte, podcisnienie znika i tloczek opada jednoczesnie opuszczajac iglice.

Ps. Nie wiem jaka jest poprawna nazwa tej czesci gaznika w jezyku polskim, w niemieckim nazywa sie Gasschieber. Nie jest to przepustnica.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28


Postprzez Fugu » 20/11/2014, 22:00

No wlasnie ze nie - przepustnica (Drosselklappe) jest zazwyczaj okragla blaszka zamykajaca gardziel - na rysunku ponizej zaznaczona na czerwono. Element o ktorym pisze reguluje ilosc paliwa (drugi rysunek, element zielony). Znalazlem opis "tloczek" lub "tloczek podcisnienia" (Gasschieber).

Obrazek
Obrazek

Funkcja obu elementow tez jest inna. Przepustnica reguluje ilosc mieszanki ktora dostaje sie do silnika. Tloczek reguluje sklad mieszanki (dokladnie mowiac pozwala zeby byl staly niezaleznie od ustawienia przepustnicy).
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez Daniel626 » 20/11/2014, 22:52

czyli zagadka rozwiazana...:) dokupie takie juz nie wiem jak pisac ale zeby bylo wiadomo o co chodzi przepustnice uzywane albo nowe czy moze te mozna zakleic jest takie cos jak plynny metal podobno zdaje egzamin..??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Fugu » 21/11/2014, 11:25

Znaczy ze w gazniku masz dwie przepustnice?

Jak sie tym steruje? ;)
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez Daniel626 » 26/11/2014, 13:30

Witam.. sprawa wyglada nastepujaco... Przepustnice ogarniete moto ma duzo wiecej mocy ale dalej ma momety ze przerywa jak by paliwa nie dostawal albo nie wiem co... Czy to tylko teraz wystarczy synchronizacja gaznikow czy jest jeszcze jakas przeczyna??moze ktos wie jakie parametry maja dysze w komorze plywakowej...??
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Daniel626 » 26/11/2014, 19:57

wiesz moze ile obrotow powinna byc wykrecona sruba regulacji mieszanki po max. wkreceniu...?? Fugu a moze Ty jeszcze dacz jakas dobra rade...
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Fugu » 26/11/2014, 20:00

Tego sie nie ustawia na "ilosc obrotow" - idz do mechanika.
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28

Postprzez Daniel626 » 26/11/2014, 21:02

ale to moze byc tego przyczyna on caly czes ma jakies dziwne dlawienie przy 7-8tys. obrotow jest duza poprawa w osiagach ale caly czas cos sie dzieje w tym samym miejscu... moga byc dysze glowne z mniejsza srednica???
Daniel626
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr