Blokada Suzuki Bandit 600 1996r.
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Gaznik sterowany jest poprzez podcisnienie. Ten tloczek czesc jest czyms w rodzaju wagi miedzy cisnieniem otoczenia i podcisnieniem – otwiera sie w raz z wzrastajcymi obrotami podnoszac iglice do gory. Dziurki ograniczaja otwarcie – w momencie gdy zostaja odkryte, podcisnienie znika i tloczek opada jednoczesnie opuszczajac iglice.
Ps. Nie wiem jaka jest poprawna nazwa tej czesci gaznika w jezyku polskim, w niemieckim nazywa sie Gasschieber. Nie jest to przepustnica.
Ps. Nie wiem jaka jest poprawna nazwa tej czesci gaznika w jezyku polskim, w niemieckim nazywa sie Gasschieber. Nie jest to przepustnica.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
No wlasnie ze nie - przepustnica (Drosselklappe) jest zazwyczaj okragla blaszka zamykajaca gardziel - na rysunku ponizej zaznaczona na czerwono. Element o ktorym pisze reguluje ilosc paliwa (drugi rysunek, element zielony). Znalazlem opis "tloczek" lub "tloczek podcisnienia" (Gasschieber).
Funkcja obu elementow tez jest inna. Przepustnica reguluje ilosc mieszanki ktora dostaje sie do silnika. Tloczek reguluje sklad mieszanki (dokladnie mowiac pozwala zeby byl staly niezaleznie od ustawienia przepustnicy).
Funkcja obu elementow tez jest inna. Przepustnica reguluje ilosc mieszanki ktora dostaje sie do silnika. Tloczek reguluje sklad mieszanki (dokladnie mowiac pozwala zeby byl staly niezaleznie od ustawienia przepustnicy).
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
czyli zagadka rozwiazana... dokupie takie juz nie wiem jak pisac ale zeby bylo wiadomo o co chodzi przepustnice uzywane albo nowe czy moze te mozna zakleic jest takie cos jak plynny metal podobno zdaje egzamin..??
- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Witam.. sprawa wyglada nastepujaco... Przepustnice ogarniete moto ma duzo wiecej mocy ale dalej ma momety ze przerywa jak by paliwa nie dostawal albo nie wiem co... Czy to tylko teraz wystarczy synchronizacja gaznikow czy jest jeszcze jakas przeczyna??moze ktos wie jakie parametry maja dysze w komorze plywakowej...??
- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
ale to moze byc tego przyczyna on caly czes ma jakies dziwne dlawienie przy 7-8tys. obrotow jest duza poprawa w osiagach ale caly czas cos sie dzieje w tym samym miejscu... moga byc dysze glowne z mniejsza srednica???
- Daniel626
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 11/11/2014, 09:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości